whiteoff;10641470:
خير ايه اللي خصل ربنا يستر :eek:
ميرسى يا حبيبه قلبى على سؤالك عليا
دى مشكله عندى قلتلها للبنات امبارح بالتفصيل
انا لسه متجوزه قريب و جوز اختى مش طاااااااااااااااااااااااااااااايق جوزى و لا اهله خالص نهااااااااااااائى بجد
و كنا مستحملين اللى بيعمله و ساكتين بس المشكله انه من كام يوم بعت رساله للاخت جوزى من موبيل اختى بيزعق لهم فيها و انها مش ترن و لا تتصل باختى خالص علشان بتها هيتخرب بسببهم
و هو اللى بعت الرساله من ورا اختى من الموبيل بتاعها علشان يقولوا انها اللى بعتت
وطبعا سمعت كلام محترم من حماتى و اخت جوزى ومكنتش عارفه اقول ايه بس قعدت ادافع عن اختى و اقولهم والله ما هى ده اخذ موبيلها و كتب من وراها
وانا مرعوبه لقى لما جوزى يعرف
و مش عارفه رد فعله هيبقى ايه
ربنا يستر يااااااااااارب