رابطة امهات واطفال مصر لشهر شوال1430"كل عام وأنتم بخير"

"أم حمودى وفلة" 19-09-2009 1,885 رد 90,588 مشاهدة
ع
اخبار العيد عندك ايييه؟
&
بأسم بنآت اليمن آقولكم

ع
وانتي طيبه يا قمر حلو اوي اسمك
ر
ازيك انتى ياهوبا عامله ايه كل سنه وانتى طيبه العيد عندنا اووووووووووووووووو ماى جد
ع
ههههههههه ليه او ماي جاد
مش في ملاهي ومولات عندكم ممكن تخرجي بالبنات ويتفسحو
ر
ملاهى ايه ى الحر ده وعبايه وقرف انا مخرجتش امبارح والنهارده خرجت نتغدى بره ورجعنا شربنا الشاى فى البيت هههههههههههههههههههههههههههه الحر رخم اووووى
ع
هو لسه في حر الجو مش هدا شويه
وكويس اهه خرجتو برده بدل القعده في البيييييت
أ
مييييييييييييين اللي مختفيييييييييييييي؟؟
أ
انا هنااااااااااااااااااااااااااااا
r
ازيكم يا حلوييين كل سنة و انتم طيبين معلش غايبة عنكم الايام دي شوية ادعولي ربنا يعدي الايام دي علي خير لحسن اختكم حالتها صعبة اوي
أ
وانتي طيبة يا نهى

ربنا ييسر لك الخير يا رب ويبعد عنكم كل حاجة وحشة

مالك؟؟
ش
السلام عليكم
كل سنة وانتو طيبين يا قمرات
اخبار العيد معاكم ايه؟
ف
كل سنه وانتوا طيبين

ممكن تقبلونى ماما جديده معاكم بس انا داخله استفيد

عشان متنتظروش منى معلومه ههههههههههههههههه

لانى سنه اولى ماما
ب
انا جيت كل سنة وانتو طيبين

شيرى حمد لله ع سلامتك

قولولى اخبار الولادة اية وكان اية شعورك ههههههههه

وربنا يخليك ابنك ويحفظهولك يارب
أ
كل عام وانتم بألف خير
أ
دي بالنيابه عن ام عمرومنة
هيا بتسلم عليكم وبتعيدكم واجدة واحدة

r
ام يوسفي ازيك يا قمر كل عام و انتي بخير سلامنا لام عمر و منة و بوسيلي يوسفينو
r
أمةالله;10300520:
وانتي طيبة يا نهى

ربنا ييسر لك الخير يا رب ويبعد عنكم كل حاجة وحشة

مالك؟؟


و الله يا مي و لا اعرف في ترزيييع من العيار الجامد الايام دي و تخبيط لحد ما استويت و الله و كنت علي وشك الانهيار التام و علية و علي اعدائي و كدة بس الحمد لله حصل تراجع و بصيرة اتنورت بس ايه بعد ما خلصت و الله يا بنتي..
ش
فراشة الإيمان;10301614:
كل سنه وانتوا طيبين

ممكن تقبلونى ماما جديده معاكم بس انا داخله استفيد

عشان متنتظروش منى معلومه ههههههههههههههههه

لانى سنه اولى ماما

مبااااارك عليكى زياد
بورك لك في الموهوب وشكرت الواهب ورزقت بره وبلغ اشده
ماشاء الله تاريخ ميلاده مميز
واحنا في انتظارك يا قمر

om_tota;10301626:
انا جيت كل سنة وانتو طيبين

شيرى حمد لله ع سلامتك

قولولى اخبار الولادة اية وكان اية شعورك ههههههههه

وربنا يخليك ابنك ويحفظهولك يارب


ازيك يا مها ؟ اخبار بتول ايه ؟ والنونو ؟
بقيتى في الشهر الكام؟

أم يوسفي;10301973:
دي بالنيابه عن ام عمرومنة
هيا بتسلم عليكم وبتعيدكم واجدة واحدة



ربنا يكرمك يا ام يوسف
اخبار يوسف والنونو ايه؟ ها هتولدى امتى؟
سلميلنا على ام عمر ومنة كتييييييييييييييييييير وقوليلها انها واحشانا اوى

roslish;10302016:
و الله يا مي و لا اعرف في ترزيييع من العيار الجامد الايام دي و تخبيط لحد ما استويت و الله و كنت علي وشك الانهيار التام و علية و علي اعدائي و كدة بس الحمد لله حصل تراجع و بصيرة اتنورت بس ايه بعد ما خلصت و الله يا بنتي..

معلش يا نهى دايما بتحصل حاجات كده غريبه في اوقات غريبه
ارقي نفسك وزوجك وبنتك
ب
الحمد لله يا شهيدة ازيك انتى وازاى عمر

انا ف الخامس عقبالك ياااارب انتى وايمان وسالى
X