رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"

"أم حمودى وفلة" 19-09-2009 1,885 رد 90,588 مشاهدة
r
شهيدة;10302103:


معلش يا نهى دايما بتحصل حاجات كده غريبه في اوقات غريبه
ارقي نفسك وزوجك وبنتك


و اللهيا شهيدة شكلها كدة فعلا.. انا ملاحظة ان كل مناسبة تمر علينا بتئلب نكد معرفش ليه!!! الحمد لله علي كل شئ

رعشة قلب;10303734:
السلاااام عليكم ورحمة الله وبركااااته

وحشتوني وحشتوني وحشتوووووووووووووني

هههههههههههههههههههههه بغنيهالكم

وكلكم وحشتوني جدا وكتكايتكم كمان وحشوني جدااا

طبعا فى رمضان ماكنتش بقدر ادخل ابدا

كنت يادوب الحق انام عشان اقدر استأنف المسيرة مع حسن

طبعا حسن مجنني خاااااااااااااااالص

ماعرفش ايه اللي جري له

زن طول النهار وبيعيط كتير وكل شويه يصرخ

ماكنش كدة ابدا ماعرفش ايه حصله

ربنا يهديه ويهديني عليه

لانى خلاص وصلت لاخري منه ونفسي استشير دكتور يقولى اتعامل معاه ازاى

لاني لما طنشت الزن والصريخ لقيته بيزيد فيها ولما ازعقله برضو بيزيد وبيعيط اكتر ولما اقوله زعلت منك واخده بالعقل كدة برضووووو بيعيط ويقعد يجري فى الشقه ولما اجي عشان اشيه واهدي يصوت اكتر ويبقي مش عايزني اشيله ولا احايله واهديه

والله يا بنات غلبت فعلا واحترت معاااااااااااه

ياريت ساعدونى خصوصا الامهات اللى اولادهم بمرحله حسن

يعنى اللى بعمر السنه ونص



ربنا يهديهولك يا رب
r
يا بنات انا جبت قبل العيد بيجامات شتوي للومي حلوة اوي هصورهلكم ان شاء الله من عند الصياد اللي في شيراتون و ابن خال جوزي رجع من دبي و جابلها كام حاجة كدة تحف برده..منهم فستان كوكو جدااا بس يا دوبك العيد الجاي فشكلي هسيبه للعيد الكبير بئة
أ
رعشة قلب;10303734:
السلاااام عليكم ورحمة الله وبركااااته

وحشتوني وحشتوني وحشتوووووووووووووني

هههههههههههههههههههههه بغنيهالكم

وكلكم وحشتوني جدا وكتكايتكم كمان وحشوني جدااا

طبعا فى رمضان ماكنتش بقدر ادخل ابدا

كنت يادوب الحق انام عشان اقدر استأنف المسيرة مع حسن

طبعا حسن مجنني خاااااااااااااااالص

ماعرفش ايه اللي جري له

زن طول النهار وبيعيط كتير وكل شويه يصرخ

ماكنش كدة ابدا ماعرفش ايه حصله

ربنا يهديه ويهديني عليه

لانى خلاص وصلت لاخري منه ونفسي استشير دكتور يقولى اتعامل معاه ازاى

لاني لما طنشت الزن والصريخ لقيته بيزيد فيها ولما ازعقله برضو بيزيد وبيعيط اكتر ولما اقوله زعلت منك واخده بالعقل كدة برضووووو بيعيط ويقعد يجري فى الشقه ولما اجي عشان اشيه واهدي يصوت اكتر ويبقي مش عايزني اشيله ولا احايله واهديه

والله يا بنات غلبت فعلا واحترت معاااااااااااه

ياريت ساعدونى خصوصا الامهات اللى اولادهم بمرحله حسن

يعنى اللى بعمر السنه ونص




ازيك يا قمرة ...؟؟

معللش يا حبيبتى هو ممكن يكون بيطلع ضروس او تعبان من حاجة طالما مفيش اى وضع مريحه

ربنا يهديه و يعفى عنه يارب


roslish;10304728:
يا بنات انا جبت قبل العيد بيجامات شتوي للومي حلوة اوي هصورهلكم ان شاء الله من عند الصياد اللي في شيراتون و ابن خال جوزي رجع من دبي و جابلها كام حاجة كدة تحف برده..منهم فستان كوكو جدااا بس يا دوبك العيد الجاي فشكلي هسيبه للعيد الكبير بئة



مبروكين عيها يا نهى تدوبهم فى العافية يارب

هو الصياد اللى فى شيراتون نزل حاجات نيوبورن شتوى ...؟؟
E
أمةالله;10303329:
احنا الحمد لله يا إيمي

أخبارك ايه؟؟ وأخبار معاذ؟؟

الحمدلله بخير يامي كله تمام
معلش قمت بسرعة امباح كانو عمالين يقولو لي يلا بسرعة قومي البسي ولبسي ابنك هههههههه فطفيت الجهاز وقمت على طول
رعشة قلب;10303734:
السلاااام عليكم ورحمة الله وبركااااته

وحشتوني وحشتوني وحشتوووووووووووووني

هههههههههههههههههههههه بغنيهالكم

وكلكم وحشتوني جدا وكتكايتكم كمان وحشوني جدااا

طبعا فى رمضان ماكنتش بقدر ادخل ابدا

كنت يادوب الحق انام عشان اقدر استأنف المسيرة مع حسن

طبعا حسن مجنني خاااااااااااااااالص

ماعرفش ايه اللي جري له

زن طول النهار وبيعيط كتير وكل شويه يصرخ

ماكنش كدة ابدا ماعرفش ايه حصله

ربنا يهديه ويهديني عليه

لانى خلاص وصلت لاخري منه ونفسي استشير دكتور يقولى اتعامل معاه ازاى

لاني لما طنشت الزن والصريخ لقيته بيزيد فيها ولما ازعقله برضو بيزيد وبيعيط اكتر ولما اقوله زعلت منك واخده بالعقل كدة برضووووو بيعيط ويقعد يجري فى الشقه ولما اجي عشان اشيه واهدي يصوت اكتر ويبقي مش عايزني اشيله ولا احايله واهديه

والله يا بنات غلبت فعلا واحترت معاااااااااااه

ياريت ساعدونى خصوصا الامهات اللى اولادهم بمرحله حسن

يعنى اللى بعمر السنه ونص


ازيك يا رعشة عاملة ايه كل سنة وانتي طيبة
بصي لما تزعقي حسن على حاجة ماتروحيش تصالحيه لان الطبيعي انه هيبقى زعلان انك زعقتي له مع ان في الاصل انتي اللي زعلانة منه فالمفروض انك لما تزعقي له ماتروحيش تصالحيه وهتلاقيه هو اللي جاي عمال يتمسح فيكي وعاوزك تصالحيه وانتي شوية كده وتصالحيه انما انتي مش تروحي له ابداااااااااااااااااا
انا معاذ برضو اوقات بيجنني يفضل يعيط ويزن من غير سبب واجرب اجيب له اكل مايرضاشميه مايرضاش وطالما عارفة انه مش بيسنن ومش عاوز حاجة بتخنق منه وبزعق لهبلاقيه مشي من المكان اللي انا فيه ويصوت مش يعيط بيصوت زي ما يكون بينده عليا عشان اروح له وانا مش بعبره بلاقيه هو اللي جالي وعاوزني اشيله في الاول مش برضى اشيله وبقول له انا زعلانة منك بس شوية وبشيله وبصالحه
انما انا مش بروح له طالما هو اللي غلطان
لازم يتعلمو الادب يابنتي والله لو اخد انك تروحي تصالحيه بعد كده هيعمل اللي هو عاوزه ويقول هي هتيجي تصالحني انما لازم يعرف انك زعلك وحش
وربنا يهديه لك يا رب ويهدي كل ولادنا

قولي لي هو بيتكلم ولا لا زي معاذ
كل اللي يشوف معاذ يقول لي وديه لدكتور يشوف لسانه مش بيتكلم ليه بس هو بيقول بعض كلمات بيقول قطة وبيقول هند وبيقول مم على الاكل كده يعني
مش عارفة بقى اوديه فعلا لدكتور ولا كده عادي يعني
roslish;10304728:
يا بنات انا جبت قبل العيد بيجامات شتوي للومي حلوة اوي هصورهلكم ان شاء الله من عند الصياد اللي في شيراتون و ابن خال جوزي رجع من دبي و جابلها كام حاجة كدة تحف برده..منهم فستان كوكو جدااا بس يا دوبك العيد الجاي فشكلي هسيبه للعيد الكبير بئة

نهى مبروكين عليها يا جميل
عقبال ما تجيبي لها فستان الفرح يااااااااااارب
&
السلااااااااااااااام عليكم
ازيك يامونة؟
روحتى ولا عند طنط؟
r
الله يبارك فيكي يا ايمان و يا رب اشوف معاذ كدة عريس ملو هدومه
r
اه يا هدي منزل حاجات حلوة اوي ما شاء الله بس البنوتة اللي هناك قالتلي انه هينزل كمان بعد العيد كولكشن تانية جديدة..و علي فكرة جبت طقم سبوع قطيفة من هناك لصاحب جوزي علشان مراته هتولد بس تحفة و الله يا هدي انا مكنتش مصدئة ان في كدة سالوبيت و كاب و كوفرتة كلهم قطيفة بيضة و عليه شغل كدة رقيييق جدااا يجنن ب 102
r
سالي ازيك يا قمر ما شاء الله تباك الله صورة حمودي حلوة اوي ربنا يباركلك فيه
E
سااااااااااالي معلش كنت فاكرة محدش قاعد وقمت على طول
انا لسة عند مامابس هروح انهرده ان شاء الله
E
انا هقوم بقى عشان هنروح نتغدى بره وبعد كده هروح
عاوزين نتجمع بالليل بقى يا بنااااااااااات واحشني جدا كلكو ووحشني الرغي بتاع زمااااااااااااان

بوسو لي الكتاكيت
سلااااااااااااااااااااااااااام
&
roslish;10307033:
سالي ازيك يا قمر ما شاء الله تباك الله صورة حمودي حلوة اوي ربنا يباركلك فيه


ربنا يخليكى يانهى دى صورة سلمى اللى قمر ماشاء الله كبرت واحلوت ربنا يحميها يارب
وبعدين الواد شكله عاجبك اوى.. كده عبد الله هيغير ههههههه

*Om Mo3az*;10307097:
سااااااااااالي معلش كنت فاكرة محدش قاعد وقمت على طول
انا لسة عند مامابس هروح انهرده ان شاء الله


ولا يهمك انتى اخبارك ايه وازى زيزو وماما واخواتك عاملين ايه؟
h
سالي كل سنه وانتي طيبه ياقمر امال فيين صورة حموودي
ف
سالى عامله ايه يا قمر انا عاوزه اشوف صور مودى العسل
أ
*Om Mo3az*;10306526:
الحمدلله بخير يامي كله تمام
معلش قمت بسرعة امباح كانو عمالين يقولو لي يلا بسرعة قومي البسي ولبسي ابنك هههههههه فطفيت الجهاز وقمت على طول

ازيك يا رعشة عاملة ايه كل سنة وانتي طيبة
بصي لما تزعقي حسن على حاجة ماتروحيش تصالحيه لان الطبيعي انه هيبقى زعلان انك زعقتي له مع ان في الاصل انتي اللي زعلانة منه فالمفروض انك لما تزعقي له ماتروحيش تصالحيه وهتلاقيه هو اللي جاي عمال يتمسح فيكي وعاوزك تصالحيه وانتي شوية كده وتصالحيه انما انتي مش تروحي له ابداااااااااااااااااا
انا معاذ برضو اوقات بيجنني يفضل يعيط ويزن من غير سبب واجرب اجيب له اكل مايرضاشميه مايرضاش وطالما عارفة انه مش بيسنن ومش عاوز حاجة بتخنق منه وبزعق لهبلاقيه مشي من المكان اللي انا فيه ويصوت مش يعيط بيصوت زي ما يكون بينده عليا عشان اروح له وانا مش بعبره بلاقيه هو اللي جالي وعاوزني اشيله في الاول مش برضى اشيله وبقول له انا زعلانة منك بس شوية وبشيله وبصالحه
انما انا مش بروح له طالما هو اللي غلطان
لازم يتعلمو الادب يابنتي والله لو اخد انك تروحي تصالحيه بعد كده هيعمل اللي هو عاوزه ويقول هي هتيجي تصالحني انما لازم يعرف انك زعلك وحش
وربنا يهديه لك يا رب ويهدي كل ولادنا

قولي لي هو بيتكلم ولا لا زي معاذ
كل اللي يشوف معاذ يقول لي وديه لدكتور يشوف لسانه مش بيتكلم ليه بس هو بيقول بعض كلمات بيقول قطة وبيقول هند وبيقول مم على الاكل كده يعني
مش عارفة بقى اوديه فعلا لدكتور ولا كده عادي يعني

نهى مبروكين عليها يا جميل
عقبال ما تجيبي لها فستان الفرح يااااااااااارب



انا ابن سلفتى قعد لحد 3 سنين كلمات بسيطة جدا و راحت لدكتور تخاطب مشهور قاللها طالما بيسمع و بيفهم و بينطق بعض الكلمات عادى جدا و فعلا الولد فجاة انطلق و بقى رغاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااى


roslish;10307029:
اه يا هدي منزل حاجات حلوة اوي ما شاء الله بس البنوتة اللي هناك قالتلي انه هينزل كمان بعد العيد كولكشن تانية جديدة..و علي فكرة جبت طقم سبوع قطيفة من هناك لصاحب جوزي علشان مراته هتولد بس تحفة و الله يا هدي انا مكنتش مصدئة ان في كدة سالوبيت و كاب و كوفرتة كلهم قطيفة بيضة و عليه شغل كدة رقيييق جدااا يجنن ب 102



طيب كويس ادعيى بقى كمان اسبوعين كدة ان شاء الله ما اروح للدكتور جوزى يوافق يودينى :)
s
السلام عليكم يا امهات
s
انا هنا فى حد هنا
s
طيب كل سنة وانتم طيبين
أ
سالييييي

انتي موجودة؟؟
ا
ازيكم بنات عاملين اية انتو والولاد
الحمد لله اختى اتقرت فاتحتها الحمد لله انهاردة مكناش عاملين حسابنا الناس جم اتقدمو ووقالو لازم نقرا الفاتحة :) الحمد لله يارب يكملها على خير يارب

جوزى جاى الشهر الجاى يارب الوضع يتحسن كدة واعرف افرح وافرفش بس على مين يانا ياهو :) مش كدة ولا اية

عاوزة اسئلكو على حاجة بالذات اللى كانو بيرضعو طبيعي
ان الحمد لله كان اللبن عندى كويس مش كتير بس كانت مايا بتزيد حلو وكلو تمام خالة جوزى شافتها في العيد قالتلى مايا تخنت انتى لسة بترضعيها دى بنتى بترضع بنتها بالببرونة صناعى اصل معندهاش لبن احنا كدة اللبن بينشف عندنا والله العظيم من يومها مفيش لبن في صدري خالص وطبعا مايا مش بترضع
كدة خلاص اللبن نشف؟؟؟؟؟ ولا اعمل اية حد عندو نصيحة انا مدايقة اوى
أ
toty858;10310119:
ازيكم بنات عاملين اية انتو والولاد
الحمد لله اختى اتقرت فاتحتها الحمد لله انهاردة مكناش عاملين حسابنا الناس جم اتقدمو ووقالو لازم نقرا الفاتحة :) الحمد لله يارب يكملها على خير يارب

جوزى جاى الشهر الجاى يارب الوضع يتحسن كدة واعرف افرح وافرفش بس على مين يانا ياهو :) مش كدة ولا اية

عاوزة اسئلكو على حاجة بالذات اللى كانو بيرضعو طبيعي
ان الحمد لله كان اللبن عندى كويس مش كتير بس كانت مايا بتزيد حلو وكلو تمام خالة جوزى شافتها في العيد قالتلى مايا تخنت انتى لسة بترضعيها دى بنتى بترضع بنتها بالببرونة صناعى اصل معندهاش لبن احنا كدة اللبن بينشف عندنا والله العظيم من يومها مفيش لبن في صدري خالص وطبعا مايا مش بترضع
كدة خلاص اللبن نشف؟؟؟؟؟ ولا اعمل اية حد عندو نصيحة انا مدايقة اوى


أعوذ بالله بجد من الناس وعنيهم:mad::mad:

طبعا اللي فيكي ده عين

ترقي نفسك وبنتك كتييييير كذا مرة في اليوم

واشربي سوايل كتيييير مش اقل من 3 لتر في اليوم

واصبري عليها اطول مدة ممكنة من غير ما تدخلي لبن صناعي وعندك الحبوب المدرة للبن فيه هيربانا ولاكتوماكس الاتنين اعشاب مفيهومش حاجة مضرة

وربنا يكتب لك ولمايا اللي فيه الخير
X