تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
y
يارب ياهدى يارب
ع
حد هنااااا
مشيتو
أ
انا هنا بس النت مجننى
أ
وانا كمان هنا
أ
طيب كويس
قولولى هتاكلوا ايه انهارده؟
y
كلنا هنا
انا بامل سمبوسك لحمه وجبنه بس
مش قادره اعمل اكل وجوزى مش فطران هنا
كلنا اهنا بس شركة تى اى داتا لو حد مشترك فيها
كلمتهم الصبح قالولى ان البطئ مشكله عامه وهما بيصلحوها
y
وانتوا هتاكلوا ايه انا اصلي مش صايمه النهارده
صمت امبارح ووناويه اصوم بكره او بعده كمان ان شاء الله
أ
انا امى عامله حاواوشى وفته بالخل والتوم ومش عارفه ايه تانى

انا داخله من نت الجيران هههههههههههههههههههههههه
أ
انا صايمه الحمدلله بس مرهقه جدا
أ
أمةالله*, ‏كوباية مايه, ‏sweet_toota

السلام عليكم:)

أنا جييييييييييييييييييييت
أ
جبت لعبدالله 3 تي شيرتات وسالوبيت وبنطلون وبيجاما وجزمة وسليبر :)

بس أنا عند حماتي ... هصورهم لكم في البيت بقى إن شاء الله

فيه حد أرغي معاه؟؟
أ
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

ازيك يا مى؟؟
أ
مبروكين عليه يا قمره وعقبال ما تجيبيله بدلة الفرح يارب
أ
انا هنا اهو ارغى براحتك
أ
انا زهقانه اوى اوى اوى
أ
‘زيك يا بسبس

عاملة ايه يا قمر؟؟

شفتي شارع المنيل بقى زحمة إزاي؟؟
أ
أنا قاعدة معاكي لحد الفطار إن شاء الله
أ
اه والله فعلا زحمه اوى بس انا منزلتش انهارده بس هو كان زحمه جداااااااا امبارح

وخنقنى بصراحه
ص
بببببببببببببببببببخ
أ
ان شاء الله يا مى تنورينى والله ومنوره الشات كله
X