وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
ايه حماتك دى استغفر الله العظيم سيبك منها والله احسن شئ التجاهل والمعامله على الاد اوى وبس
تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
ص
08-09-2009 | 03:59 PM
y
08-09-2009 | 03:59 PM
اهلا كاتو
ازيك يابطه
ازيك يابطه
ع
08-09-2009 | 04:00 PM
علي فكره ان برده حماتي قالتلي زيك يا يميم بس بطريق غير مباشر
بنتها اعدت من الشغل عشان حامل واصلا جوزها بيجي الساعه 2 تمام
كل شويه تقولي والله بنتي صعبانه عليا اوي اوي يا عيني اعده وحدها يا حبيتي
وبعدن علي طول تروح تقولي
والله بنتي قالت لاخوها جوزي يعني ليه مخليتش هبه تيجي تاعد رمضان ومش مهم مدام راضيه انها تاعد وحدها كنت جبتها معاك
الاستاذه عايزاني اعد 5 ايام وحد ابات واافطر واسحر وحدي ايه الجبروت والانانيه دي
ايه التناقض ده
انا من ساعه الكلمه دي لغيت اني اعملها زي امي
مادام كده هي مش بتعملني زي بنتها
بنتها اعدت من الشغل عشان حامل واصلا جوزها بيجي الساعه 2 تمام
كل شويه تقولي والله بنتي صعبانه عليا اوي اوي يا عيني اعده وحدها يا حبيتي
وبعدن علي طول تروح تقولي
والله بنتي قالت لاخوها جوزي يعني ليه مخليتش هبه تيجي تاعد رمضان ومش مهم مدام راضيه انها تاعد وحدها كنت جبتها معاك
الاستاذه عايزاني اعد 5 ايام وحد ابات واافطر واسحر وحدي ايه الجبروت والانانيه دي
ايه التناقض ده
انا من ساعه الكلمه دي لغيت اني اعملها زي امي
مادام كده هي مش بتعملني زي بنتها
أ
08-09-2009 | 04:00 PM
صباح الخير يا حلوين
انا الانفلونزا مدمرااااااااااااااانى
انا الانفلونزا مدمرااااااااااااااانى
أ
08-09-2009 | 04:03 PM
استهدوا بالله يا قمرات
عمر ما حماتك هتعاملك زى بنتها ابداااااااااااااااا
لانها حتى لو بتحاول مش هتعرف وعاطفتها ناحيه بنتها هتغلب عليها دا عند الحموات اللى مش ساويه انما فى حموات حلوين بجد بس بصراحه مشوفتهومش لسه
عمر ما حماتك هتعاملك زى بنتها ابداااااااااااااااا
لانها حتى لو بتحاول مش هتعرف وعاطفتها ناحيه بنتها هتغلب عليها دا عند الحموات اللى مش ساويه انما فى حموات حلوين بجد بس بصراحه مشوفتهومش لسه
(
08-09-2009 | 04:03 PM
صباح النور يا قمر
سلامتك الف سلامة (f)
سلامتك الف سلامة (f)
y
08-09-2009 | 04:04 PM
دى حتى ماقلتليش حمد الله على سلامة باباا
أ
08-09-2009 | 04:06 PM
الله يسلمك يا كاتو يا قمر
y
08-09-2009 | 04:08 PM
انا شفتهم يا بسبس
ع
08-09-2009 | 04:08 PM
كوباية مايه;10248695:
استهدوا بالله يا قمرات
عمر ما حماتك هتعاملك زى بنتها ابداااااااااااااااا
لانها حتى لو بتحاول مش هتعرف وعاطفتها ناحيه بنتها هتغلب عليها دا عند الحموات اللى مش ساويه انما فى حموات حلوين بجد بس بصراحه مشوفتهومش لسه
والله يا نتي بسم الله ما شاء الله علي حماه اختي زي امها بالظبط والله العظيم
عارفه اوزل لما اختي اتخطبت كل الناس كلهم قلولنا انتو اتجننتو ازي توفقو علي واحده زي ام الولد دي دي مشكله دي لسانها دي صعبه والله سبحان الله كل اللي اتقال علط غلط غلط
تصدقي امباح كنا معزومين عندهم
راحت اختي الهبله هههههه لما عملت العصير المانحا راحت حطت ملح بدل السكر مقلكيش علي الضحك بتاعهم وواخدين الموضوع هزار وعاااااادي خالص
لو انا حصل الموقف ده مني مع حمات ي كان جرلها حاجه
أ
08-09-2009 | 04:10 PM
يميم انتى ليه بتاكلى فى نفسك كدا ما اللى يسئل يسئل واللى يسئل ان شالله عنه ما سئل ريحى دماغك انا بقى ابويا كان عندى وحمايا عارف وعشان مستأذنتهوش ان ابويا يجى عندى عمل نفسه عبيط ومسئلش عليه وانا كمان عملت عبيطه واخدت ابويا واختى واتفسحنا وحماتى لما بتسئلنى قولتلها والله يا طنط احنا اتبسطنا اوى ومكنش عندنا وقت
وريحت دماغى بابا بقى يقولى الراجل مسئلش اقوله هو حر ملناش دعوه كما تدين تدان بس ريح دماغك واختى قالتله نفس الكلام كمان
وانا بينى وبينك مكنتش عايزه ابويا يشوف حمايا عشان انا مهما يعملوا عمرى ما هستأذن حد فيهم عشان ابويا يزورنى
وريحت دماغى بابا بقى يقولى الراجل مسئلش اقوله هو حر ملناش دعوه كما تدين تدان بس ريح دماغك واختى قالتله نفس الكلام كمان
وانا بينى وبينك مكنتش عايزه ابويا يشوف حمايا عشان انا مهما يعملوا عمرى ما هستأذن حد فيهم عشان ابويا يزورنى
ص
08-09-2009 | 04:10 PM
بسبسبسبسبسبسبس هيه
ع
08-09-2009 | 04:11 PM
وعليكم السلام يا كاتو ازيك اخبار حركه البيبي ايه
أ
08-09-2009 | 04:11 PM
هههههههههههههه ازيك يا مورو يا حبيبتى ونونو عامل ايه
y
08-09-2009 | 04:12 PM
:(:(:(
ع
08-09-2009 | 04:13 PM
بصي يا يميم كبري خالص منها والله لو وصلت العلاقه بيني وبين حمات يكده هكبر خالص ولا هتهمني في حاجه
y
08-09-2009 | 04:14 PM
ليه اسم الله هو هيبات في سريره ولا اتيه عشان تستاذنيه
ص
08-09-2009 | 04:16 PM
الحمد لله
y
08-09-2009 | 04:16 PM
.............
أ
08-09-2009 | 04:18 PM
*عروس حبيبى*;10245884:
ههههههههههههههههههههههه اه والله شكلى عاوزة اقولها وخلاااااااص فاهمانى انتى:wink:
بصوا بالنسبه للاستفسار هو فى فترة الوحم دى مش بتبقى حابه الموضوع ومخنوقه وبتتهربى منه ؟وللا ايييييييييييييه فاهمننى؟؟؟؟
انا كنت كارهة جوووووووووووووووووووزى جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مش ريحته بس كان لما بيكلمنى فى التليفون ببقى عايزة اتخانق معاه
بس الموضوع اتحسن على الشهر الخامس كدة :)
om_tota;10245982:
كل سنة وندى طيبة
بنات بالله عليكو والفجر بيدن ادعول لسلفتى لانها راحا المستفشى دلزقتى معرفش ولادة واية؟
ربنا يقومها بالسلامة يا مها ... ابقى طمنينا عليها
كوباية مايه;10246011:
بنات انا مناخيرى سايبه خاااااالص وكل ما اجى انف ادووووخ بجد متعرفوش ايه دا
الف سلامة عليكى يا بسبس
دينا حمدى;10246499:
السلام عليكم يا احلى امهات ان شاء الله
عاملين ايه
انا داخلة اسلم عليكم كلكم ويارب ماتقولوش عليا حشرية ولقافة ويارب يارب تقومو بالسلامة وتجيبوا احلى نونات
انوس ازيك وهدى وكل بنات مصر القمرات
وماتنسوش تدعوا لى احصلكم قريب يا رب
و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته
ازيك يا دينا ...؟؟؟
ربنا يرزقك الذرية الصالحة عاجلا غير آجلا يارب
آميييييييييييييييين
وانتى منورانا فى اى وقت
sweet_toota;10246857:
انا متشكرة اوى لكل واحدة سألت عليا ودعتلي ربنا يكرمكم يارب و يتمملكم حملكم على خير يارب
انا بقى المغص كان مموتنى زى مانتوا عارفين و مكنتش عارفة سببه روحت للدكتورة و كشفت عليا و لقيتها اتخضت اوى وقالتلى اية دة فى حاجة اودام الرحم انا طبعا اترعبت قالتلى انتى تنزلى حالا تعملى اشعة ثرى دى و تجيبيهالى
نزلت وانا منهارة و فى نفس الوقت المغص مموتنى و روحنا و عملت ثرى دى و الراجل قاللى فى كيس حمل بس مفيش لسة لا جنين ولا نبض مع انك فى الاسبوع الخامس و كام يوم و بعدين سألته اية اللى اودام الرحم قاللى عندك ورمين ليفين واحد صغير و التانى كبير و لازق فى جدار الرحم و ضاغط عليه جامد
طبعا كلنا جاتلنا صدمة و روحت وانا منهارة من العياط و تانى يوم روحت للدكتورة قالتلى بصىى انتى مقدمكيش غير الدعاء عشان فى حالات سبحان الله بيبقى عندها كدة و بتعدى بس الغالبية بيحصل اجهاض او موت للجنين لو ضغط عليه فى اى شهر من شهور الحمل يعنى احنا زى ما احنا وادعى ربنا يكملك على خير و منعتنى من اى حركة او مجهود قلتلها يعنى حتى الخطر ميقلش بعد اول ثلاث شهور قاتلى فى حالتك الخطر من اول لحظة لاخر لحظة
قلتلها الوجع مميت قالتلى اكيد طبعا الله يكون فى عونك طلبت منها تكتبلى مسكن رفضت نهائى و قالتلى اول 3 شهور مينفعش فيهم اى مسكن و بالعافية كتبتلى على مسكن وهى بتحذرنى الف مرة انى ماخدوش و طبعا اهلى و جوزى رافضين اشتريه وانا مش قادرة مبنامش من الوجع حاسة انى فى طلق يوميا متواصل و مفيش وضع بقدر انام فيه لدرجة انى نمت من امبارح ساعتين وانا قاعدة على كرسى فى الصالة و مش بقدر على اى مجهود
انا الاول كنت منهارة و بقول يعنى بعد اتعلق بالبيبى ممكن فى لحظة يقولولي مات؟؟؟؟؟ و كانت اعصابى بايظة بس صليت و توكلت على ربنا و بستغفر و ادعى و هديت الحمدلله عن الاول بس اللى مخلينى افتكر اللى انا فيه هو الالم البشع ربنا ما يوريكم انا بتقتل فى اليوم الف مرة و مش قادرة اخد حتى مسكن يارب صبرنى
بسألكم الدعاء امانة عليكم ان الالم يروح و الحمل يكمل على خير و ارزق بذرية صالحة
الف سلامة عليكى يا توتا
و ان شاء الله ربنا يكتبلك اللى فيه الخير
و بعدين متقليش انا كمان عندى ورم ليفى ضاغط على الرحم و هو بيعمللى فعلا مغص جامد بس المضووع الحمد لله اتحسن قووووووووووووى بالدعاء و كمان لو تعرفى حد فى العمرة اشربى ماء زمزم فرقت معايا قوى
ربنا يطمننا عليكى يارب
قصة كبيرة;10247671:
انا برضه تعبانة قوى وضغطى عالى جدا وماعرفتش انام امبارح من شدة الصداع وقعدت اعيط كتير قوى