ماشاء الله عليكو
ايدة يعنى اية وياترى بالمازورة ولا من غير
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههه
هدى متزعليش والله بهزر معاكى
مورو ما يجبها الا رجالها كلام الراجل هو اللى يمشى ههههههههههه
بهدى النفوس بس
تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
ب
01-09-2009 | 01:47 PM
ص
01-09-2009 | 01:48 PM
لا ما هو الى ميعرفش يقول عدس هههههههههههههه
أ
01-09-2009 | 01:48 PM
قصة كبيرة;10206961:
ههههههههه حلوة داية دى يا دودو
بس فعلا بيبقى عندهم خبرة جاااااامدة
ماما فى مرة دكتور كشف عليها بايده قالها انتى حامل فى توأم وادى راس اهى وادى التانية ماصدقتش وافتكرته بيهزر.. طبعا كان زمان لا فى سونار ولا حاجة.. وساعة الولادة اتفاجأت انهم توأم فعلا.
هو من ناحية خبرة فهو خبرة
و اصلا بالغ من العمر ارذله
ده مولد مامتى فى اخويا
و مولد صاحبة ماما فى صاحبتى الانتيم :D
om_tota;10206962:
الله ع الاجازة الحلوة
ربنا يسعدك
بتول ياستى بقت ملقبة بالقلب المتشردة والله ساعات بيجى عليها وقت
مافيش اى علامة من علامات الانوثة او الرقة بتاعة البنات بتتحول بمعنى اصح
بيجى عليها وقت تضرب وقرص وتعض اى حد قدمها وطبعا ف الغالب بكون انا وبابها وساعات ولاد خالتهاوانا مديقا اوى من الموضوع دة وبتعمل بيبىىىىىىىىىىىىىىىىى ع نفسهااااااااااااااااا
وانا هجنن من الموضوع دة وبلاحظ انة بيزيد لما حد يجبلها سيرة انى بطنى نونو نفسى معدش حد يكلمها ف الموضوع دة او يقول قدمها
معللش يا مها اصبرى عليها شوية معللش الوضع جديد عليها :)
ع
01-09-2009 | 01:49 PM
ااااه موضوع البي بي ده عليه علاقه بحالتها النفسيه صح لما بزغق لندي وتعيط بلاقيها بره عملت علي نفسها
وبرده لما جيت هنا عند ماما في اول 3 اسابيع غلبتني بقيت تعمل علي نفسها كتيييييير لما كنت هتجنن ساعتها بس مسبتهاش عشان مترجعش تاني
وعلمتها من اول وجديد واه الحمد لله احسن بكتير ربنا يهديهم
وموضوع العض والقرص ده طبيعي وخصوصا عشان انك حامل وغيرانه معلش فتهر وهتعدي ان شاء الله بعدين يكبرو ويلعبو مع بعض امن شاء الله
وبرده لما جيت هنا عند ماما في اول 3 اسابيع غلبتني بقيت تعمل علي نفسها كتيييييير لما كنت هتجنن ساعتها بس مسبتهاش عشان مترجعش تاني
وعلمتها من اول وجديد واه الحمد لله احسن بكتير ربنا يهديهم
وموضوع العض والقرص ده طبيعي وخصوصا عشان انك حامل وغيرانه معلش فتهر وهتعدي ان شاء الله بعدين يكبرو ويلعبو مع بعض امن شاء الله
ب
01-09-2009 | 01:52 PM
طب غيرة اية ووضع اية اللى جديد عليها هيا شافتها لسة
دة مجرد كلام افرضى احنا بنضحك عليها تقوم هيا تصدق ع طول كدة
مورو هتقوليلى العدس ولما يتحرق كماااااااااااااان هههههههههههههههههههههه
دة مجرد كلام افرضى احنا بنضحك عليها تقوم هيا تصدق ع طول كدة
مورو هتقوليلى العدس ولما يتحرق كماااااااااااااان هههههههههههههههههههههه
ص
01-09-2009 | 01:55 PM
وبعدين فكك احنا قاعدين قاعده ستات حلوة متعكريهاش بقا ههههههههههه
ب
01-09-2009 | 01:56 PM
هههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
مااااااااااشى
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
مااااااااااشى
ع
01-09-2009 | 01:57 PM
لا يا مها سبحان الله الطفل بيفهم يا بنتي متستصغريهاش فاهمه علي فكره وعارفه
ب
01-09-2009 | 01:57 PM
حد بيشوف دعاء عامر ودعاء فاروق؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ب
01-09-2009 | 01:58 PM
طب تفهم بس ما طلعوش علياااااااااا
والله بصوت منها
والله بصوت منها
ص
01-09-2009 | 01:58 PM
لا فى واحده لعى الاسره والطفل بتطبخ اكل صحى مكان برنامج من كل بلد اكله بس مش بحب اتفرج عليها
مفيش احسن من يسرى جزاه الله خير
مفيش احسن من يسرى جزاه الله خير
ب
01-09-2009 | 01:59 PM
يسرى مين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ب
01-09-2009 | 02:00 PM
ص
01-09-2009 | 02:01 PM
الشيف يسرى بيجى على الحياه الحمرا الساعه واحده دلوقتى ويوم هو ويوم الشيف حسن
والشيف شربينى بيجى على الحياه التانيه الموف الساعه 2
والشيف شربينى بيجى على الحياه التانيه الموف الساعه 2
ب
01-09-2009 | 02:03 PM
اة افتكرتة
اللى بشوفة اكترالشربينى عشان بيكون قبل او بعد دعاء مش فاكرة
الصيام بقى هههههه
اللى بشوفة اكترالشربينى عشان بيكون قبل او بعد دعاء مش فاكرة
الصيام بقى هههههه
ب
01-09-2009 | 02:04 PM
اكلمواااااااااااااااااا
ص
01-09-2009 | 02:04 PM
اه لا مش بشوفه مش بحب اكله
ع
01-09-2009 | 02:06 PM
انا بشوف دعاء فاروق دمها اخف من دعاء عامر
s
01-09-2009 | 02:08 PM
أجمل ايام العمر;10206945:
آمييين يا مها يارب
انا الدكترو بتاع من اول الحمل كل اسبوعين كنت بعمل سونار فى اول الخامس عملت السونار الرباعى و اطمن على كل حاجة
و قاللى مش هنعمل سونار تانى غير فى اول اسبوع فى التاسع رباعى باذن الله عشان نحدد معاد الولادة بدقة
بس كل مرة بروح بيقيش نبضات قلب البيبى و يقيس بطنى بايده ( بقول لماما لما بيقيس بطنى بايده بحس انى عند داية ) :D
هههههههههههههه عسل يا دودو
انا بقى دكتورتي معملتش سونار اول مرة و مطلبتش تحاليل مش عارفة كدة غلط ولا اية خصوصا انى مبقتنعش بالستات دول نهائيييييي بس جوزى رافض تماما حكاية دكتور رجل دى
ب
01-09-2009 | 02:11 PM
امهاااااااااات
اقولكو سلالالالالالالالام
عشا ننااااااااازلة راحا لقدرى ومكتوبى
كا ننفسى افضل معاكو والله
ياعالم هقابلكو تانى امتى ابقوا ادخلوا وبطلو كسلل
اقولكو سلالالالالالالالام
عشا ننااااااااازلة راحا لقدرى ومكتوبى
كا ننفسى افضل معاكو والله
ياعالم هقابلكو تانى امتى ابقوا ادخلوا وبطلو كسلل