تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
أ
السلام عليكم

انا عايزة ارغي

حد موجود؟؟؟
s
أمةالله;10189408:
الحمد لله اليوم عدى على خير ومكنش فيه عياط كتير بس كان لازم شوية كده على الجنب :)

انتي أخبارك ايه انتي وريم؟؟



إزيك يا سوسي عاملة ايه؟؟ عرفتي نوع البيبي ولا لسة؟؟



ياريييت دنا هاتجنن واعرف مش عارفة الدكتور مش عايز يقول ولا هو فعلا مابانش لسة
a
ازيكم يابنات وحشتونى
ا
بكبوكةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة
ازيك ياحبيبتى الف الف مبروك ياقمر على الحمل ربنا يكملك على خير ياااااااارب
ا
كريزى وهدى مدخلوش انهاردة
يارب يطمنا عليهم
ق
صباح الخير يا بنات عاملين ايه؟
L
ميرفى50;10179427:
بجد حاسه انى دمى محروق جدا

كنتى تكلمى البنت تهزقيها
لازم تاخدى موقف حازم وتهزئيه قدام مامته واللى بيخوفهم قوى انك تدعى عليه قوليلى ربنا ينتقم منك لو خنتنى ولو قالك انك بتدعى عليا قوليلو لو خنتنى ماتلزمنيش
L
(y)
أجمل ايام العمر;10179469:











غلللللللللللطااااااااااااااااااااااااااااانة

بصى يا ميرفى لو اكتشتفى فى يوم من الايام ان جوزك بيعمل حاجة غلللط اوعى تبينيله انك عرفتى

لان فى الاول بيبقى خايف تعرفى و ضميره بيأنبه دلوقتى انتى عرفتى و الامور بقت عادى ووشه بقى مكشوف و بمعنى اصح انتى قطعتى حتة انه يخاف انك تعرفى

انا معايا الباس ورد بتاعة كل ايميلات جوزى جبتها من غير ما يعرف .. وهو ميعرفش

الباس ورد دى معايا من قبل ما نتخطب اصلا

و من كام شهر لقيته بيكلم بنت على الميل و بينهم صور و كلام من ده ولا عرفته اصلا انى عرتف حاجة خااااااااااااااالص

فكرت بينى و بين نفسى

جوزى بيعرف واحدة تانية ليه ..؟؟؟

بقيت اقرا الكلام اللى بينهم عشان اعرف ايه اللى شادد جوزى لبنت دى ..

ولقيته كلام تافه ... بس لقيت ان البنت دى بتمدح فى جوزى و انا دايما انتقد

قلبت طريقتى معاه 80 درجة و رجعت زى ايام الخطوبة و اللى قبل الخطوبة ابعتله مسجات حب بدون مناسبة و ايميلات و صور و كلام من ده

و من غير ما يعرف انى عرفت حاجة

و زودت جرعة الحنان و اهتميت بنفسى بزيادة اسبوع بالكتير و بقى جوزى يصد البنت دى و ميردش عليها و رماها فى اول بلاعة

ساعتها عرفت ان العيب اصلا منى

و ان الراجل انانى عايز ست بيت و زوجة و حبيبة و صديقة و عشيقة كمان

مش عايز يحس بنكد

و من يومها قررت منكدش عليه ولو ايه حصلل

و فعلا اتغير

جربى كدة و مش هتندمى

بابا يوم جوازى قاللى الست هى اللى فى ايدها مفاتيح الراجل ( اى راجل ) قدام ست ذكية حنينة ممكن يبيع الددنيا عشان رضاها

ساعات بنضعف احنا بشر بس بجد هم الرجالة اطفال فى الاخر

معللش رغيت كتير بس مش عايزاكى تزلعى ولا تحرقى دمك عشان اانا بحبك جدا فى الله

(y)(y)
تمام يا هدى بس لو عرف انها عرفت لازم تاخد موقف جامد
L
مونه الدلوعه;10181659:
crazy ananas أنا الاول كنت 64 ك دلوقتى 66 بس الغريب بسمع الحامل بتكون على طول عوزه تنام وكمان نفسها تغم عليها لما تشم ريحة الأكل والحاجات دى لكن انا مش عندى ولا حاجه عاديه خالص هو انى باكل كتير بس


من الشهر التانى يا قمر مش تستعجلى
L
crazy ananas;10181737:
نصيحه من حامل فالتامن خالى بالك من الوزن بجد لانك من اول الرابع هتزيدى لوحدك من غير مجهود لان البيى كمان بيزيد وبيبدء يكبر
اما الحاجات ديه مش بتيجى لى كل الحوامل انا مكنش ليا نفس قوى للاكل ولحد دلوقتى مبقدرش اكل الكفته خالص معرفش ليه
وجيت عالرابع والشهيه اتفتحت ومش عارفه اقفلها لحد دلوقتى ههههههههههههههه
ومش كل حامل بترجع او بتدوخ والحاجات ديه بتكون حسب كل واحده وفالغالب بتكون زى مامتها

انا مش طايقه المشويات من أول الحمل لغاية دلوقتى ولو شميت رحيتها ممكن أرجع
s
ميرسي لكل اللى ردوا عليا جزاكم الله خير و انا الحمدلله روحت المختبر امبارح عملت التحليل و النتيجة طلعت بوزيتيف الف حمد و الف شكر ليك يارب

توتي ربنا يبارك فيكى و مبروك على مايا زى القمر ماشاء الله لا قوة الا بالله ربنا يحفظهالك يارب


انا بقى عندى وجع زى وجع البريود قالقنى اووووى حاسة كأنها جاية و خايفة يكون دة علامة لحاجة وحشة ولا انتوا كلكم جالكو الوجع دة فى الاول؟ و هيستمر لامتى؟
د
بوكى ازيك عامله ايه واحشتينى يا بنتى عامله ايه ومبروك على الحمل ربنا يكملك على خير وتقومى بالسلامه اللهم امين يالله بقى شاركى معانا وبلاش تغيبى تانى عننا
د
دودى عامله ايه وايه اخبارك ادعيلى ماكنيش ينفع اعمل اى حاجه لانى لما عرفت فى الشغل ماكنيش ينفع افرج الناس عليا وماتخفيش دعيت عليه قولته حسبى الله ونعم الوكيل وقولتله انت انتهكت حرمت واحده متجوزة وربنا مش هيسيبك وقولتله اعمل اللى انت عايزة كما تدين تدان هو اللى عامله تبقى خيانه يا هويدا صح
L
ميرفى50;10194217:
دودى عامله ايه وايه اخبارك ادعيلى ماكنيش ينفع اعمل اى حاجه لانى لما عرفت فى الشغل ماكنيش ينفع افرج الناس عليا وماتخفيش دعيت عليه قولته حسبى الله ونعم الوكيل وقولتله انت انتهكت حرمت واحده متجوزة وربنا مش هيسيبك وقولتله اعمل اللى انت عايزة كما تدين تدان هو اللى عامله تبقى خيانه يا هويدا صح

دايما فكريه ان الحاجات دى بتترد للشخص فى زوجته الموضوع ده بيجننهم
وكمان قوليلو انا مش مضايقه من اللى بتكلهم اخرك معاهم ايه دى ناس ساقطة ومش محترمين وركزى على انك تقللى منهم وقليلو تخيل كده وانت سايبنى ومضايقنى فى أكتر وقت محتاجاك فيه روحت كلمت اى واحد على النت حن عليا شوية هتبقى مبسوط؟؟
هتلاقيه أتجنن واتعصب سيبيه خالص ونفضيله هيبدأ يفكر فى كل اللى انت قولتيه وهياف جدا
ولما تتصالحو هايقولك انه فعلا غلط وان ميرضهوش انك تكلمى رجالة غيرو
L
يا رب أهدى كل أزواجنا وأبعد عنهم الشيطان ربنا أجعلنا فى أعينهم كما يحبو وأجعلهم لنا كما نحب
L
sweet_toota;10194130:
ميرسي لكل اللى ردوا عليا جزاكم الله خير و انا الحمدلله روحت المختبر امبارح عملت التحليل و النتيجة طلعت بوزيتيف الف حمد و الف شكر ليك يارب

توتي ربنا يبارك فيكى و مبروك على مايا زى القمر ماشاء الله لا قوة الا بالله ربنا يحفظهالك يارب


انا بقى عندى وجع زى وجع البريود قالقنى اووووى حاسة كأنها جاية و خايفة يكون دة علامة لحاجة وحشة ولا انتوا كلكم جالكو الوجع دة فى الاول؟ و هيستمر لامتى؟

طبيعى يا قمر فى الأول بس لو زاد قوى لدرجة لا تحتمل لازم تروحى لدكتورة وطبعا ريحى خالص الفترة دى ربنا يتمملك على خير
ص
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته

ازيك يا بوكى انتى فى الشهر الكام دلوقتى يا جميله وربنا يتمملك بخير يارب

دى وصفه بطاطس بالقسماط
د
قولته يعنى هترضى انى اعمل حاجه غلط تعرفى قالى ايه هانصحك واقولك ان ده غلط وانت حره اعملى اللى انت عايزة تعملية وبعدين مش بنكلم بعض خالص ومش بينام فى بره الاوضه عارفه جوزى ده غريب اوى بيعقبنى وكانى مش من حقى انى ازعل لما يهزر مع حد او يكلم حد لا كمان هو اللى زعلان مش حاجه غريبه فعلا
ومامته دايما تقولى الراجل ممكن يغلط الست لا مش كل اللى هو يعمله انت تعمليه بس طبعا انا مش معها فى الكلام ده خالص انا الحمدلله عمرى ما غلط واعمل زيه ابدا مهما حصل انا بخاف ربنا
د
هويدا انا ضفتك على الماسنجر
ص
مش ملاحظين ان روزى مبتدخلش نت ليه يارب خير
X