om_tota;10206971:
ماشاء الله عليكو
ايدة يعنى اية وياترى بالمازورة ولا من غير
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههه
هدى متزعليش والله بهزر معاكى
مورو ما يجبها الا رجالها كلام الراجل هو اللى يمشى ههههههههههه
بهدى النفوس بس
لا بايده بس من غير مازورة :D
om_tota;10206998:
طب غيرة اية ووضع اية اللى جديد عليها هيا شافتها لسة
دة مجرد كلام افرضى احنا بنضحك عليها تقوم هيا تصدق ع طول كدة
مورو هتقوليلى العدس ولما يتحرق كماااااااااااااان هههههههههههههههههههههه
الاطفال اذكى مما احنا نتوقع يا مها
om_tota;10207020:
حد بيشوف دعاء عامر ودعاء فاروق؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انا بشوف الاتنين بس مش دايما
om_tota;10207025:
طب تفهم بس ما طلعوش علياااااااااا
والله بصوت منها
هههههههههههههههههه
om_tota;10207030:
يتصفح الموضوع حالياً: 3 (3 عضو و 0 ضيف) om_tota, sweet_toota, hoba555
هدى راحت فين؟؟؟؟؟؟؟
انا هنا بس رحت افرد ضهرى شوية :D