تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
ب
01-09-2009 | 02:12 PM
حد يقولى البس اية عشان زهقت واحتررررررررررررررررررات ف لبسى
ب
01-09-2009 | 02:14 PM
هااااااااااااااااااا
ص
01-09-2009 | 02:14 PM
دعاء فاروق دى بتيجى امتى وفين ان شاء الله
حد اشترى فستان الحمل
حد اشترى فستان الحمل
ب
01-09-2009 | 02:15 PM
دعاء فاروق من 2 ل 3 ع الحياة المووووووف
انا ف حملى الاول جبت بنطلون حمل بسسسسسسس
واخدت بدلة الحمل من اختى
حد يقولى البس اية دلوقتى يلالالالالالالا
انا ف حملى الاول جبت بنطلون حمل بسسسسسسس
واخدت بدلة الحمل من اختى
حد يقولى البس اية دلوقتى يلالالالالالالا
ص
01-09-2009 | 02:17 PM
البسى مممممممممم
انتى رايحه فين اصلا
انتى رايحه فين اصلا
ب
01-09-2009 | 02:17 PM
انتو يابشرررررررررررر
هقوم انا اشوف دولابى ف اية والبس اى حاجة وخلالالاص
سلالالالالالالالالالالالالالالالالام
دعاء الخروج من المجلس ايةةةةةةةةةةةةةةةة؟
هقوم انا اشوف دولابى ف اية والبس اى حاجة وخلالالاص
سلالالالالالالالالالالالالالالالالام
دعاء الخروج من المجلس ايةةةةةةةةةةةةةةةة؟
ص
01-09-2009 | 02:17 PM
اه دعاء بتاعه برنامج كلام من القلب ولا ايه
ب
01-09-2009 | 02:18 PM
راحا لحمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااتى
ص
01-09-2009 | 02:18 PM
دعاء الخروج من المجلس
سبحانك اللهم وبحمدك اشهد ان لا اله الا انت استغفرك واتوب اليك
سبحانك اللهم وبحمدك اشهد ان لا اله الا انت استغفرك واتوب اليك
ص
01-09-2009 | 02:19 PM
البسى عبايه حلوة وخلاص وربنا معاكى
ب
01-09-2009 | 02:19 PM
ايوة يا مورو الحمد لله انك عرفتيها
ص
01-09-2009 | 02:20 PM
اه منا عارفاها بس هى دى بتطبخ هههههههه
مش بتتكلم فى الدين ومشاكل الحياه وساعات بتقوم بكلامها الستات على الى حواليها استغفر الله العلى العظيم
مش بتتكلم فى الدين ومشاكل الحياه وساعات بتقوم بكلامها الستات على الى حواليها استغفر الله العلى العظيم
ب
01-09-2009 | 02:20 PM
سبحانك اللهم وبحمدك اشهد ان لااله الا انت استغفرك واتوب اليك
ب
01-09-2009 | 02:21 PM
ههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههه
لا بقى للحديث باقية ان شاء الله
سلالالالالالالالالالالالالام
اعدتكو حلوة والله
هههههههههههههههه
لا بقى للحديث باقية ان شاء الله
سلالالالالالالالالالالالالام
اعدتكو حلوة والله
ص
01-09-2009 | 02:22 PM
سلام يا جميله
ق
01-09-2009 | 02:22 PM
sweet_toota;10207054:
هههههههههههههه عسل يا دودو
انا بقى دكتورتي معملتش سونار اول مرة و مطلبتش تحاليل مش عارفة كدة غلط ولا اية خصوصا انى مبقتنعش بالستات دول نهائيييييي بس جوزى رافض تماما حكاية دكتور رجل دى
أمال هى عملتلك ايه فى لما روحتلها؟
بصى يا جميل فى كل مجال فيه الكويس وفيه الوحش.. فى دكاترة ستات وحشين وفى شاطرين.. وفى رجالة وحشين وفى شاطرين.. انتى بس دورى على حد كويس وخلاص.
وانا اللى اعرفه ان لو فى دكتورة ست كويسة فى المجال ده يبقى حرام نروح لراجل.
ص
01-09-2009 | 02:24 PM
sweet_toota قوليلى انتى منين واقلك على الدكتور الى بتابع معاه لو عاوزة ان شاء الله هو دكتور واستشارى الحمد لله
ق
01-09-2009 | 02:25 PM
سلام يا موها
s
01-09-2009 | 02:27 PM
معاكى حق يا بيبو
لا هى قعدت تسألنى عن اخر بريود و بعدين قاست الضغط و الوزن و كاتبتلى الفوليك اسيد وبس
لا هى قعدت تسألنى عن اخر بريود و بعدين قاست الضغط و الوزن و كاتبتلى الفوليك اسيد وبس
s
01-09-2009 | 02:29 PM
انا فى مصر الجديدة