whiteoff;10641485:
على فكرة يا ميرو انا اسمي توتا
انا ما اعرفش حاجة عن جومانا بس المفروض تكون ولدت
انت عرفتي البيبي ولد ولا بنت؟
ماشى يا توتا انا الاسامى المستعارة دى بتلخبطنى معلشى
و اخر مرة كنت عند الدكتور فى نص الرابع دكتورة السونار قالت لى مش هتعرفى غير فى اخر الخامس :confused:
كل اللى يجيبه ربنا كويس
بس انا نفسى يعنى يعنى يعنى كده فى ولد قولوا يارب
الرد بيتأخر اوى عقبال ما يتبعت :mad:(6)