تجمع ورغى حوامل مصر لشهر ذي القعدة 1430 يارب قومهم كلهم بالسلامة

yomizo 19-10-2009 11,187 رد 541,852 مشاهدة
P
whiteoff;10641485:
على فكرة يا ميرو انا اسمي توتا

انا ما اعرفش حاجة عن جومانا بس المفروض تكون ولدت

انت عرفتي البيبي ولد ولا بنت؟


ماشى يا توتا انا الاسامى المستعارة دى بتلخبطنى معلشى
و اخر مرة كنت عند الدكتور فى نص الرابع دكتورة السونار قالت لى مش هتعرفى غير فى اخر الخامس :confused:



كل اللى يجيبه ربنا كويس
بس انا نفسى يعنى يعنى يعنى كده فى ولد قولوا يارب

الرد بيتأخر اوى عقبال ما يتبعت :mad:(6)
C
kato;10641396:
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

ازيكم يا بنات اخباركم اية

انا رجعت من عند الدكتور وان شاء الله هولد قيصرى بس كمان كام يوم لغاية ما الضغظ يتظبط ييعنى الخميس باذن الله الساعة 10 الصبح ربنا يسهل يارب دعواتكم

ربنا يقومك بالسلامة يا ايمي، حلو اوي الاخبار دي، كل اسبوع بيبي ينور التجمع.

Princess_miro;10641462:
ربنا معاكى و يطمنا عليكى اللهم امين
اوعى تنسى تدعيلى :) ادعيلنا كلنا


ربنا يكرمك انا الحمدلله بخير



الحمدلله انتى ازيك؟؟؟؟؟؟؟

ازيكم يا كل الماميهات طمنونى على اخباركم

حد يعرف اخبار جومانا وولدت و لا لسه؟

ولدت يوم الاربع وسمت حمزة.

zozokah;10641471:
السلام عليكم

هو انتو متضايقين من وجودي معاكم عشان عمش مصريه وداخله بمجمع مصري

عشان انا دخلت علفيس بوك دلوقتي وشفت ان تقريبا كل البنات مش عايزين حد عربي معاهم

لو وجودي مضايقكم نبهوني


انتي بتهرجي ولا ايه، ايه الكلام ده، محدش قال كده اصلا، ليه يعني، هما بس بيتضايقوا من المنتدي نفسه عشان كل شوية تحصل فيه مشاكل واضطهاد.
m
Princess_miro;10641487:
فى خناقة و لا ايه؟
ربنا يستر يا ميرا
قولى "رب انا نجعلك فى نحورهم و نعوذ بك من شرورهم " و ردديه طول ما انتى اعدة و ربنا يستر انا مش عارفة الموضوع بس الدعاء ده حلو اوى كنت بدعيه لما خايفة من بابا او جوزى او كده و انا عاملة مصيبة :)



برنسيس ميرو
ازيك عامله ايه وحشااااااانى كتير اوى اوى
مش قابلتك من زمان
وحشانى والله
انتى عامله ايه؟ و اخبار الحواز ايه ؟ و انتى قاعده فين؟ و انتى مش بتدخلى هنا كتير و لا ايه؟
معلش اسئلتى كتير بس بجد مبسوطه اوى انى لقيتك اون لاين

و جزاكى الله خيرا على الدعاء انا هدعيه عالطول لانى فعلا خايفه
دعواتك لى ربنا يستر و جزاكى الله خيرا يا حبيبتى (f)(f)
C
miramiro;10641501:

وعقبالى يارب ان شاء الله اللهم ارزقنى انا و كل المشتاقات بالذريه الصالحه ياااااارب

قولوا يارب معايا
ياااااااااااااارب
يلا كله يقول مش سامعه:D
ياااااارب ان شاء الله

بحبكم فى الله :15:(f)


Princess_miro;10641517:

كل اللى يجيبه ربنا كويس
بس انا نفسى يعنى يعنى يعنى كده فى ولد قولوا يارب

الرد بيتأخر اوى عقبال ما يتبعت :mad:(6)


ياااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب :D:D:D
(
miramiro;10641501:
الف مبروووووووووووووووووووووووووووووووووووك يا ديو على الجواز و على النونو
بجد فرحتلك اوى ما شاء الله الله اكبر ربنا يثبته لكى ياااااااارب و يكملك على خير و يقومك بالسلامه
وخلى بالك من نفسك يا حبيبتى خصوصا فى الفتره الاولى دى

وعقبالى يارب ان شاء الله اللهم ارزقنى انا و كل المشتاقات بالذريه الصالحه ياااااارب

قولوا يارب معايا
ياااااااااااااارب
يلا كله يقول مش سامعه:D
ياااااارب ان شاء الله

بحبكم فى الله :15:(f)



ربنا يرزقك بالحمل السليم الثابت يارب والذرية الصالحة عاجلا غير اجل يارب انتى وكل اللى بيتمنوها يارب
m
حمزة ما شاء الله عقبالك يا كاتو

شوفتي يا كاتو مش انا حامل في ولد :)

بس حخليه يقولي مامي ان شاء الله برده
C
ازيك يا توتا عاملة ايه واخبار بوكي ايه الحمل بان عليها ولا لسه :D:D
(
ازيك يا كتكوتة اخبارك اية يا قمراية تسلمى حبيبتى وعقبالك انتى كمان وتقومى بالسلامة يارب

زوزو مالك يا قمر حد هنا زعلك والله عادى مش فارقة مصرية او مش مصرية كلنا اخوات فى الله وربنا يديم الحب مابينا يارب
P

CuTie KaTkOoTa;10641521:

ربنا يقومك بالسلامة يا ايمي، حلو اوي الاخبار دي، كل اسبوع بيبي ينور التجمع.


ولدت يوم الاربع وسمت حمزة.



انتي بتهرجي ولا ايه، ايه الكلام ده، محدش قال كده اصلا، ليه يعني، هما بس بيتضايقوا من المنتدي نفسه عشان كل شوية تحصل فيه مشاكل واضطهاد.


ماشاء الله عقبالنا كلنا يااااااااااارب
و مش عارفة زينا بتقول الكلام ده ليه انا بحس انها هى بتدخل تقرأ بس لكن طبعا وجودها مرحب جدا بيننا
z
لا والله ياكتكوته انا بقالي كم يوم مبطله التهريج واخوه ههههههههه

بس اصلي يما دخلت علفيس بوك وقريت الكلام اليوم ومن كم يوم كده كمان كان بيتسال اذا في عربيات بالمندى ولا لا فحسيت ان انا مش مرغوب فيه خصوصا اني لحد دلوقتي مصادفتش وحده عربيه غيري هنا كلم بنات البلد
m
Princess_miro;10641517:
ماشى يا توتا انا الاسامى المستعارة دى بتلخبطنى معلشى
و اخر مرة كنت عند الدكتور فى نص الرابع دكتورة السونار قالت لى مش هتعرفى غير فى اخر الخامس :confused:






كل اللى يجيبه ربنا كويس
بس انا نفسى يعنى يعنى يعنى كده فى ولد قولوا يارب

الرد بيتأخر اوى عقبال ما يتبعت :mad:(6)




يا رب يكون ولد :D

بصي يا سيتي انا عملت الاشعة ال 4D تحفةةةةةةةةةةةةةةةةةةة بتشوفي البيبي و ملامحه و تاخدي صورته وتطمني على نموه و تعرفي ميعاد الولادة بالظبط وكمان تعرفي بنوتة ولا ولد :D
m
zozokah;10641471:
السلام عليكم

هو انتو متضايقين من وجودي معاكم عشان عمش مصريه وداخله بمجمع مصري

عشان انا دخلت علفيس بوك دلوقتي وشفت ان تقريبا كل البنات مش عايزين حد عربي معاهم

لو وجودي مضايقكم نبهوني


ايه الكلام اللى انتى بتقوليه ده يا زوكا
احنا هنا كلنا اخوات
و بعدين هو انتى مش مصريه؟ انا اول مرة اعرف والله و عمرى ما حسيت طول تعاملى معاكى انك غريبه عنى والله و بالعكس انسانه محترمة و مهذبه

طب انتى منين بقى ؟

وبعدين انتى هتصدقى اللى بتسمعيه فى التى فى و بتشوفيه فى النت و لا ايه
ده انتى عرفانا كويس و تدافعى عننا مش كده و لا ايه يا جميل

و بجد ربنا يهدى الامور بين مصر و الجزائر ياااااااارب
والله كلنا اخوات و الموضوع كبر على الفاضى و الشيطان مبسوط على الاخر دلوقتتتتتى
z
كاتو ازيك فينك يابنت من زمان ماشفتك
لا والله مافي حد زعلني ولا ضايقني هنا الشهاده لله

بس استغربت من الكلام علفيس بوك
m

CuTie KaTkOoTa;10641546:

ازيك يا توتا عاملة ايه واخبار بوكي ايه الحمل بان عليها ولا لسه :D:D



الفضيحة بانت :D:D
z
ههههههههه تسلمي ياميرا يلي رافعه من روحي المعنويه

اصل انا مستغربه فعشان كده بسئل
P
miramiro;10641528:
برنسيس ميرو
ازيك عامله ايه وحشااااااانى كتير اوى اوى
مش قابلتك من زمان
وحشانى والله
انتى عامله ايه؟ و اخبار الحواز ايه ؟ و انتى قاعده فين؟ و انتى مش بتدخلى هنا كتير و لا ايه؟
معلش اسئلتى كتير بس بجد مبسوطه اوى انى لقيتك اون لاين

و جزاكى الله خيرا على الدعاء انا هدعيه عالطول لانى فعلا خايفه
دعواتك لى ربنا يستر و جزاكى الله خيرا يا حبيبتى (f)(f)


انا بدخل يا قمر بس زوجى كان اجازة سبت و أحد فمش بدخل و هو موجود :)
انتى كمان واحشانى و مش تقلقى ربنا هيعديها على خير
انتى فى الشهر الكم؟

انا اعدة فى بيت الزوجية فى مدينة نصر
انهردة رحت البيت عند بابا حسيت انى مش طايقة ابات و قمت خليت اخويا وصلنى بيتى الساعة 12 مع انى كنت هموت و اروح هناك
رحت شفتهم و اعدت معاهم شوية و جيت مع انى اصلا قبل الجواز مش كنت بحب اعد لوحدى كتير سبحان الله
(
توتا ماشاء الله ماشاء الله انتى عرفتى ان هو ولد ربنا يقومك بالسلامة يا قمر ونواية تسمى اية ان شاء الله

ميرو ربنا يرزقك يا قمر باللى بتحلمى بية ويكون ولد بس بعد كدة ماتغيروش رأيكم وتقولوا ياريتوا كان بنت هههههههههههههه
m
kato;10641396:
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

ازيكم يا بنات اخباركم اية

انا رجعت من عند الدكتور وان شاء الله هولد قيصرى بس كمان كام يوم لغاية ما الضغظ يتظبط ييعنى الخميس باذن الله الساعة 10 الصبح ربنا يسهل يارب دعواتكم



ربنا معاكى يا كاتو يااااااااااااااارب يا حبيبه قلبى ربنا يقومك بالف سلامة
طب انتى هتولدى قيصرى ليه؟ الحوض عندك ضيق؟
ربنا يطمنا عليكى و كلنا ان شاء الله ندعيلها ليهي الخميس و اول ما نصحى من النوم يوم الخميس ان شاء الله يا جمماعه مش تنسوا

وانتى ادعلنا يا كاتو برضو قبل ما تاخذى حقنه البنج متنسيش
مش تقولى بنجونى و نسيت ههههههههههههههه ماشى
ربنا معاكى يا حبيبتى
C
zozokah;10641571:
لا والله ياكتكوته انا بقالي كم يوم مبطله التهريج واخوه ههههههههه

بس اصلي يما دخلت علفيس بوك وقريت الكلام اليوم ومن كم يوم كده كمان كان بيتسال اذا في عربيات بالمندى ولا لا فحسيت ان انا مش مرغوب فيه خصوصا اني لحد دلوقتي مصادفتش وحده عربيه غيري هنا كلم بنات البلد


:D:D:D ربنا يبعد عنك المشاكل يا رب، علي فكرة فيه واحدة ليبية معانا وفيه كتير عرب بس انا مش مركزة دلوقتي بصراحة مين عشان فعلا بتبقوا قريبين مننا جدا ومش حاسين باختلاف بينكم وبنا، وانتي تحديدا يا بنتي لولا انك قلتي محدش فينا كان هيحس خالص بجد والله، دمك وروحك زينا جدا وحتي كلامك عادي لهجتك يعني وطبيخك كمان :D:D:wink::wink:

انا دخلت اهو علي الجروب عشان اقرا الكلام اللي مكتوب، انا شفت اه سؤال فيه حد مش مصري ده، بس ده عادي للتعارف يعني اكيد مش مقصود به حاجة.
m
مال الاخوة العرب في ايه ؟

و بعدين يا بنتي احنا كلنا اخوات عادي يعني عمرك شوفتي واحدة من القاهرة متضايقة ان فيه واحدة اسكندرنية كبري دماغك و متضايقيش نفسك :)
X