حلوة الجيبة يا ايمان مبروك عليكى
انتى عندك ماكينة خياطة ولا مخيطاها على ايديك؟؟
رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"
&
16-10-2009 | 01:46 AM
&
16-10-2009 | 01:47 AM
علياء ازيك يا لولا عاملة ايه وحشاااااااااااانى جدا والله ونفسى اشوفك جدا
E
16-10-2009 | 01:48 AM
اه يا سالي في ماكينة عندماما مش عندي في البيت يعني
&
16-10-2009 | 01:48 AM
E
16-10-2009 | 01:53 AM
محمود عمل ايه عند طنط يا سالي كان بينام كويس ولا عادي زي ماهو
ر
16-10-2009 | 01:56 AM
الحمد لله يا سالى
انتى اخبارك واخبار حمودى
انتى اخبارك واخبار حمودى
ر
16-10-2009 | 01:57 AM
اخبارك ايمان
واخبار معاذ
صحيح انتى طعمتيه تطعيم السنه ونص ولا لسه؟؟
واخبار معاذ
صحيح انتى طعمتيه تطعيم السنه ونص ولا لسه؟؟
E
16-10-2009 | 01:59 AM
الحمدلله يا رعشة انا ومعاذ بخير
اخبار حسن ايه معاكي لسة شغال بلغة الصويت والصريخ زي معاذ
اه اتطعم في رمذان تطعيم السنة ونص الحمدلله مابقاش فيه تطعيمات تانية خلاااااااااااص
اخبار حسن ايه معاكي لسة شغال بلغة الصويت والصريخ زي معاذ
اه اتطعم في رمذان تطعيم السنة ونص الحمدلله مابقاش فيه تطعيمات تانية خلاااااااااااص
ر
16-10-2009 | 02:03 AM
ايوة لسه بيصرخ وبيعيط
والله جنني خلااااص
طيب قليلي تطعيم السنه ونص ازاى
اصل كتير بيخوفوني منه
انا لسه ماطعمتش حسن والله
والله جنني خلااااص
طيب قليلي تطعيم السنه ونص ازاى
اصل كتير بيخوفوني منه
انا لسه ماطعمتش حسن والله
ب
16-10-2009 | 02:03 AM
النت هيشلنىىىىىىىىىى
انا معاكو اهو
الجيبة جميلة ماشاء الله ياايمان
ان شاء اله ع الصيف اللى جاى اجبلك قماش تعمليلى واحدة زيها
انا معاكو اهو
الجيبة جميلة ماشاء الله ياايمان
ان شاء اله ع الصيف اللى جاى اجبلك قماش تعمليلى واحدة زيها
&
16-10-2009 | 02:06 AM
*Om Mo3az*;10471650:
محمود عمل ايه عند طنط يا سالي كان بينام كويس ولا عادي زي ماهو
والله يا ايمان زى ماهو دعواتك ربنا يهديه
ر
16-10-2009 | 02:08 AM
صحيح يا ايمان
الجيبه حلوة اوى
ما شااااء الله ولا قوة الا بالله عليك
والله برافو عليك انك بتجربي وتفصلي حاجات كدة لنفسك
انتى عندك ماكنه يا ايمان
ولا على ايدك ؟؟
الجيبه حلوة اوى
ما شااااء الله ولا قوة الا بالله عليك
والله برافو عليك انك بتجربي وتفصلي حاجات كدة لنفسك
انتى عندك ماكنه يا ايمان
ولا على ايدك ؟؟
E
16-10-2009 | 02:09 AM
ههههههههههههههههه ماشي يا مها
والله هو زي باقي التطعيمات يا رعشة بس ممكن فعلا يكون اصعب شوية لان معاذ فضل ماشي يعرج طول اليوم واول ما يحط رجله على الارض يعيط ويرفع لي رجله عشان بتوجعه ومش قادر يمشي عليها بس تاني يوم كان اتحسن شوية الحمدلله
بس ماتخافيش يعني هو كده كده يوم التطعيم ده بيبقى رخم
ربنا يعديه لك على خير انتي وحسن يارب
والله هو زي باقي التطعيمات يا رعشة بس ممكن فعلا يكون اصعب شوية لان معاذ فضل ماشي يعرج طول اليوم واول ما يحط رجله على الارض يعيط ويرفع لي رجله عشان بتوجعه ومش قادر يمشي عليها بس تاني يوم كان اتحسن شوية الحمدلله
بس ماتخافيش يعني هو كده كده يوم التطعيم ده بيبقى رخم
ربنا يعديه لك على خير انتي وحسن يارب
&
16-10-2009 | 02:09 AM
النهاردة حمودى مبطلش زن من ساعة ما رجعنا البيت
وببص على بقه وهو فاتحه كده وبيصرخ لقيته طلع ضرس قلت اكيد هو ده اللى منغص عيشتنا وقالب حياتنا كده وكان سخن شوية اديتله سيتال وطول النهار بيعمل اسهال غيرتله حوالى 5حفاضات ومن شوية كده رجع كل اللى اكله ياترى ده من الدرس ولا يكون اخد برد؟؟
وببص على بقه وهو فاتحه كده وبيصرخ لقيته طلع ضرس قلت اكيد هو ده اللى منغص عيشتنا وقالب حياتنا كده وكان سخن شوية اديتله سيتال وطول النهار بيعمل اسهال غيرتله حوالى 5حفاضات ومن شوية كده رجع كل اللى اكله ياترى ده من الدرس ولا يكون اخد برد؟؟
E
16-10-2009 | 02:11 AM
ربنا يهيديهولك يا سالي يارب
الله يخليكي يا رعشة اه فيه ماكينة عند ماما بشتغل عليها
انا اصلا بحب الخياطة جدااااااااا خواية عندي يعني وعملت حاجات كتير قبل الجواز ايام ماك نت فاضية عملت روب وعملت بيجامة برمودا كده وكنت بلبسهم قبل الجواز في البيت وكنت عاملة حاجات كتيرة بقى لبس بيت يعني بس للاسف لما جيت اتجوز اشتريت كله جاهز وماعملتش اي حاجة على ايدي
الله يخليكي يا رعشة اه فيه ماكينة عند ماما بشتغل عليها
انا اصلا بحب الخياطة جدااااااااا خواية عندي يعني وعملت حاجات كتير قبل الجواز ايام ماك نت فاضية عملت روب وعملت بيجامة برمودا كده وكنت بلبسهم قبل الجواز في البيت وكنت عاملة حاجات كتيرة بقى لبس بيت يعني بس للاسف لما جيت اتجوز اشتريت كله جاهز وماعملتش اي حاجة على ايدي
ب
16-10-2009 | 02:11 AM
سالى هتروحى لمامتك السبت وترجعى امتى ان شاء الله
ر
16-10-2009 | 02:12 AM
لا يا سالي
التسنين مايعملش ترجيع
ممكن يكون برد
ربنا يسترها عليه ان شاء الله
درجه حرارته ارتفعت قد ايه؟
التسنين مايعملش ترجيع
ممكن يكون برد
ربنا يسترها عليه ان شاء الله
درجه حرارته ارتفعت قد ايه؟
E
16-10-2009 | 02:13 AM
الف سلامة عليه يا سالي
معلش اكيد من الضرس الضروس والانياب حاجة صعبة جدااااااااااا انا شفت اسبوع فظيييييييييييييع جدا مع الانياب اسهال وترجيع ومزاج زفت بس الحمدلله الاربع انياب طلعو خلاص كلهم
والاسهال رجع تاني انهرده شكل فيه ضرس جديد بيطلع
ربنا يعينهم بقى ويعينا عليهم ويهديهم
معلش اكيد من الضرس الضروس والانياب حاجة صعبة جدااااااااااا انا شفت اسبوع فظيييييييييييييع جدا مع الانياب اسهال وترجيع ومزاج زفت بس الحمدلله الاربع انياب طلعو خلاص كلهم
والاسهال رجع تاني انهرده شكل فيه ضرس جديد بيطلع
ربنا يعينهم بقى ويعينا عليهم ويهديهم
ب
16-10-2009 | 02:13 AM
الف سلامة علية ياسالى
انتى خففتيلة ؟
بس دة ممكن يكون من الدرس عادى متقلقيش ان شاء الله خير
انتى خففتيلة ؟
بس دة ممكن يكون من الدرس عادى متقلقيش ان شاء الله خير
E
16-10-2009 | 02:14 AM
لا يا رعشة معاذ مع كل سنة او ضرس بيطلع بيبقى فيه ترجيع بس مش بيبقى بكثرة زي الاسخال يعني ممكن يرجع مرة او مرتين في اليوم