رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"

"أم حمودى وفلة" 19-09-2009 1,885 رد 90,588 مشاهدة
ب
اممممممممممم
أ
أم حموودى القمر;10476987:
بنات بالله عليكو ادعو لمحمود عنده اسهال فظيع وعمله تسلخات فظيعة
وانا هاروح عند ماما تانى بكرة لانه مغلبنى اوى وكمان الدرس اللى بيطلع ده مش بينيمه فهروح علشان ماما بتشيل عنى شوية..
انا كلمت الدكتور وقالى اديله سميكتا للاسهال وبروفين علشان تسكين الالم بتاع سنانه
دعواتكم
استودعكم الله....



الف سلامة عليه يا سالى

شافاه الله و عفااه

ربنا يطمنك عليه يارب


أمةالله;10480784:
حماة ابني حبيبتي

أنا قررت أجوزه خلااااااااص :)

تاخديه امتى بقى :):)



يعنى هناكل جاتوه قريب ؟؟؟؟ :D


toty858;10483885:
ازيكم يابنات

سالى سلامة محمود يارب يشفية ويخفف عنة




انا مضايقةةةةةةةةةةةةةةةة
جوزى اتاجل نزولة ل3/11 :(



معللش يا توتى يمكن ده خير ليكم و 3 / 11 مش بعيد :D

ربنا يجيبه بالسلامة يارب


sosomedo;10487918:
الحمد لله يا بنات انا فطمت جودى خلاص من يو الخميس يلا عقبالكم يا بنات لما تستريحو هى المشكله بس فى النوم بليل




مبروك فطام جودى يا سوسو و كدة اتحسن بقى عشان تتفرغى للدايت ادعيلى اقوم بالسلامة ان شاء الله و احصلكم فى ريجيم النقاط :)
h
أمةالله;10483989:
معلش يا توتي ربنا يجيبه بالسلامة

بنات القاهرة قولوا لاجوازكم على الحد أو الاتنين الجايين

مش بكرة

الأسبوع اللي بعده يلا من دلوقتي نروح النادي إن شاء الله واللي مش مشتركين أنا هدخلهم إن شاء الله :)

والدعوة عامة لأي واحدة عايزة تيجي احنا عايزين نتقابل مع الأطفال :)


ياريت لو ينفع يبقى الاحد عشان هروح اطعم محمد الاتنين تطعيم الصحه بس لو الاتنين انسب خلاص مش مشكله
ا
انتم فين

انا دايما مش بلاقي حد فيكم
يلا بقي نتجمع مره ونفتح علي الظهر كده ونشوف احدث الصور لولدنا
ا
حمزه لسه مطلعلوش ولا سنه
ده عادي ولا كده انأخر
أ
عادي يا أميرة

فيه أطفال مش بتطلع غير على 10 شهور ولا حاجة

الدكتورة قالت لي كل بيبي بيفرق عن التاني ومادام بياخد الفيتامينات بتاعته وحركته كويسة يبقى خلاص سيبيه على مهله
h
مي طيب انا بدي لمحمد فيتامين د وحديد اسمه فروز ..وبديله من الحديد ده 1 مل رغم ان الدكتور قالي 2,5 مل بس بحس ان الجرعه كده كتير ..انتي بتدي للولي ايه اصل بفكر مديش محمد الحديد ده ..طعمه فيه زي صدا كده
ا
انا بدي حمزه فيتامين د بس
ا مل في اليوم مش عارفه لازم حديد كمان ولا ايه
h
ازيك يااميره وازاي حمزه؟
ا
الحمد لله يا هبه
يلا تعالي نرغي شويه

حمزه بقي شقي ومجنني
وبيعمل كوارس وبيقع كتير

محمد بدأ الشقاوه ولا لسه
h
اه يا ميرو والله بدأ يتقلب وبقيت بخاف عليه وكمان بدأ يشبط في اي حاجه عاوز يمسك اي حاجه في ايدي ولما باخدها منه بيصرخ اوي بس انا مش بديهاله تاني عشان ميكبرش على كده ويتعود على نظام الصريخ ده
ا
كوفيييييييييييييييييييي

واحشاااااااااااااااااانييييييييييييييييييي موووووووووووت

هخبارك ايه واخبار الاولاد
ا
انا وحمزه تمام

انا برده مش بلاقيها خالص وكنت سألت عليها بس معرفش هي فين
ا
coffeerose;10495740:
وانت اكتر والله العظيم
بجد وحشتيني
احنا بخير الحمدلله
ورشدي خلاص راح المدرسة بيروح 3 ايام في الاسبوع
بس لسة يعني مقلق شوية برضه المرواح مش بالساهل
وبيزن شوية كدة وساعات يوم تلاقيه قالبها ليهم نكد
وعايشين ههههههههههههههه
وياسر مجنني بقى شقي اوي وكل حاجة ناطط فيها
وبيغلس على اخوه واتعلم بقى ياخد حقه بدراعه هههههههههههههه
عايشة عيشة هنية
(f)(f)(f)(f)(f)
انا بقى اللي مش ولا بد زهقانة ومخنوقة كدة
ومش طايقة نفسي :confused:


هو رشدي دخل اولي ماشاء الله انا فكراه في حضانه لسه
يا ستي هما العيل كده مقرفين من يوم مايتولدو

طيب مدام انتي زهقانه مش بتدخلي ليه نفك عن بعض شويه
بس ايه اللي مزهقك كده
h
كوفي ازيك ياقمر وازاي الابطال ..انابدي محمد الحديد بس المشكله الامساك بعد ماكان بيعمل مرتين في اليوم رجعت تاني اديله كل يوم لبوس عشان يعمل ..وبديله 1 مل مش 2,5 زي الدكتور ماقالي ..انتي متفتكريش كنتي بتدي الولاد قد ايه؟
ا
لا انا معرفش حاجه عنها هي نقلت من بتها
يمكن لسه مدخلتش نت
أ
hoobie;10494996:
مي طيب انا بدي لمحمد فيتامين د وحديد اسمه فروز ..وبديله من الحديد ده 1 مل رغم ان الدكتور قالي 2,5 مل بس بحس ان الجرعه كده كتير ..انتي بتدي للولي ايه اصل بفكر مديش محمد الحديد ده ..طعمه فيه زي صدا كده


مش عارفة والله يا جميلة

أصل عبدالله مش بياخد حديد بياخد كالسيوم اسمه كالسي كال وفيتامين دي اسمه دي كال
ا
هوبي انتي مش حاطه صور كتير لمحمد علي الفيس بوك
انا شوفت 2 بس

انا بقي لسه جديده علي الفيس بوك ومش عندي صور خالص لاني مش بلحق افتح من البيت واحط الصور
h
أمةالله;10495815:
مش عارفة والله يا جميلة

أصل عبدالله مش بياخد حديد بياخد كالسيوم اسمه كالسي كال وفيتامين دي اسمه دي كال


ماشي ياقمر انا هبقى اسأل الدكتور الراجل بيقولي انتي مش واثقه فيا ليه :D

هنتقابل امتى اتفقتوا على يوم وللا لسه؟
h
UM Hamzaa;10495832:
هوبي انتي مش حاطه صور كتير لمحمد علي الفيس بوك
انا شوفت 2 بس

انا بقي لسه جديده علي الفيس بوك ومش عندي صور خالص لاني مش بلحق افتح من البيت واحط الصور


لا ياقمر ازاي انا عامله البوم كامل ليه ..ابقي ادخلي على الالبومات من البروفايل
X