toty858;10310119:
ازيكم بنات عاملين اية انتو والولاد
الحمد لله اختى اتقرت فاتحتها الحمد لله انهاردة مكناش عاملين حسابنا الناس جم اتقدمو ووقالو لازم نقرا الفاتحة :) الحمد لله يارب يكملها على خير يارب
جوزى جاى الشهر الجاى يارب الوضع يتحسن كدة واعرف افرح وافرفش بس على مين يانا ياهو :) مش كدة ولا اية
عاوزة اسئلكو على حاجة بالذات اللى كانو بيرضعو طبيعي
ان الحمد لله كان اللبن عندى كويس مش كتير بس كانت مايا بتزيد حلو وكلو تمام خالة جوزى شافتها في العيد قالتلى مايا تخنت انتى لسة بترضعيها دى بنتى بترضع بنتها بالببرونة صناعى اصل معندهاش لبن احنا كدة اللبن بينشف عندنا والله العظيم من يومها مفيش لبن في صدري خالص وطبعا مايا مش بترضع
كدة خلاص اللبن نشف؟؟؟؟؟ ولا اعمل اية حد عندو نصيحة انا مدايقة اوى
الف مبرووووووووووووووك لاختك يا توتى
و ارقى نفسك كتير انتى و مايا و اعملى زى ما مى قالتلك
انتى عارفة انا لو مكانك كنت قلت خالة زوجك ان مايا بترضع صناعى
انا مرة مرات خالى الانترناشيونال قالتلى انتى كاوية شعرك وانا مكنتش عاملة فيه حاجة قلتلها اه :D