تجمع ورغى حوامل مصر لشهر ذي القعدة 1430 يارب قومهم كلهم بالسلامة

yomizo 19-10-2009 11,187 رد 541,852 مشاهدة
m
whiteoff;10641470:
خير ايه اللي خصل ربنا يستر :eek:


ميرسى يا حبيبه قلبى على سؤالك عليا
دى مشكله عندى قلتلها للبنات امبارح بالتفصيل

انا لسه متجوزه قريب و جوز اختى مش طاااااااااااااااااااااااااااااايق جوزى و لا اهله خالص نهااااااااااااائى بجد
و كنا مستحملين اللى بيعمله و ساكتين بس المشكله انه من كام يوم بعت رساله للاخت جوزى من موبيل اختى بيزعق لهم فيها و انها مش ترن و لا تتصل باختى خالص علشان بتها هيتخرب بسببهم

و هو اللى بعت الرساله من ورا اختى من الموبيل بتاعها علشان يقولوا انها اللى بعتت
وطبعا سمعت كلام محترم من حماتى و اخت جوزى ومكنتش عارفه اقول ايه بس قعدت ادافع عن اختى و اقولهم والله ما هى ده اخذ موبيلها و كتب من وراها

وانا مرعوبه لقى لما جوزى يعرف
و مش عارفه رد فعله هيبقى ايه
ربنا يستر يااااااااااارب
C
zozokah;10641581:
كاتو ازيك فينك يابنت من زمان ماشفتك
لا والله مافي حد زعلني ولا ضايقني هنا الشهاده لله

بس استغربت من الكلام علفيس بوك


انا دخلت قريت اهو، مكنتش شفت الكلام قبل كده، بصي انا معاها في نقطة اه ان فعلا بقي فيه بنات لسه جداد اوي ومحدش يعرف عنهم حاجة وساعات مش بيبقي ليهم مشاركات تقريبا خالص، وبيبعتوا طلب اضافة وانهم من عروس، لكن انا عن نفسي بصراحة بردو كنت بتضايق وبقول محدش واثق دول مين، لكن هي اكيد مش تقصد علي العرب يعني او علي اختلاف الجنسية تحديدا، وكمان انتي مشتركة معانا في التجهيزات ومن فترة فعادي، هي يمكن قصدها العرب الغرب عننا، يعني اللي عمرنا ما اتكلمنا معاهم ولا شاركوا معانا فليه يدخلوا معانا هناك.
z
خلاص ياكتكوته كلامك وكلامك البنات نساني استغرابي

وانا والله بحبكم وبرتاح يما بتكلم معاكم مع اني مش بعرف ولا وحده فيكم بس بحسكم خواتي ده انتو اللي بتسلوني يما اكون في مصر واعاده بالشقه لوحدي وجوزي بالشغل ههههههههههه بجد مبكونش حاسه بالخوف مع اني بخاف اقعد لوحدي بس احسكم قاعدين معايا
m
kato;10641508:
انا من المنصورة يا منى وهولد فى المنصورة

توتا جومانة ولدت الحمد لله وجابت حمزة



كاتو انتى من المنصوره زززززززى
انتى متابعه عند مين ياترى
وانتى ساكنه فين؟ انتى متجوزه فى المنصوره برضو؟
C
طيب تمام وميعاد الولادة امتي ان شاء الله :D:D:D هي اول مرة صح.
P
whiteoff;10641577:
يا رب يكون ولد :D

بصي يا سيتي انا عملت الاشعة ال 4D تحفةةةةةةةةةةةةةةةةةةة بتشوفي البيبي و ملامحه و تاخدي صورته وتطمني على نموه و تعرفي ميعاد الولادة بالظبط وكمان تعرفي بنوتة ولا ولد :D


عملتيها فين و بكم و باليل و لا الصبح اعترفى بسرعة :D و كنتى فى الاسبوع الكم؟

kato;10641602:
توتا ماشاء الله ماشاء الله انتى عرفتى ان هو ولد ربنا يقومك بالسلامة يا قمر ونواية تسمى اية ان شاء الله

ميرو ربنا يرزقك يا قمر باللى بتحلمى بية ويكون ولد بس بعد كدة ماتغيروش رأيكم وتقولوا ياريتوا كان بنت هههههههههههههه


ربنا يخليكى ياااااااااااارب و مش تقلقى ان شاء الله هبقى اجيبلو البنت بعدين علشان يبقى هو الاخ الكبير الرجل و يخلى باله من اخته : :D شفتى خيالى بيشطح ازاى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟(a)(a)

C
miramiro;10641621:
كاتو انتى من المنصوره زززززززى
انتى متابعه عند مين ياترى
وانتى ساكنه فين؟ انتى متجوزه فى المنصوره برضو؟


يا مرمورة احب اقولك ان نص بنات التجمع هنا من المنصورة :D:D:D
m
miramiro;10641617:
ميرسى يا حبيبه قلبى على سؤالك عليا
دى مشكله عندى قلتلها للبنات امبارح بالتفصيل

انا لسه متجوزه قريب و جوز اختى مش طاااااااااااااااااااااااااااااايق جوزى و لا اهله خالص نهااااااااااااائى بجد
و كنا مستحملين اللى بيعمله و ساكتين بس المشكله انه من كام يوم بعت رساله للاخت جوزى من موبيل اختى بيزعق لهم فيها و انها مش ترن و لا تتصل باختى خالص علشان بتها هيتخرب بسببهم

و هو اللى بعت الرساله من ورا اختى من الموبيل بتاعها علشان يقولوا انها اللى بعتت
وطبعا سمعت كلام محترم من حماتى و اخت جوزى ومكنتش عارفه اقول ايه بس قعدت ادافع عن اختى و اقولهم والله ما هى ده اخذ موبيلها و كتب من وراها

وانا مرعوبه لقى لما جوزى يعرف
و مش عارفه رد فعله هيبقى ايه
ربنا يستر يااااااااااارب



ان شاء الله ربنا يستر ما تقلقيش و بعدين اصلا جوز اختك اللي غلطان وم ش انت فاكيد جوزك حيفهم ده
z
اه صحيح عايزه اسئلكم هو فعلا الكرتزون بياخر الحمل وبيعمل تشوهات للجنين لو حصل حمل
اصل انا بشرب حبوب فيها كرتزون وناويه باذن الله يما ارجع لجوزي نشيل المانع ونعمل طفل
m
Princess_miro;10641629:
عملتيها فين و بكم و باليل و لا الصبح اعترفى بسرعة :D و كنتى فى الاسبوع الكم؟



ربنا يخليكى ياااااااااااارب و مش تقلقى ان شاء الله هبقى اجيبلو البنت بعدين علشان يبقى هو الاخ الكبير الرجل و يخلى باله من اخته : :D شفتى خيالى بيشطح ازاى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟(a)(a)







بصي يا سيتي انا عملتها امبارح في السرايا سكان ب 200 جنيه و كان المغرب و المفروض اني كنت في الاسبوع العشرين بس طلع الواحد وعشرين

اعترفت اهو يا بيه:D
(
miramiro;10641621:
كاتو انتى من المنصوره زززززززى
انتى متابعه عند مين ياترى
وانتى ساكنه فين؟ انتى متجوزه فى المنصوره برضو؟


اهلا بنت بلادى منورة
انا بتاع مع دكتور اسمة محمد النجيرى وهولد فى مستشفى الدلتا
انا ساكنة عند مجمع المحاكم :D
انا اصلا من المنصورة انا وجوزى
m
بجد يا كتكوت
طب مين تانى من المنصورة يا ترى؟
m

CuTie KaTkOoTa;10641622:

طيب تمام وميعاد الولادة امتي ان شاء الله :D:D:D هي اول مرة صح.



ايوة اول مرة :confused::confused::confused: و ان شاء الله شهر واحد:eek:
C
zozokah;10641649:
اه صحيح عايزه اسئلكم هو فعلا الكرتزون بياخر الحمل وبيعمل تشوهات للجنين لو حصل حمل
اصل انا بشرب حبوب فيها كرتزون وناويه باذن الله يما ارجع لجوزي نشيل المانع ونعمل طفل


انا مش عارفة والله يا زوزو، بس انا الكورتيزون عن نفسي متعقدة منه وبكرهه عشان هو سبب تخني وكمان بيتقل الشعر بس ده بيختلف من بنت لبنت وكمان حسب كم الجرعة اللي بيتاخد، والحمدلله اني بطلت اخده من سنين، حاولي متخديهوش إلا للضرورة القصوي لو مكنش فيه علاج غيره، وخليكي في الاقراص، ويفضل بلاش الحقنة ولو لزم الامر مفروض انها تتاخد مرة واحدة بس.
P
zozokah;10641649:
اه صحيح عايزه اسئلكم هو فعلا الكرتزون بياخر الحمل وبيعمل تشوهات للجنين لو حصل حمل
اصل انا بشرب حبوب فيها كرتزون وناويه باذن الله يما ارجع لجوزي نشيل المانع ونعمل طفل

انا اسمع كده فبلاش بقى و استشيرى دكتور يقولك بيتسحب اثاره من الجسم فى مده اد ايه

بنات هى الوقفة امتى بإذن الله يوم ايه يعنى؟
m
kato;10641602:
توتا ماشاء الله ماشاء الله انتى عرفتى ان هو ولد ربنا يقومك بالسلامة يا قمر ونواية تسمى اية ان شاء الله

ميرو ربنا يرزقك يا قمر باللى بتحلمى بية ويكون ولد بس بعد كدة ماتغيروش رأيكم وتقولوا ياريتوا كان بنت هههههههههههههه



بصراحة انا كان نفسي في بنوتة بس لما شوفته الوان كدة كنت عايزة اكله ز فرحت اوي

وان شاء الله ناوية اسميه محمد بس بالتشكيل زي اسم الرسول عليه افضل الصلاة و السلام
m
Princess_miro;10641592:
انا بدخل يا قمر بس زوجى كان اجازة سبت و أحد فمش بدخل و هو موجود :)
انتى كمان واحشانى و مش تقلقى ربنا هيعديها على خير
انتى فى الشهر الكم؟

انا اعدة فى بيت الزوجية فى مدينة نصر
انهردة رحت البيت عند بابا حسيت انى مش طايقة ابات و قمت خليت اخويا وصلنى بيتى الساعة 12 مع انى كنت هموت و اروح هناك
رحت شفتهم و اعدت معاهم شوية و جيت مع انى اصلا قبل الجواز مش كنت بحب اعد لوحدى كتير سبحان الله


سبحان اللى البنت بعد ما بتتجوز فعلا مش بتحب تبعد عن بيتها و بيت بابا ده بيبقى مجرد زيارات وبس دى سنه الحياه فعلا سبحان الله

و انا لسه مش حامل يا جميل

اه صحيح
مبروووووووووووووووووووووووووووووووك الف الف مبروك على النون يا ميرو مع انها متاخره اووووى بس والله مكنتش اعرف
مبروك يا حبيبتى و ان شاء الله يكون ولد ياااارب و لو بنت نعمة برضو مش تزعلى
m
هو انتى قاعده فين يا زوكا و جوزك قاعد فين؟
(
zozokah;10641649:
اه صحيح عايزه اسئلكم هو فعلا الكرتزون بياخر الحمل وبيعمل تشوهات للجنين لو حصل حمل
اصل انا بشرب حبوب فيها كرتزون وناويه باذن الله يما ارجع لجوزي نشيل المانع ونعمل طفل



اة يا قمر الكورتيزون بيعمل تشوهات فى الجنين والله اعلى واعلم
z

CuTie KaTkOoTa;10641668:

انا مش عارفة والله يا زوزو، بس انا الكورتيزون عن نفسي متعقدة منه وبكرهه عشان هو سبب تخني وكمان بيتقل الشعر بس ده بيختلف من بنت لبنت وكمان حسب كم الجرعة اللي بيتاخد، والحمدلله اني بطلت اخده من سنين، حاولي متخديهوش إلا للضرورة القصوي لو مكنش فيه علاج غيره، وخليكي في الاقراص، ويفضل بلاش الحقنة ولو لزم الامر مفروض انها تتاخد مرة واحدة بس.


اه صح بيتخن بس ياريته كان بيتقل الشعر انا زدت 2 كيلو خلال اسبوع ونص بس شعري لسه خفيف وعدمان

انا اتكتبلي عشان عندي فيروس بجسمي وعاملي بقع بجسمي كانه حصبه فدوني نوعيتين حبوب وواحد كريم وكلهم فيهم كورتيزون فخايفه على الحمل عشان سمعت من وحده بعرفها فقلت اسئل
X