تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
د
بوكى انت هنا يا هلا يا هلا
b
ميرفى50;10194203:
بوكى ازيك عامله ايه واحشتينى يا بنتى عامله ايه ومبروك على الحمل ربنا يكملك على خير وتقومى بالسلامه اللهم امين يالله بقى شاركى معانا وبلاش تغيبى تانى عننا

وحشنى اوووووووووووووووووووووووووووووووووووى اوووووووووووووووووووووووووووووى انا كنت بدور عليكم فى التجهيزات مش لاقياكمولا لاقية اى حد اعرفة
انتى فى الشهر الكامممممم
وهى توتى 858 اللى جابت مايااااااااااااااااااااا
هى توتى 858 حامل حد يعرف اخبارهااااااااااااااااااا
بجد وحشتونى اوى ووحشانى لمتنا زمان
L
ميرفى50;10194318:
هويدا انا ضفتك على الماسنجر

لو شايفانى اون لين كلمينى
L
اهلا يا بوكى انتى كمان وحشانه قوى
ع
صباح الخيييير
عاااا رشا مظهرتش لغايه دلوقتي
بجد بجد خايفه عليها
ص
دودى صحيح عرفتى انتى حامل فى ايه ان شاء الله

هوبا ازيك يا جميله
ع
اهلا بوكي
ازيك يا قمر
ع
اهلا يا مورو ايه اخبارك يا حبيبتي عامله ايه
b
]

DodyCat;10194259:
يا رب أهدى كل أزواجنا وأبعد عنهم الشيطان ربنا أجعلنا فى أعينهم كما يحبو وأجعلهم لنا كما نحب

اللهم امين يارب العالمين


صوت العيون;10194306:
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته

ازيك يا بوكى انتى فى الشهر الكام دلوقتى يا جميله وربنا يتمملك بخير يارب

دى وصفه بطاطس بالقسماط

وحشاااااااااااااااااااااانى ياصوووووووووووت عاملة ايه وحشتينى اوى انا الحمد لله فى اخر الخامس
انتى حااااااااااااااااااااااااااااامل بجد
ولا داخلة عشاننا ولو حامل فى الشهر الكام
b
DodyCat;10194357:
اهلا يا بوكى انتى كمان وحشانه قوى

وانتى كمان والله انتى حامل فى الشهر الكام
ص
الحمد لله يا جميله
اه الحمد لله حامل فى التانى الحمد لله

ها عرفتى نوعه ايه

فى دكتور قال على طريقه بتعرفى منها نوعه والله اعلم وبتبان من اول سونار يكون متكون فيه ان شاء الله
b
hoba555;10194366:
اهلا بوكي
ازيك يا قمر

هوبااااااااااااا ازيك ايه دة انتوا كلكم هنا
وانا هنا لايصة لوحدى
b
صوت العيون;10194374:
الحمد لله يا جميله
اه الحمد لله حامل فى التانى الحمد لله

ها عرفتى نوعه ايه

فى دكتور قال على طريقه بتعرفى منها نوعه والله اعلم وبتبان من اول سونار يكون متكون فيه ان شاء الله

ايه دة قوووووووووووووووووووووووليلى يااااااااصووووووووووووووت انا هامووووووووووووت
واعرف اوووووووووووى
لا انا الدكتور بتاعى كل ماروحلة يرجعنى مكسورة الخاطر يقولى لسه اصلا شكل السونار بتاعة بدائى كدة
وغريب وكتبلى اعمل سونار ثنائى الابعاد فى الفا سكان بس لسه معملتوش
انتى نفسك فى ولد ولا بنت
b
اةةةةةةةةةةةة صححححححححح كل سنة وانتم طيبين وبمناسبة
اننا كلنا حوامل
بتفطروا ولا بتصومى انا الصياااااااااام تاعبنى بس مش عاوزة افطر الصراحة مستحرمة
L
boky2010;10194372:
وانتى كمان والله انتى حامل فى الشهر الكام


أنا فى نص الخامس الحمد لله
صوت لسه مش عرفت أدعيلى
ص
الحمد لله اى حاجه راضيه الحمد لله
بس لانى لسه معملتش سونار فلسه معرفتش اقلك

بصى

بيقلك لو ولد ان شاء الله بيبقا مفرد زى الالف
اما لو بنت الحمد لله فبتبقا مستديره يعنى ملفوفه حولين نفسها والله اعلم
سبحان الله كانها مخبيه نفسها فهمتى
ع
بوكي افكرك بيا انا هبه وعندي ندي سنتين عيد ميلادها كمان يومين
عبقالكم اولادكم يارب
ومش حامل ادعولي ربنا يرزقني قريب ان شاء الله
ص
ان شاء الله تعرفوا
ادعولى لانى هروح اعمل تحاليل انهرده ان شاء الله يارب خير
وباليل هروح للدكتور ان شاء الله
يارب يارب يارب
ص
كل سنه وهى طيبه يا هوبا وربنا يرزقك قريب ان شاء الله انتى وأمه الله ان شاء الله يارب يارب يارب
وكل الى يتمنوا يارب يارب يارب
ق
ازيكم يا بنات عاملين

مبروك يا بوكى ربنا يرزقك الذرية الصالحة ان شاء الله

sweet_toota;10194130:
ميرسي لكل اللى ردوا عليا جزاكم الله خير و انا الحمدلله روحت المختبر امبارح عملت التحليل و النتيجة طلعت بوزيتيف الف حمد و الف شكر ليك يارب

توتي ربنا يبارك فيكى و مبروك على مايا زى القمر ماشاء الله لا قوة الا بالله ربنا يحفظهالك يارب


انا بقى عندى وجع زى وجع البريود قالقنى اووووى حاسة كأنها جاية و خايفة يكون دة علامة لحاجة وحشة ولا انتوا كلكم جالكو الوجع دة فى الاول؟ و هيستمر لامتى؟

الف مبروووك يا قمر ربنا يثبت حملك ويتمملك على خير ان شاء الله
انا الوجع ده كان بيجيلى برضه وبدأ يخف من نص التانى كده.. ولما سألت الدكتورة ادتنى دوا عشانه بس انا ماخدتوش وقولت استحمل شوية وخلاص وفعلا الالم راح لوحده.
X