رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"

"أم حمودى وفلة" 19-09-2009 1,885 رد 90,588 مشاهدة
ك
بنات عندى سؤال معلش هو تركيب اللولب ممكن يخلى الواحد مكتئب
C
hoobie;10494996:
مي طيب انا بدي لمحمد فيتامين د وحديد اسمه فروز ..وبديله من الحديد ده 1 مل رغم ان الدكتور قالي 2,5 مل بس بحس ان الجرعه كده كتير ..انتي بتدي للولي ايه اصل بفكر مديش محمد الحديد ده ..طعمه فيه زي صدا كده


أجمل ايام العمر;10495875:
ريحة الصدا دى طبيعية فى اى دوا حديد ساااائل :D


انا باخد فروز ده وطعمه مقرف جدا مع انه مكتوب عليه انه بطعم الشيكولاتة وعلي فكرة بتاعي اقراص مش سائل، ومفروض انه يتمضغ، بقيت ببلعه مش بمضغه هو مكتوب من جوا في النشرة ينفع الاتنين بس علي العلبة من بره مكتوب مضغ بس.

هوبي علي فكرة جربت ابعتلك كذا مرة علي الخاص من ساعتها وانتي الإن بوكس بتاعك مليان.
E
السلام عليكم
ازيكو يا بنات وحشتووووووووووووووووووووووني جداااااااااااااااااااااا
انا مش بعرف ادخل من البيت خالص اول معاذ ما بينام بالليل يادوب على ما اوضب نفسي وكده جوزي بييجي مش بلحق افتح النت خالص وطبعا انا فاتحة دلوقتي لاني عند ماما مابقتش بعرف اقعد عالنت غير هنا والله لان معاذ باشا بيجنني

سالي كلمتني انهرده من عند مامتها بتسلم عليكو ومحمود لسة تعبان ومجننها في النوم برضو ادعوله ربنا يشفيه لانه تعبان اوي اليومين دول

اخباري انا بقى خرجت انا وجوزي يوم السبت روحنا حديقة وفيها مراجيح وكده ومعاذ كان خايف جدااااااا ومارضيش يركب الالعاب دي خالص هو قعد يلعب ويجري كده لواحده واول ماطفل تاني يقرب منه يخاف وييجي جري وكان عمال يلعب لواحده
طبعا جوزي يتحسد بقى لنا زماااااااااااااااااان ماخرجناش مع بعض واتمشينا وجبنا اكل من بره وروحنا البيت بس كان يوم حلو اوىىىى
يااااااااااااااااارب ينكرر
وانهرده كمان رايحين اجا ناكل بليلة ههههههههههههههههههههه
هو نفسه فيها اوي وقال لي تعالي ناحد مامتك واخواتك ونروح
الراجل اتحول شكله كده بس للاحسن الحمدلله


انتو بقى اخباركو اييييييييييييييييييييه
واخبار اللكتاكيت ايه
E
كلمة وداع;10496599:
بنات عندى سؤال معلش هو تركيب اللولب ممكن يخلى الواحد مكتئب


ايمي
ازززززززيك وحشاني جداااااااااا عاملة ايه ولمار العسل اخبارها ايه
ماشاء الله صورتها زي العسل ربنا يبارك لك فيها يا ر ب

الوب عادي مش بيعمل اكتئاب ولا حاجة انا ركبته وعادي جدا
ممكن يكون فيكي حاجة تانية مخلية نفسيتك وحشة

ابقي ادخلي طمنينا عليكي
والف سلامة عليكي يا جميل من الاكتئاب
t
ام معاذ ازيك وازى الواد معاذ
وحشتونى جدااااااااااااا ويلا يا قمر عقبال الخروجة الجاية
معاذ عامل زى محمد بيخاف من العيال الصغيرة كان كده واحنا فى البلد وبعدين بدا يتعود بالعافيه على العيال بس لما اتعود بقى يضربهم بالعصايه
E
الحمدلله تمام يا توبي انا ومعاذ
انتي عاملة ايه وحمادة اخباره ايه

هههههههههههههه ماهو معاذ كده برضو ماشي يضرب في العيال الصغيرة والناس الكبيرة كمان والله كل لما حد يقرب منه يضربه
ربنا يهديهم
X