ميرفى50;10194460:
عادى يا بوكى انا لغايه دلوقتى برجه والضغط الواطى فضل معايا لغايه الثامن علشان كان عندى انميا
ايه دة انا كمان عندى انيميا
ربنا يسهلك ولادتك ويكرمك فيها ويجعلها قرة عين ليكى ولابوها يارب
يارب يارب يارب
ميرفى50;10194460:
عادى يا بوكى انا لغايه دلوقتى برجه والضغط الواطى فضل معايا لغايه الثامن علشان كان عندى انميا
DodyCat;10194575:
[,] جود مورنينج يا رايق
garfeild;10194589:
ميرفي حببتي انا قريت مشكلتك
اولا ربنا يعينك يارب انتي ناقصة يابنتي نكد وقرف مع الحمل
ثانيا لاااااااااااااااااازم موقف حازم في الموضوع ده لان ده يعتبر خيانه ولازم حد من اهلك يتدخل
متسكتيش وتعيطي لا ومادام هو مش حاسس اصلا انه غلطان هيتمادى في الموضوع
وانتي لازم تشوفي مين في اهلك هو بيخاف منه وبيحترمة ومش لازم انك تروحي عند مامتك وكده بس هو لازم الاهل يدخلوا والموقف ميعديش كده
يارب اهدينا جميعا واهدي ازواجنا يارب
ده احنا في شهر كله بركة وشهر فضيل والواحد بتكون روحانياته مرتفعه
يارب اهدي جميع المسلمين ورجااااااااااااااااااااااااااااال المسلمين
garfeild;10194573:
رشا برضه لسه مدخلتش يارب يكون خير
ازيكم عاملين ايه وحشتوني
انا فاطرة النهارده اخخخخ :D:D
حسيت ان جوجو حركتها قلت وكمان انا بقيت مرهقة من الطبخ مع الصيام والحرررررررررررر
الحمد لله على كل شئ
قصة كبيرة;10194678:
اعملى سيرش على جوجول عن الاسماء هتطلعلك مواقع كتير
boky2010;10194643:
يارب ربنا يكرمهاااااااااااا والمشكلة تنتهى على خير
بس انا رايى انها تحاول تحل المشكلة دى بينها وبينة
ومتكبرش الموضوووووووووووع وتدخلالكبار بيعقدوهاااااااااااا اكتر وممكن توسع وحد ابن حلال يهدى النفوس ومتعرفش تلمها
رايى تحاول بكل الطرق تحلها معاه وتوصلة انة غلطان بشكل غير مباشر
اومباشر وتخاطب ضميرة والموضوع ميتعداششششششش انة واحد شايف نفسة
بيستهبل على النت انما معتقدش انة بيخرج مع بنات برة او بيعمل حاجة وحشة
هو الموضوع عاوز شوية عقل وصبر وربنا يقدرها
وادعيلة كتير ربنا يهديه
boky2010;10194676:
حد كدة ولا انا لوحدى اصل ماما كل متشوفنى تقولى محدش حمل الاانتى
ويقعدوا يتريقوا ويكرهونى فى عشتى
DodyCat;10194709:
كلنا بيتقلنا كده بس هم الناس الكبيرة نسيت الحمل
والرجالة مش بيحسو بالحامل أصلا
DodyCat;10194709:
كلنا بيتقلنا كده بس هم الناس الكبيرة نسيت الحمل
والرجالة مش بيحسو بالحامل أصلا