رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"

"أم حمودى وفلة" 19-09-2009 1,885 رد 90,588 مشاهدة
أ
coffeerose;10298253:
ازيكم يا امهات كل سنة وانتوا طيبين

هدى الف سلامة عليكي ياجميل
خلي بالك من نفسك يا حبيبتي


الله يسلمك يا كوفى

اخبار رشدى و ياسر ايه ...؟؟؟

عايزين نشوف صورهم بلبس اعيد ربنا يحفظهم يارب

عمتوا ايه فى العيد ...؟؟ و اخبار حماتشك حبيبتشك ايه ...؟؟



roslish;10300509:
ازيكم يا حلوييين كل سنة و انتم طيبين معلش غايبة عنكم الايام دي شوية ادعولي ربنا يعدي الايام دي علي خير لحسن اختكم حالتها صعبة اوي


ربنا يفك كربك و يزيح همك يارب


فراشة الإيمان;10301614:
كل سنه وانتوا طيبين

ممكن تقبلونى ماما جديده معاكم بس انا داخله استفيد

عشان متنتظروش منى معلومه ههههههههههههههههه

لانى سنه اولى ماما



مبرووووووووووووووك يا شيرى و حمد اللله عى سلامتك انتى و زياد ربنا يحميه و يحفظه يارب


أم يوسفي;10301973:
دي بالنيابه عن ام عمرومنة
هيا بتسلم عليكم وبتعيدكم واجدة واحدة







اهلا يا ام يوسف ..؟؟؟ وحشتينا اخبار يوسف ايه ...؟؟؟

سلميلنا كتير عى سمسم


roslish;10302016:
و الله يا مي و لا اعرف في ترزيييع من العيار الجامد الايام دي و تخبيط لحد ما استويت و الله و كنت علي وشك الانهيار التام و علية و علي اعدائي و كدة بس الحمد لله حصل تراجع و بصيرة اتنورت بس ايه بعد ما خلصت و الله يا بنتي..



ربنا ييسرلك امرك يارب و يهيدلك الحال
s
كل سنة وانتم طيبين والخير والسلامه
مبروك على الرابط الجديد
E
السلام عليكم
وحشتوووووووووووووني اوي يا بناتعاوزين نتجمع زي زمان بقى
عاملين ايهوولادكو ايه اخبارهم
العيد خلص خلااااااااااااااااااااص يا خسااااااارة
E
أجمل ايام العمر:


كل سنة و انتى طيبة يا ايمان .... :)

وان شاء الله قبل العيد الكبيير تكونى حامل



وانتي طيبةياهدى ربنا يكرمك يا رب
والله حكاية الحمل دي انا هشيلها من دماغي خااااااالص لانه مش باااااااااين
انا جوزي سافرمع اصحابه اسكندرية وانا عند ماما من امبارح كنت بقول الاجازة بتاعته بقى ويارب ربنا يكرم بس اهوسابني ومشي وطبعا انا مش بينت له اني زعلانة انه مسافر قلت له سافر انت طول السنة في الشغل سافر عشان تغير جو
خلاص بقى هو ده طبعه الفسحة بالنسبة له مع اصحابه مش مع مراته هعمل له ايه يعني
هو حر بقى وربنا كريم
coffeerose;10298253:
ازيكم يا امهات كل سنة وانتوا طيبين

هدى الف سلامة عليكي ياجميل
خلي بالك من نفسك يا حبيبتي

كووووووووفي ازيك يا بنتي عاملة ايه وحشاني جدا وازي الولاد اخبارهم ايه

roslish;10300509:
ازيكم يا حلوييين كل سنة و انتم طيبين معلش غايبة عنكم الايام دي شوية ادعولي ربنا يعدي الايام دي علي خير لحسن اختكم حالتها صعبة اوي

نهىىىىىى ربنا يهدي سرك يا رب ويبعد عنك كل سوء ويهديكي انتي وزوجك
شهيدة;10301591:
السلام عليكم
كل سنة وانتو طيبين يا قمرات
اخبار العيد معاكم ايه؟

ازيكيا شهيدة اخبارك ايه انتي وعمر عاملين ايه في العيد
فسحتي عمر ولا مقضيين العيد زيارات عائلية زينا
فراشة الإيمان;10301614:
كل سنه وانتوا طيبين

ممكن تقبلونى ماما جديده معاكم بس انا داخله استفيد

عشان متنتظروش منى معلومه ههههههههههههههههه

لانى سنه اولى ماما

اهلا بيكي يا فراشة منورة وربنا يبارك لك في زياد يا رب ويخليه لك
أم يوسفي;10301973:
دي بالنيابه عن ام عمرومنة
هيا بتسلم عليكم وبتعيدكم واجدة واحدة










ام يوسف ازيك وازي يوسف
سلمي لنا على اسماء كتير اوي وقولي لنا ايه اخبارها هي والولاد نقلت شقة جديدة وعاملة ايه
ف
ازيك يا ايمان كل سنه وانتى طيبه
E
اهلا يا بطة ازيك عاملة ايه
وانتي طيبة يا قمر
اخبار ريم ايه عملتو ايه في العيييييييييد
ف
ما عملناش حاجه اول يوم عند حماتى وتانى يوم عند ماما وتالت يوم فى البيت:ss:
E
ههههههههههههه
انا اول يوم لفينا على اخوات جوزي كلهم وتاني يوم هم اتجمعو عندي في البيت واكن يوم زحمة اوي وبالليل جوزي سافر وانا جيت عند ماما وانهرده ماخرجناش لاننا كنا مستنيين اعمامي كانو المفروض ييجو بس محدش عبرنا وعمي جه من شوية قعد خمس دقايق ومشي وطبعا مش هنخرج تاني خلاص

كنت هروح لسالي ولواحدة صاحبتي تانية بس ماعرفتش اخرج خالص لان معاذ نام المغرب كده وكنت عاوزة اخده معايا ولما صحي كان ماينفعش اخرج بقى خلاص :(

يلا كل سنة وانتي طيبة
أ
أنا جيييييييييييييييت

حد هنا؟؟
E
انا هناااااااااااا
ازيك يامي عاملة ايه وازي اللولي ايه اخباره
E
انا هقووووووووووووم يا بنااااااااااااااااااات

انا ناااااااااااااازلة هييييييييييييييييييييه
يلا سلااااااام هننزل نتمشى شوية
أ
احنا الحمد لله يا إيمي

أخبارك ايه؟؟ وأخبار معاذ؟؟
ف
انا هنااااااااااااااااااااااااا
ف
يتصفح الموضوع حالياً: 2 (2 عضو و 0 ضيف) ‏فراشه فى بيتها


مين متخفىىىىىىىىىىىىى
أ
نورتي يا توتو

ريم أخبارها ايه؟؟
ف
اهلا ميوى اخبارك ايه كل سنه وانتو طيبين
أ
وانتي طيبة يا توتو

معلش أنا هقوم علشان أنا عند حماتي وهنروح

لو عرفت أدخل من البيت أكلمك إن شاء الله
ف
ماشى يا جميل مع الف سلامه بو سيلى اللولى بوسه كبيييييييييييييييييييره
ف
سااااااااااااااااالى انتى هنا

وحشانى
ر
السلاااام عليكم ورحمة الله وبركااااته

وحشتوني وحشتوني وحشتوووووووووووووني

هههههههههههههههههههههه بغنيهالكم

وكلكم وحشتوني جدا وكتكايتكم كمان وحشوني جدااا

طبعا فى رمضان ماكنتش بقدر ادخل ابدا

كنت يادوب الحق انام عشان اقدر استأنف المسيرة مع حسن

طبعا حسن مجنني خاااااااااااااااالص

ماعرفش ايه اللي جري له

زن طول النهار وبيعيط كتير وكل شويه يصرخ

ماكنش كدة ابدا ماعرفش ايه حصله

ربنا يهديه ويهديني عليه

لانى خلاص وصلت لاخري منه ونفسي استشير دكتور يقولى اتعامل معاه ازاى

لاني لما طنشت الزن والصريخ لقيته بيزيد فيها ولما ازعقله برضو بيزيد وبيعيط اكتر ولما اقوله زعلت منك واخده بالعقل كدة برضووووو بيعيط ويقعد يجري فى الشقه ولما اجي عشان اشيه واهدي يصوت اكتر ويبقي مش عايزني اشيله ولا احايله واهديه

والله يا بنات غلبت فعلا واحترت معاااااااااااه

ياريت ساعدونى خصوصا الامهات اللى اولادهم بمرحله حسن

يعنى اللى بعمر السنه ونص

X