تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
أ
om_tota;10206971:
ماشاء الله عليكو
ايدة يعنى اية وياترى بالمازورة ولا من غير
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههه

هدى متزعليش والله بهزر معاكى





مورو ما يجبها الا رجالها كلام الراجل هو اللى يمشى ههههههههههه
بهدى النفوس بس


لا بايده بس من غير مازورة :D



om_tota;10206998:
طب غيرة اية ووضع اية اللى جديد عليها هيا شافتها لسة
دة مجرد كلام افرضى احنا بنضحك عليها تقوم هيا تصدق ع طول كدة


مورو هتقوليلى العدس ولما يتحرق كماااااااااااااان هههههههههههههههههههههه



الاطفال اذكى مما احنا نتوقع يا مها


om_tota;10207020:
حد بيشوف دعاء عامر ودعاء فاروق؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



انا بشوف الاتنين بس مش دايما


om_tota;10207025:
طب تفهم بس ما طلعوش علياااااااااا
والله بصوت منها



هههههههههههههههههه


om_tota;10207030:
يتصفح الموضوع حالياً: 3 (3 عضو و 0 ضيف) ‏om_tota, ‏sweet_toota, ‏hoba555
هدى راحت فين؟؟؟؟؟؟؟



انا هنا بس رحت افرد ضهرى شوية :D
ق
sweet_toota;10207130:
معاكى حق يا بيبو

لا هى قعدت تسألنى عن اخر بريود و بعدين قاست الضغط و الوزن و كاتبتلى الفوليك اسيد وبس

هى كان مفروض تعملك سونار عشان تطمن على كيس الحمل ووضعه .
t
ازيكوا يا بنات يا قمامير عاملين ايه وازى اطفال المستقبل
s
هو مش كيس الحمل دة لسة فى الاسبوع السادس؟
ص
الحمد لله ازيك انتى يا جميله
t
ازيك ياصوت واخبار الحمل ايه اول حمل صح ربنا يعينك
ق
tobe;10207157:
ازيكوا يا بنات يا قمامير عاملين ايه وازى اطفال المستقبل

ازيك انتى يا توبى عاملة ايه
sweet_toota;10207162:
هو مش كيس الحمل دة لسة فى الاسبوع السادس؟

مش عارفة. انا روحت فى الخامس وكان باين.. عامة الدكتورة ادرى..
t
سويت كيس الحمل تقريبا من الاسبوع السادس
ص
الحمد لله يا جميله قوليلى مورو
s
انا هشوف كدة لحد ما اوصل للسادس لو لقيتها نايمة فى الخط هغيرها
ق
توتا انتى عرفتى ازاى اصلا انك حامل بدرى كده؟
t
ماشى يا مورو عاملة اي وصايمه
بييو اخبارك ايه وانتى فى الشهر الكام دلوقتى
t
بنات انا حامل
ق
tobe;10207197:
ماشى يا مورو عاملة اي وصايمه
بييو اخبارك ايه وانتى فى الشهر الكام دلوقتى

الحمد لله كويسة ..انا فى التالت دلوقتى..

tobe;10207205:
بنات انا حامل

ما شاء الله الف مبروك يا جميل ربنا يتمملك على خير يارب
انتى عندك طفل اصلا صح؟
ما شاء الله يارب تفرحى بيهم دايما يارب
t
الله يبارك فيك ربنا يتمملك حملك على خير وتقومى بالف سلامه
ايوة عندى محمد سنه ونصف
ص
الف الف الف مبروك ربنا يتمملك حملك بخير يارب يارب يارب
لا يا جميله مش صايمه الحمد لله
s
ماشاء الله الف مبروك يا توبى ربنا يتمملك بخير يارب

بيبو انا حللت بعد تأخر البريود بيومين تلاتة و هدى عملتلى التيكر على معاد اخر بريود
t
الله يبارك فيك يا مورو ويرزقك بطفل معافى يارب
ربنا يكرمك يا سويت ويتمملك حملك على خير
ق
tobe;10207217:
الله يبارك فيك ربنا يتمملك حملك على خير وتقومى بالف سلامه
ايوة عندى محمد سنه ونصف

ما شاء الله ربنا يحميه يارب وتفرحى بيه عريس ان شاء الله
sweet_toota;10207221:
ماشاء الله الف مبروك يا توبى ربنا يتمملك بخير يارب

بيبو انا حللت بعد تأخر البريود بيومين تلاتة و هدى عملتلى التيكر على معاد اخر بريود

اها ما شاء الله ربنا يثبتهولك ويرزقك ذرية صالحة معافاة من كل شر ان شاء الله
ص
على فكره يا بنات مشروب اللبن بالبلح الاسمر حلو جدااااااااااااااااااااا
X