الحمد لله يا جميله
توتا ان شاء الله خير
يميم بتدخل عروس وبلقيها فى موضوع الاكل كل يوم تقريبا هى معهاش لنك هنا ولا ايه
لسه مخدتش التحاليل هخدها انهرده ان شاء الله يارب خير يارب يارب يارب
تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
ص
01-09-2009 | 01:31 PM
ص
01-09-2009 | 01:32 PM
فعلا مش شرط ابدا حجم البطن اخت جوزى كانت حامل وفى التاسع وما شاء الله بطنها تفتكرى انها فى الرابع او الخامس ما شاء الله
ق
01-09-2009 | 01:32 PM
مش كل الستات الحمل بيبان عليهم وبطنهم بتبقى كبيرة عادى يعنى.. فى ستات جنابهم هى اللى بتكبر قوى..
يميم اوقات بتدخل التجمع بتاع ازاى بتعملى الاكلة دى
يميم اوقات بتدخل التجمع بتاع ازاى بتعملى الاكلة دى
ق
01-09-2009 | 01:33 PM
عملتى السونار يا مورو ولا لسة؟
أ
01-09-2009 | 01:34 PM
صوت العيون;10206891:
الحمد لله يا جميله
توتا ان شاء الله خير
يميم بتدخل عروس وبلقيها فى موضوع الاكل كل يوم تقريبا هى معهاش لنك هنا ولا ايه
لسه مخدتش التحاليل هخدها انهرده ان شاء الله يارب خير يارب يارب يارب
مش عارفة تعرف المكان هنا ولا لا ...؟؟؟ :)
و ان شاء الله التحاليل تطلع زى الفل
ص
01-09-2009 | 01:34 PM
كنت هعمل المره الى فاتت
بس كنت عامله تحليل سكر فاطر فمنفعش اعمل سونار
والدكتور يقولى انتى مزنوقه وانا متنحه مش عارفه اقله ايه ههههههههههههه
الحمد لله
بس كنت عامله تحليل سكر فاطر فمنفعش اعمل سونار
والدكتور يقولى انتى مزنوقه وانا متنحه مش عارفه اقله ايه ههههههههههههه
الحمد لله
ب
01-09-2009 | 01:36 PM
الحمد لله يا هدى ازيك انتى وازاى لولى
مبروك الطقم الجديد عقبال ما تيجى وتلبسة وهيا ف احسن حال ياااااارب
ربنا يطمنكو يابنات
انا اصلا كان عندى بطن صغننة كدة من الحمل الاول عشان القيصرى
وهيا دلوقتى زادت زيادة بسيطة اوى فا عشان كدة مش حاسة انى ف الخامس
يلا خير
مبروك الطقم الجديد عقبال ما تيجى وتلبسة وهيا ف احسن حال ياااااارب
ربنا يطمنكو يابنات
انا اصلا كان عندى بطن صغننة كدة من الحمل الاول عشان القيصرى
وهيا دلوقتى زادت زيادة بسيطة اوى فا عشان كدة مش حاسة انى ف الخامس
يلا خير
ب
01-09-2009 | 01:36 PM
انتو النظام عندكو غريب انا كل مرة بعمل سونار
امال ازاى راحا للدكتور ومش تشوفى الجنين ازاى يبقى كشف يعنى
امال ازاى راحا للدكتور ومش تشوفى الجنين ازاى يبقى كشف يعنى
ب
01-09-2009 | 01:37 PM
أ
01-09-2009 | 01:38 PM
صوت العيون;10206909:
كنت هعمل المره الى فاتت
بس كنت عامله تحليل سكر فاطر فمنفعش اعمل سونار
والدكتور يقولى انتى مزنوقه وانا متنحه مش عارفه اقله ايه ههههههههههههه
الحمد لله
كان ممكن تقعدى شوية برة تشربى مية و تدخلى تعملى السونار انا كنت بعمل كدة مع الدكتور القديم بس الدكتور بتاعى مكنش بيخلينى ابقى مزنوقة لانى كنت بعمل سونار مهبلى لحد اول الرابع :)
ع
01-09-2009 | 01:38 PM
مها ربنا يطمنك يارب ان شاء الله خير متقلقيش
ب
01-09-2009 | 01:39 PM
ورو قوليلى صحيح سافرتى الساحل ولا عملتى اية؟؟؟؟؟
من يومها مكلمتكيش
من يومها مكلمتكيش
ب
01-09-2009 | 01:40 PM
ياارب يا هبة
ع
01-09-2009 | 01:41 PM
وانتي طبيه يا مها ايوه عند ماما لغايه العيد ان شاء الله
ربنا يطمنك ان شاء الله يارب بتول عامله ايه معاكي
ربنا يطمنك ان شاء الله يارب بتول عامله ايه معاكي
أ
01-09-2009 | 01:41 PM
om_tota;10206914:
الحمد لله يا هدى ازيك انتى وازاى لولى
مبروك الطقم الجديد عقبال ما تيجى وتلبسة وهيا ف احسن حال ياااااارب
ربنا يطمنكو يابنات
انا اصلا كان عندى بطن صغننة كدة من الحمل الاول عشان القيصرى
وهيا دلوقتى زادت زيادة بسيطة اوى فا عشان كدة مش حاسة انى ف الخامس
يلا خير
آمييين يا مها يارب
om_tota;10206919:
انتو النظام عندكو غريب انا كل مرة بعمل سونار
امال ازاى راحا للدكتور ومش تشوفى الجنين ازاى يبقى كشف يعنى
انا الدكترو بتاع من اول الحمل كل اسبوعين كنت بعمل سونار فى اول الخامس عملت السونار الرباعى و اطمن على كل حاجة
و قاللى مش هنعمل سونار تانى غير فى اول اسبوع فى التاسع رباعى باذن الله عشان نحدد معاد الولادة بدقة
بس كل مرة بروح بيقيش نبضات قلب البيبى و يقيس بطنى بايده ( بقول لماما لما بيقيس بطنى بايده بحس انى عند داية ) :D
ص
01-09-2009 | 01:41 PM
اه سافرت بس كان مرسى مطروح مش الساحل
الحمد لله
الحمد لله
ق
01-09-2009 | 01:42 PM
om_tota;10206919:
انتو النظام عندكو غريب انا كل مرة بعمل سونار
امال ازاى راحا للدكتور ومش تشوفى الجنين ازاى يبقى كشف يعنى
انا برضه كل مرة بروح بعمل سونار عشان الدكتورة تطمن
صوت العيون;10206909:
كنت هعمل المره الى فاتت
بس كنت عامله تحليل سكر فاطر فمنفعش اعمل سونار
والدكتور يقولى انتى مزنوقه وانا متنحه مش عارفه اقله ايه ههههههههههههه
الحمد لله
مش فاهمة بصراحة ايه علاقة تحليل السكر بالسونار؟
لو هتعملى سونار بتاع البطن لازم تبقى شاربة مياه كتير. لكن لو سونار مهبلى لا مش بتشربى مياه ولا حاجة
ق
01-09-2009 | 01:44 PM
ههههههههه حلوة داية دى يا دودو
بس فعلا بيبقى عندهم خبرة جاااااامدة
ماما فى مرة دكتور كشف عليها بايده قالها انتى حامل فى توأم وادى راس اهى وادى التانية ماصدقتش وافتكرته بيهزر.. طبعا كان زمان لا فى سونار ولا حاجة.. وساعة الولادة اتفاجأت انهم توأم فعلا.
بس فعلا بيبقى عندهم خبرة جاااااامدة
ماما فى مرة دكتور كشف عليها بايده قالها انتى حامل فى توأم وادى راس اهى وادى التانية ماصدقتش وافتكرته بيهزر.. طبعا كان زمان لا فى سونار ولا حاجة.. وساعة الولادة اتفاجأت انهم توأم فعلا.
ب
01-09-2009 | 01:44 PM
الله ع الاجازة الحلوة
ربنا يسعدك
بتول ياستى بقت ملقبة بالقلب المتشردة والله ساعات بيجى عليها وقت
مافيش اى علامة من علامات الانوثة او الرقة بتاعة البنات بتتحول بمعنى اصح
بيجى عليها وقت تضرب وقرص وتعض اى حد قدمها وطبعا ف الغالب بكون انا وبابها وساعات ولاد خالتهاوانا مديقا اوى من الموضوع دة وبتعمل بيبىىىىىىىىىىىىىىىىى ع نفسهااااااااااااااااا
وانا هجنن من الموضوع دة وبلاحظ انة بيزيد لما حد يجبلها سيرة انى بطنى نونو نفسى معدش حد يكلمها ف الموضوع دة او يقول قدمها
ربنا يسعدك
بتول ياستى بقت ملقبة بالقلب المتشردة والله ساعات بيجى عليها وقت
مافيش اى علامة من علامات الانوثة او الرقة بتاعة البنات بتتحول بمعنى اصح
بيجى عليها وقت تضرب وقرص وتعض اى حد قدمها وطبعا ف الغالب بكون انا وبابها وساعات ولاد خالتهاوانا مديقا اوى من الموضوع دة وبتعمل بيبىىىىىىىىىىىىىىىىى ع نفسهااااااااااااااااا
وانا هجنن من الموضوع دة وبلاحظ انة بيزيد لما حد يجبلها سيرة انى بطنى نونو نفسى معدش حد يكلمها ف الموضوع دة او يقول قدمها
ص
01-09-2009 | 01:45 PM
لا هو بتاع شرب المايه دا وكنت لسه عامله تحليل بول فمكنتش مزنوقه بس كدا
الحمد لله
الحمد لله