مورو جات كمان اهو
ايه يا بت يا مورو مش هتعملى فطار ولا ايه؟
تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
أ
08-09-2009 | 06:18 PM
أ
08-09-2009 | 06:19 PM
انا عايزه الاذان يأذن عشان اشرب شوربه باللمون عشان تعبت اوى بصراحه
ص
08-09-2009 | 06:19 PM
عملت الحمد لله
هع
هع
أ
08-09-2009 | 06:21 PM
تاكلوه بالف هنا وشفا
ص
08-09-2009 | 06:22 PM
الله يهنيكى يارب
اقلك عملت ايه
اقلك عملت ايه
أ
08-09-2009 | 06:23 PM
أنا جيت أهو
معلش كنت بصلي لأني من ساعة ما جيت من برة وأنا حاسة اني هموت من العطش ومعدتي مقلوبة فلسة حالا قادرة أقوم
معلش كنت بصلي لأني من ساعة ما جيت من برة وأنا حاسة اني هموت من العطش ومعدتي مقلوبة فلسة حالا قادرة أقوم
ص
08-09-2009 | 06:25 PM
تقبل الله
أ
08-09-2009 | 06:27 PM
قولى يا بطه
أ
08-09-2009 | 06:29 PM
تقبل الله
أ
08-09-2009 | 06:31 PM
منا منكم :)
ص
08-09-2009 | 06:32 PM
اكله اول مره اعملها ربنا يستر ههههههههههه
مكرونه بالجمبرى بالوايت صوص بالجبنه الشيدر
وسلطه طحينه وسلطه خضرا هاااااااا ان شاء الله حلو
مكرونه بالجمبرى بالوايت صوص بالجبنه الشيدر
وسلطه طحينه وسلطه خضرا هاااااااا ان شاء الله حلو
أ
08-09-2009 | 06:32 PM
بسبس انتي فين في المنيل
أنا بيت ماما عند فولي جود بس الناحية التانية
أنا بيت ماما عند فولي جود بس الناحية التانية
أ
08-09-2009 | 06:35 PM
اه عارفاه يا مى لا بصى انا مش فى المنيل بالظبط انا عند الفسطاط كدا
بس علطووووووووووووول فى المنيل وبكره هقابل صوحابى هناك ان شاء الله
بس علطووووووووووووول فى المنيل وبكره هقابل صوحابى هناك ان شاء الله
أ
08-09-2009 | 06:36 PM
جميل يا مورو بس ربنا يستر بقى عشان فعلا اكله ممكن مش كل الناس تعجبهم
بس مورو انا الدكتور منعنى من الجمبرى فىالحمل عشان خطر انتى ايه بتاكليه عادى؟؟
بس مورو انا الدكتور منعنى من الجمبرى فىالحمل عشان خطر انتى ايه بتاكليه عادى؟؟
أ
08-09-2009 | 06:36 PM
آآآآآآآآآآآآه انتي تعتبري في مصر القديمة أكتر
صوت تسلم إيدك يا قمر إن شاء الله تطلع حلوة
شكلك انتي وجوزك كيفين سمك وجمبري
صوت تسلم إيدك يا قمر إن شاء الله تطلع حلوة
شكلك انتي وجوزك كيفين سمك وجمبري
ص
08-09-2009 | 06:39 PM
ههههههههههههههههههه
ان شاء الله تعجبه رغم انه مبيحبش المكرونه اصلا هههههههههه
هو مسالتوش ايه ممنوع بس انا باكل عادى الحمد لله
هو الى قالى عليه الموالح لانى عندى املاح زايده شويه الحمد لله
أمه الله والله صدفه بس تصدقى اول امبارح كلت سمك مشوى ههههههههههههه
اسهل اكل ههههههههههههه
الحمد لله
هبقا اوريكم صورة الصنيه يا مسهل يارب
ان شاء الله تعجبه رغم انه مبيحبش المكرونه اصلا هههههههههه
هو مسالتوش ايه ممنوع بس انا باكل عادى الحمد لله
هو الى قالى عليه الموالح لانى عندى املاح زايده شويه الحمد لله
أمه الله والله صدفه بس تصدقى اول امبارح كلت سمك مشوى ههههههههههههه
اسهل اكل ههههههههههههه
الحمد لله
هبقا اوريكم صورة الصنيه يا مسهل يارب
أ
08-09-2009 | 06:44 PM
لا يا مى احنا فى منطقه اسمها جمعية اهالى منيل الروضه
حتى مكتوب فى بطاقتى كدا
انا ناحية الاثار مش العيون
حتى مكتوب فى بطاقتى كدا
انا ناحية الاثار مش العيون
أ
08-09-2009 | 06:44 PM
اتكلموااااااااااااااااا
أ
08-09-2009 | 06:45 PM
عارفه يا مى فى عماير الفسطاط الجديده هى اسمها كدا كمان عند السياحه
أ
08-09-2009 | 06:46 PM
ماحنا بنتكلم يا مى انتى اللى مهيبره