تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
L
garfeild;10194698:
انا مقصدش تدخل ناس كتير انا اقصد تشوف مين عندها في البيت اكتر واحد بيخاف منه وفي نفس الوقت بيحترمة وبيسمع كلامه ويتكلم معاه براحة هيسمع وقتها لكن هي مش عرافه تتكلم معاه وكل مرة بيحرق دمها وكمان مامته هو مبيسمعش ليها ومينفعش الوضع يبقى على ماهو عليه ويقول انا هعيش حياتي واللي عجبه عجبه واللي مش عجبه يخبط دماغه في الحيطة:ss: ده كلام
انتي فعلا يامرفي حاولي تتكلمي معاه لاخر مرة واخر محاوله وحاولي تصالحيه كده وبشوية حنان ويترب يصلح الحال ولو فضل على موقفه قدامك حلين تصبري لغاية ماتولدي ولما تروحي عند مامتك ممكن الحال يتصلح من غير اي تدخل او لو الموضوع فضل كده وهو فضل على موقف يبقه لازم تدخلي حد كبير عاقل متفهم في الموضوع وبلاش مامتك يعني ممكن والدك او عمك او خالك او ممكن اخ ليكي المهم يكون واحد كويس وهو بيحترمه وبيسمعله ويكون الكلام بينههم في اضيق الحدود عشان الموضوع ميوسعش
ربنا معاكي يارب ويقدرك
يارب المشكله تتحل من عند ربنا ويهديه
ادعي كتير وان شاء الله ربنا يحلها من عنده
ودايما رددي دعاء لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين
وطلعي صدقة بنية ربنا يصلح الحال بينكم يارب
واحنا كلنا هندعيلك


(y)(y)(y)
يا جماعه يا ريت كلنا فى الفطار ندعى لميرفى ربنا يهدى جوزها ويرجعه ليها
ق
انا نفسى رشا تدخل بقى
ربنا يستر
L
boky2010;10194650:
عرفينى على نفسك انتى مين وفى الشهرالكام
انا والله بكون هاموت ومشعاوزة افطر كمستخسرة اليوم
مع ان الدكتور قالى افطرى مش عارفة بقى حرام عليه ولا لاء
انا بقيت عندى برشام لكل حاجة
مسكن لالام لما جنابى بتوجعنى
ودوا يرفع الضغط
ودوا عشان الدوخة
وواحد عشان مرجعشششششششش ودوا للحموضة


انا سيمو وفي الشهر السادس وحامل في بنوته ان شاء الله وهنسميها جويرية ان شاء الله بس لسه مش اكيد وبالنسبة للفطار ياحببتي انتي ليكي رخصه من ربنا وانا من اول رمضان بصوم يوم وافطر يوم والحمد لله الامور ماشية واوقات بلاقي نفسي دايخة بفطر علطول وكمان لما حركة البيبي تقل بفطر يعني الواحد مش يعقد الامور :D ولما بكون متسحرة كويس اوي واخده وجبة لبن بتمر قبل الفجر علطول بصوم وبكون عادي الحمد لله


قصة كبيرة;10194664:
ازيك يا سيمو عاملة ايه


ازيك يابيبو صباح الفل (f)
boky2010;10194676:
حد كدة ولا انا لوحدى اصل ماما كل متشوفنى تقولى محدش حمل الاانتى
ويقعدوا يتريقوا ويكرهونى فى عشتى


كلنا كده يابوكي الجيل بتاعنا غير جيل ممهاتنا خاااااااااااااااااااااااااالص :confused:
hoba555;10194704:
جيييييييييت تاني
سيمو ازيك


ازيك ياهوبا عامله ايه
نودي عامله ايه
هتسافري امته ولا انتي عجباكي القعدة عندك :wink:
l
صباح الخير

يابنات انا من المنيل وعايزه مستشفي ودكتور كويس للولاده قريب مني بس سعره يبقي كويس اللي يعرف يقولي حتي علي الخاص لو انا مش قاعده
l
انا في الشهر الخامس اخره خلاص والحركه اللي بحس بيها هي زي نبض القلب يعني لو حطه ايدي علي بطني بلاقي حاجه خبطت مره او مرتين ورا بعض ولو خبطلها تروح تخبط في مكان تاني وساعات بطني بتتكور في حته واحده تبقي عاليه عن باقي البطن

ياجماعه دي الحركه الطبيعيه للشهر الخامس ولا لا طمنوني علشان خطري

وقولولي كل واحده بتحس بايه

انا لسه معرفتش ولد ولا بنت
l
يتصفح الموضوع حالياً: 7 (7 عضو و 0 ضيف) ‏loveway+, ‏garfeild, ‏فراشة الإيمان, ‏sosiii, ‏DodyCat
b
يالة انا ماشية اشوفكم على خير يارب قريب
لما اجى عند ماما تانى هفتح نتكلم مع بعد الواد يحلق يروح عشان يطلع الاكل ويلحق يفك ونعملة على الفطار كان نفسى يجى جوزى هنا عندماما ويفطر هنا بس معرفش مالة
غاوى يتعبنى ويشحططنى معاه
b
عروسة نعومة;10194685:
سؤال تاني يا ريت كل واحدة تقول على اسم دكتورة النساء اللي بتتعامل معاها أنا أعرف دكتور شاطر أوي في مستشفى عبد القادر فهمي بس أنا مش عايزة دكتور

فى دكتورة حلوة اوى اسمهااااااااااااااا امال الجزار عند توم اند بصل عباس العقاد
L
loveway;10194744:
صباح الخير

يابنات انا من المنيل وعايزه مستشفي ودكتور كويس للولاده قريب مني بس سعره يبقي كويس اللي يعرف يقولي حتي علي الخاص لو انا مش قاعده

فى مستشفى ولاده فى المنيل
l
ازيك يابوكي ياروح قلبي وحشتيني مبروك الجواز




حلوه يادودي واسعارها؟؟؟؟ والدكتور ايه طيب؟
l
انتي متابعه مع مين يادودي وايه الحركات الللي بتحسيها؟؟؟؟؟
L
loveway;10194755:
انا في الشهر الخامس اخره خلاص والحركه اللي بحس بيها هي زي نبض القلب يعني لو حطه ايدي علي بطني بلاقي حاجه خبطت مره او مرتين ورا بعض ولو خبطلها تروح تخبط في مكان تاني وساعات بطني بتتكور في حته واحده تبقي عاليه عن باقي البطن

ياجماعه دي الحركه الطبيعيه للشهر الخامس ولا لا طمنوني علشان خطري

وقولولي كل واحده بتحس بايه

انا لسه معرفتش ولد ولا بنت


اينعم هي دي الحركة بعينها ولسه بأه في اول السادس هتحسي ببوكس كل فتره يعني مش علطول ممكن بوكس قبل النوم وبوكس على الصبح بيقولك صباح الخير ومساء الخير:D
ده غير الحركة الخفيفه التانيه هتحسي بيها وبعد ماتاكلي اكله حلوة كده وكمان السكريات بعد نص ساعه هتحسي بحركة وخبطة فله :D بيلعبوا جوا كأنه ملعب ابوهم وكمان لما تشغلي اغنية اطفال برضه بيتحرك لان البيبي بيكون ابتدى يتعود على البيئة سبحان الله وطبعا اوقات بيكون ساكت لانه نايم او الحركة بتاعته ضعيفة على حسب مزاجه واكلك برضه
l
انتوا فييييييين؟
b
انا كمانان الحركةقلت اوى اوى
l
هههههههههههههه
اه ملعب ابوهم
مرسيي ياقمر علي ردك

بس انا عندي قلق واللي متابعه معاها مش عايزة كل شوية تعملي سونار
l
مبروك يابوك بوك الحمل

انتي في الكااااااااام؟
ع
قصة كبيرة;10194733:
هههههههه جزانا واياكم


طيب شوفى الاسماء دى
خدى عندك

رسيل : الرسيل: الموافق لك في النضال ونحوه. والرسيل: السهل
جوان: زهرة الربيع، و- عين البقرة.
سيرين:سيرين المصرية أخت مارية أم إبراهيم ابن النبى عليه الصلاة والسلام
مايا : البئر المتلئة بالماء
جودى : اسم جبل ذكر في القران ، وهو الجبل الذي استوت عليه سفينة سيدنا نوح عليه السلام

لانا : من اللين و الرقة ، الوردة البيضاء

ميرال : (اسم تركي) معناه : الغزال


جوان حلو و سيرين كنت قريت انه مش عربي تسلم ايديكي يا توتة ، انتي اسمك ايه و حامل في كام .. يلا قولي التقرير كله
L
boky2010;10194797:
انا كمانان الحركةقلت اوى اوى


انتي صايمة يابوكي؟
لو صايمة افطري وكلي تمر او اي حاجة مسكره
ق
انا بيبو يا جميل وفى التالت دلوقتى .. وانتى؟
l
ربنا يكملك علي خير يابيبو
X