coffeerose;10298253:
ازيكم يا امهات كل سنة وانتوا طيبين
هدى الف سلامة عليكي ياجميل
خلي بالك من نفسك يا حبيبتي
الله يسلمك يا كوفى
اخبار رشدى و ياسر ايه ...؟؟؟
عايزين نشوف صورهم بلبس اعيد ربنا يحفظهم يارب
عمتوا ايه فى العيد ...؟؟ و اخبار حماتشك حبيبتشك ايه ...؟؟
roslish;10300509:
ازيكم يا حلوييين كل سنة و انتم طيبين معلش غايبة عنكم الايام دي شوية ادعولي ربنا يعدي الايام دي علي خير لحسن اختكم حالتها صعبة اوي
ربنا يفك كربك و يزيح همك يارب
فراشة الإيمان;10301614:
كل سنه وانتوا طيبين
ممكن تقبلونى ماما جديده معاكم بس انا داخله استفيد
عشان متنتظروش منى معلومه ههههههههههههههههه
لانى سنه اولى ماما
مبرووووووووووووووك يا شيرى و حمد اللله عى سلامتك انتى و زياد ربنا يحميه و يحفظه يارب
أم يوسفي;10301973:
دي بالنيابه عن ام عمرومنة
هيا بتسلم عليكم وبتعيدكم واجدة واحدة
اهلا يا ام يوسف ..؟؟؟ وحشتينا اخبار يوسف ايه ...؟؟؟
سلميلنا كتير عى سمسم
roslish;10302016:
و الله يا مي و لا اعرف في ترزيييع من العيار الجامد الايام دي و تخبيط لحد ما استويت و الله و كنت علي وشك الانهيار التام و علية و علي اعدائي و كدة بس الحمد لله حصل تراجع و بصيرة اتنورت بس ايه بعد ما خلصت و الله يا بنتي..
ربنا ييسرلك امرك يارب و يهيدلك الحال
