تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
ع
صباح الخير يا بنات
مونه قدر الله وما شاء ا فعل ربنا يعوضك يارب قريب بالحمل الثابت المعافي يارب
ازيكيا بيبو اخباركم ايه
يا بنات متسكتوش علي الاسهال واتصلو بالدكتوره بتاعتكم
ع
ههههههههياي ندي كملت سنتين في التيكر
ص
الحمد لله ازيك انتى
ق
ازيك انتى يا هوبا

كل سنة وندى طيبة وعقبال ماتشوفيها عروسة ان شاء الله
ص
كل سنه وندى طيببببببببببببببببببببببببه يا ام ندى
أ
*عروس حبيبى*;10204134:
ازيكم ياماميهااااااااااااات المستقبل وحشتونى اخباركم ايه انا مدروخه ولابسه اسدال الصلاه بقالى ساعه مصليتش العشا اهىء ومش بقدر اروح اصلى التراويح ورمضان ضايع خالص
هدى ضيفينى ان شاء الله باذن الله ميعادى 16 ابريل وادعولى اجيب بنوته جميله واسميها رغد


ازيك انتى يا سونسون ..؟؟ وا لردوخة و الهبوط و الكسل طبيعى فى اول الحمل متقلقيش

و بالنسبة للتراويح انا مش بقدر خااااااااااااااالص

ربنا يسامحنى بجد لانى بقالى اكتر من خمس سنين بصليها فى المسجد بس السنة دى انا بصلى الفروض و انا قاعدة بالعافية

الحمد لله على كل حال

هضيفك حالا ان شاء الله للسته



مونه الدلوعه;10204139:
الحمد لله على كل حال انا مش زعلانه عادى
انا مبسوطه ان الحمل ده خلانى اتعرف عليكم ربنا يسعدكم ويقومكم بالسلامه انا بجد بحبكم اوى



ربنا يثبتك و يقوى ايمانك و يعوضك بتوأم باذن الله


*عروس حبيبى*;10204184:
منور بيكم يا قمر انا سونسون والف سلامه عليكى يا مونه ان شاء الله ربنا يعوضك يارب يابنات حد بيقدر يصلى التراويح؟



انا مش بقدر خااااااااااااااالص :confused:

و اصلا الدكتور مانعنى من الوقفة و قاللى طول مانتى قاعدة رافعة رجلك يبقى التراويح نووووووووو


kato;10204232:
قدر الله وما شاء فعل وعسى ان تكرهوا شئ وهو خيرا لكم ربنا ان شاء الله عيعوضك خير ويرزقك بالحمل الثابت ان شاء الله والذرية الصالحة عاجل باذن الله



اهلا سونسون منورة يا قمر انا بصلى التراويح فى البيت وانا قاعدة على كرسى مش بقدر اوطى خالص بحس ان روحى هتطلع وربنا يتقبل ان شاء الله



هدى اولا تسلمى يا قمر على اسم الكريم وعلى المعلومات الحلوة وتصبحى على خير يا قمر ونشوفك بكرا على خير (f)



انتى تؤمرى يا كاتو

انا اصلا كل عيلتى و اصلى من المنصورة :D


Princess_miro;10204452:
ربنا يكرمك يا جميلة و يسامح اللى كان السبب بقى و يهديه :(




أنا موجودة



اكيد جوزك

الرجالة دول عسسسسسسسسسسسسسسسسل


قصة كبيرة;10206299:
لا حول ولا قوة الا بالله
ربنا يعوضك يا حبيبتى خير عاجلا ليس اجلا ان شاء الله



آميييييييييييييييين


meshmesh_romio;10206354:
عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
اليوم اضرب بالناااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار



هههههههههههههه

معللش يا مارى تتعوض بقى بعد اسبوع ان شاء الله


sweet_toota;10206365:
هههههههههههههههه انا بردو خايفة اقول للدكتورة على الاسهال تدينى حاجة تجيبلى امساك وانا بكرهه..اة الحمدلله صايمة ربنا يعين يارب



على فكرة يا توتا الصيام اول 3 شهور غللللللط على الجنين :)


meshmesh_romio;10206491:
جوزى رجع من الشغل تعبان وقضينا السهره عند الدكتور


الف سلامة عليه يا مشمش


المهم صحة جوزك احسن من اى يوم



meshmesh_romio;10206684:
هى دودى مظهرتش النهارده ليه يارب تكون كويسه لانها كانت تعبانه امبارح



ربنا يطمننا عليها يارب


hoba555;10206757:
ههههههههياي ندي كملت سنتين في التيكر



كل سنة و هى طيبة و عقبال ما تشوفيها فى الكوشة يارب

روووحى ياللا بقى جرررررى شيلللى اللوب
أ
ماميهات شهر 8:
ranonte 8/2009
11/8/2009 مشامى ( أم يوسف و دانا )
15/8/2009 نوناس ( أم حلا )
16/8/2009 little cat ( ولدت و جابت بنوتة )
17/8/2009 عروووس جديد ( أم سلمى )
23/8/2009 ryad666 ( أم يوسف و عبد الرحمن )


ماميهات شهر 9:
11/9/2009 لمبادا ( أم اياد و زياد )
15/9/2009 ميرفى50 ( بنوتة باذن الله )
14/9/ 2009 فراشة الإيمان ( ولد باذن الله )
27/9/2009 manoooooo
31/9/2009 mermera

ماميهات شهر 10:
11/10/2009 Umm Moaz ( ولد باذن الله )
12/10/2009 yomizo ( بنوتة باذن الله )
lifedrop 13 /10/2009 ( بنوتة باذن الله )
23/10/2009 crazy ananas ( بنوتة باذن الله )



ماميهات شهر 11:
16/11/2009 طالبة الجنة ( بنوتة باذن الله )
18/11/2009 jumanaa ( ولد باذن الله )
24/11/2009 أجمل ايام العمر ( بنوتة باذن الله )
28/11/2009 kato

ماميهات شهر 12:
1/12/2009 garfield ( بنوتة باذن الله )
10/12/2009 جنة الحياة ( بنوت باذن الله )
14/12/2009 meshmesh_romio ( بنوتة باذن الله )
20/12/2009 البرج اليسر ( ولد باذن الله )
24/12/2009 دارين ( ولد باذن الله )
30/12/2009 boky2010



ماميهات شهر 1:
5/1/2010 loveway
15/1/2010 دموع اشتياقى
19/1/2010 DodyCat
27/1/2010 smily547


ماميهات شهر 2:
20/2/2010 Roshy&Hany
24/2/2010 mashimaro16
25/2/2010 katkoot48
28/2/2010 om_tota ( بنوتة باذن الله )




ماميهات شهر 3:
2/3/2010 كوبايه مايه
3/3/2010 عروس البحر
26/3/2010 قصة كبيرة


ماميهات شهر 4:
7/4/2010 صوت العيون
15/4/2010 ياسمين 100 100
16/4/2010 عروس حبيبى
23/4/2010 princess_miro
30/4/2010 d.aml 86



ماميهات شهر 5:
7/5/2010 sweet_toota





ياريت اللى مش فى اللسته تقولى تاريخ ولادتها عشان اضيفها
ع
ماري الف سلامه علي جوزك ربنا يشفيه يارب
هدي لما يجي جوزي بقا هفتح معاه الموضوع ونشوف موضوع اللوب ده
ع
وانتو طيبين يا بنات عقبال ما تشوفو نناهتكم في حضننكم يارب باتمم صحه
ق
أجمل ايام العمر;10206775:



على فكرة يا توتا الصيام اول 3 شهور غللللللط على الجنين :)


انا الدكتورة قالتلى صومى طول مانتى قادرة ولما تحسى انك تعبتى افطرى..
انا اعرف ان البيبى فى الاول كده كده هياخد غذاه من الأم .. والأم هى اللى هتتأثرمن الصيام مش البيبى..

بس دايما دايما كل دكتور برأى فى كل حاجة ..

بس انا عندى امل فى ربنا انه مش هيخذلنى فى البيبى بتاعى عشان صايمة.. ربنا يقوينى بقى
أ
hoba555;10206792:
ماري الف سلامه علي جوزك ربنا يشفيه يارب
هدي لما يجي جوزي بقا هفتح معاه الموضوع ونشوف موضوع اللوب ده


ان شاء الله خير و تجيبى احلى بيبى فى الدنيا يارب



hoba555;10206801:
وانتو طيبين يا بنات عقبال ما تشوفو نناهتكم في حضننكم يارب باتمم صحه



آميييييييييييييييين
ص
ان شاء الله يارب يارب يارب

مارى سلامتك جوزك يا جميل
أ
قصة كبيرة;10206803:
انا الدكتورة قالتلى صومى طول مانتى قادرة ولما تحسى انك تعبتى افطرى..
انا اعرف ان البيبى فى الاول كده كده هياخد غذاه من الأم .. والأم هى اللى هتتأثرمن الصيام مش البيبى..

بس دايما دايما كل دكتور برأى فى كل حاجة ..

بس انا عندى امل فى ربنا انه مش هيخذلنى فى البيبى بتاعى عشان صايمة.. ربنا يقوينى بقى



ربنا يقويكى يا بيبو يارب
أ
صوت العيون;10206817:
ان شاء الله يارب يارب يارب

مارى سلامتك جوزك يا جميل



مورو روحتى للدكتور ..؟؟؟
ق
ربنا يخليكى يا دودو
ص
اه يا جميله رحت الحمد لله
ص
حد يقولى هى يميم ما عدتش بتيجى هنا ليه
ب
السلام عليكم ازيكو ياامهااااااااات

انا دخلت الحمد لله ف الخامس وولا باينلى بطن ولا حمل ولا حاجة ولا حرررررررككمان
معرفش بقى اية النظام دة
ربنا يطمنى ياااااارب لانى قلقانة ومن ساعة ما حملت وعندى احساس الحمل دة هيكون ف حاجة او متعب المهم مش طبيعى زى توتا يعنى
ومعرفش دة لو علاقة بالصيام ولا لا

معادى مع الدكتور ان شاء الله الاسبوع اللى جاى
ب
ازيك يا مورو وحشااانى
يميم غضبت ع المنتدى خلالالالالالالالالالاص
أ
صوت العيون;10206857:
اه يا جميله رحت الحمد لله


و طمنك الحمد لله و التحاليل كويسة ...؟؟؟



صوت العيون;10206865:
حد يقولى هى يميم ما عدتش بتيجى هنا ليه



يميم مش بتدخل عروس اصلا ....

هى بتروح مكان تانى و مش كتير برضه


om_tota;10206867:
السلام عليكم ازيكو ياامهااااااااات

انا دخلت الحمد لله ف الخامس وولا باينلى بطن ولا حمل ولا حاجة ولا حرررررررككمان
معرفش بقى اية النظام دة
ربنا يطمنى ياااااارب لانى قلقانة ومن ساعة ما حملت وعندى احساس الحمل دة هيكون ف حاجة او متعب المهم مش طبيعى زى توتا يعنى
ومعرفش دة لو علاقة بالصيام ولا لا

معادى مع الدكتور ان شاء الله الاسبوع اللى جاى



و عليكم اسللام و رحمة الله و بركاته

ازيك ا مها و ازاى توتا ...؟؟

متخافيش انا فى السابع ماشية فى نصه الحمد لله بطنى صغيرة و مش كبيرة خالص

و الدكتور بيقوللى مش بكبر البطن :D
X