رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"

"أم حمودى وفلة" 19-09-2009 1,885 رد 90,588 مشاهدة
ا
ازيك يا مي وازي عبد الله
ا
[QUOTE=coffeerose;10495842] رشدي في كي جي 1
ههههههههههههه افتكرت فيلم حرامية في كي جي 2
ايه المستقبل المشرق ده

عارفة مواعيدنا في النوم ملخبطة وده اللي تاعبني جدا عشان كدة مش
بعرف ادخل ارغي معاكم بانتظام
(f)(f)(f)(f)(f)
هههههههههههههه
انا برده بقول هو الواد رشدي ده كبر بسرعه كده في الشويه اللي انا مكنتش بدخل فيهم
أ
hoobie;10494996:
مي طيب انا بدي لمحمد فيتامين د وحديد اسمه فروز ..وبديله من الحديد ده 1 مل رغم ان الدكتور قالي 2,5 مل بس بحس ان الجرعه كده كتير ..انتي بتدي للولي ايه اصل بفكر مديش محمد الحديد ده ..طعمه فيه زي صدا كده



ريحة الصدا دى طبيعية فى اى دوا حديد ساااائل :D
ع
ازيكم يا بنتات عاملين ايه
h
كوفي يللا قومي اعمليلنا فنجانين جامدين انا مش بحب القهوة بس ممكن اشرب معاكي مجامله مش مشكله :D

هدى وهوبا ازيكم يابناتيييت
ع
الحمد لله تمام يا كوفي
بس المزاج مش مظبوط جوزي شكله عايز يجنني
رشدي عامل ايه في المدرسه
h
نهى انا شايفاكي تحت ازيك يبنتي فييييينك وازاي سلمى
ع
اه يا كوفي فاكره ايام سمسمه كانمت تشرب معاكي القهوه ياعيني
يارب تكون بخير
نهي شيفاكي تحت ازيك وزاي لومي يارب تكون بخير عاش مين شافك يابنتي
h
coffeerose;10495967:
ميرسي على المجاملة الرقيقة دي بس قومي انت اعملي الفنجان وكملي مجاملتك للاخر

(f)(f)(f)(f)(f)(f)(f)



لعلمك انا اسوأ حد ممكن يعمل قهوة ..عمري ماظبطت طعمها وكمان لما بعملها ب وش لازم يتدلق وانا ماشيه ..كنتي بتقوليلي اعملك قهوة (a)

هوبا مالك ياقمر
ع
ربنا يهدهملك يا كوفي ويبطلو كلام انا الحمد لله اخت جوزي اتعدلت معايا اوي ربنا يديمها علينا نعمه
هوبي جوزي يا بنتي مش عارفه ماله مفيش كلمه اقولها الا ويفهمها غلط باعد بالساعه اتكلم معاه وافهمه قصدي وهو برده دماغه مقفله علي معني معين عنده بجد والله تعبت اوي من اسلوبه
بقي غلس اوي اوي
ع
ندي مهوسه بطيور الجنه وكراميش الحمد لله احسن مهي لازقه فيا ليل نهار
O
مرسى يا بنات على زوقكمهدى ان شاء الله تقومى بالف سلامة وتفرحى بالنونه بس الرجيم لسة شوية لما النونو تشد حيلها
هبة بجد موضوع النوم دة خنقنى جدا بتصحى وتقعد تعيط كتير امتى تنام لوحدها
ع
معلش يا سوسو هو موضوع رخم بس ياخد وقت ممكن شهر ونص كده او اكتر علي بال ما تستوعب ان خلاص مفيش رضاع باليل
ربنا يقويكي معلش مفيش حاجه بالساهل
h
هوبا معلش ياقمر هم الرجاله لمابيحطوا حاجه فيدماغهم صعب اوي تفهميهم قصدك

على فكره يابنات انا عندي اغاني اطفال عسوله موت فاكرين اغاني محمد ثروت زي ياطيور النورس وبسم الله والحاجات دي ..عندي لو حد حابب ابعتهمله على الفيس بوك يقولي
ا
coffeerose;10495967:
ميرسي على المجاملة الرقيقة دي بس قومي انت اعملي الفنجان وكملي مجاملتك للاخر

(f)(f)(f)(f)(f)(f)(f)

معلش ياجميل ربنا معاكي لا انا مش جوزي ياريت اهو بتاخدي وتدي معاه
وتخلصي انا مخنوقة من ناس حواليا بجد نفسي اولع فيهم او بمعنى ادق فيهن
في نون النسوة مهمة اوي دي :wink:


هههههههههههههههههههه
فهماكي انا قصدك علي مين
ربنا يهديهم
ع
انا عندي اغاني بتاعت بطه متانتكه وعفاف راضي سوسوه وجدو علي وابريق الشاي بس معنديش طيور النورس ابقي ابعتهالي يا هبه
بس تصدقي ندي مكنتش متخيله خالص انها هتتعلق اوي بالقناه دي لانها زمان مكنتش بتحبها
h
طيور الجنه مشفتهاش غير مره بس بحس انهم بيغنوا اغاني كبيره على العيال وبالفصحى مش عارفه العيال بيفهموها ازاي
ع
لا مش بالفصحي يا هبه بيغنو بالعاميه بس عيبها انهم بيتكلمو اردني يعني في كلام مثلا زي بندوره طماطم يعني
ابن قريبي بيقولو بندوره من ساعه لما سمع الاغنيه كده يعن هي دي المشكله
والي شادد ندي الاطفال مش اكتر لانها لسه يعني بتلقط الكلام مش فاهمه اوي
انا هقوم احضر الغدا
h
hoba555;10496360:
لا مش بالفصحي يا هبه بيغنو بالعاميه بس عيبها انهم بيتكلمو اردني يعني في كلام مثلا زي بندوره طماطم يعني
ابن قريبي بيقولو بندوره من ساعه لما سمع الاغنيه كده يعن هي دي المشكله
والي شادد ندي الاطفال مش اكتر لانها لسه يعني بتلقط الكلام مش فاهمه اوي
انا هقوم احضر الغدا


ياعسووله الولد غير ثقافته وبقى يتكلم اردني:D

ماشي ياقمر وانا هاحاول انام شويه الواد دودو نايم وعايزه اقتنص الفرصه
r
ازيكم يا بنات هوبي و هبة تلات خمسات :) وحشتووووني و الله جدااا لومي تمام الحمد لله و انا كويسة النهاردة بس اول يوم جوزي استلف اليو اس بي من صاحبه مؤقتا لحد ما الناس بتوع السنترال يحنوا علينا و يصلحوا الخط اصل النت ويرلس هنا و الدنيا بهدلة و الله ادعولي كدة ربنا يفك سجني :)
ازي الكتاكيت؟ هبة صورة دودي زي العسل ما شاء الله تبارك الله... ميوي تفتكري سلبيات الجواز المبكر ايه؟ لو مفيش يبئة ماشي نتفق و نحدد معاد الفرح و نخلص منهم...علي فكرة فاكرة صورة لولي في الكارسيت؟ لومي تحولت لنسخة طبق الاصل من لولي سبحان الله جوزي كل شوية يقولها ايه يا بنتي انتي قلبتي خالص علي جوزك ليه كدة :) اه يا خوفي علي الشهر التاسع الائيها البت وغدة تامة زي لولي كدة :)
X