تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
b
ممكن لوحد فيكوا يعرف اي حاجه عن موضوع شقق اسكان الشباب اللي في التجمع الخامس هيتصلوا امتى بالناس وهيسلموهم امتى الشقق ربنا يكرمكم حد يفيدني هي المرحله التالته
ف
أمةالله;10189411:
:confused::confused::confused::confused::confused:جوزي طلع من الصلاة وهياخد اللابتوب تانييييييييييييي


انتى مالكيش شخصيه ولا ايييييييييه يا ست مى:tongue:
ص
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

ازيكم
ف
ازيك يا مورو
ف
baata;10189418:
ممكن لوحد فيكوا يعرف اي حاجه عن موضوع شقق اسكان الشباب اللي في التجمع الخامس هيتصلوا امتى بالناس وهيسلموهم امتى الشقق ربنا يكرمكم حد يفيدني هي المرحله التالته

ما عنديش اييييييييييى فكره لأنى ببساطه من اسكندريه

ياريت البنات يفيدوكى

ص
الحمد لله

ازيك يا جميله
أ
فراشه فى بيتها;10189416:
الحمد لله انه عدى على خير

ريم بقت بايخه بشكل مملللللللللللل :eek: ربنا يهديها



ليه بس كده؟؟

هي عندها كام شهر أصلا علشان تبقى بايخة ... التقيل لسة ورا


فراشه فى بيتها;10189420:
انتى مالكيش شخصيه ولا ايييييييييه يا ست مى:tongue:



:o:o:o
كالمعتاد انتي جاية تهدي النفوس
ف
مى لو مش ناويه تعملى فطار تقيل ممكن تعملى ايه
ص
فطار خفيف بيبقا مكرونه بالصلصه وممكن تحطيها فى الفرن بدون بشاميل وممكن بالحمه مفرومه بس بتبقا حلوة ما شاء الله
وبطاطس محمره
وممكن بوفتيك وعملت بطاطس بوريه بالبقسماط كانت حلوة اوى ما شاء الله
ف
جزاكى الله خيرا يا مورو

بطاطس بوريه بالبقسماط كانت حلوة اوى ما شاء الله

يعنى بتحطى عليها بقسماط من فوق ولا ايه
ص
لا بهرسها وهى تلت تربع سوا وملح وفلفل وبيضه عشان تتماسك
واعملها صوابع واحطها فى البقسماط وممكن فى لبن وبعجين بقسماط بس مكنش عندى لبن فحطيتها فى البقسماط على دول وفى الفريزر شويه تجمد خمس دقايق كدا ودا سر من اسرارى الحمد لله
ههههههه
وبعدين اقليها وبس وبالهنا والشفا ان شاء الله
ف
تسلم ايدك يا قمرررررررررررر
ص
العفو يا جميله
b
baata;10189418:
ممكن لوحد فيكوا يعرف اي حاجه عن موضوع شقق اسكان الشباب اللي في التجمع الخامس هيتصلوا امتى بالناس وهيسلموهم امتى الشقق ربنا يكرمكم حد يفيدني هي المرحله التالته

b
مرسيه ليكي يا فراشه فى بيتها و ان شاء الله الاقي حد من القاهره يقدر يفيدني
ز
mashimaro16;10180051:
مبرووووووووووووووووووووكي اامل الف مليون مبروووووووووووووووووووووووووووووووووووك
ربنا يباركلك ياررررررب
ربنا يسهلك حمله وولادته يارررررررررب

بصى موضوع الصوم ده بيختلف من جسم للتانى
فى ناس تقدر تصوم وفى ناس لا
واول 3 شهور فوليك اسيد بس يا جميل مفيش حاجه تانيه غير لو انتى لاقدر الله بتشتكى من حاجه تانيه
قولون مثلا اى حاجه تانيه تكتبلك دوا
ومثلا لو بيجيلك صداع بتكتبلك دوا
اسئليها على كللللل الى نفسك فيه
وربنا يباركلك يارب وبجد فرحتلك اوىىىىىىىىىىىى

ربنا يخليكى ويارب تقومى بالسلامه بد وحشتووووووووووونى جدا انا بقالى كتير مش بدخل انتى اخبارك ايه يا ماشيمارو(f)(f)(f) وازيك يا صوت العيون(f)(f)(f)
ز
[QUOTE=أجمل ايام العمر;10180308]الف الف الف مبروك يا امل نوريتنا ...

ياريت تقوليلى معاد ولادتك المتوقع باذن الله عشان اضيفك للسته يا قمرة

و بالنسبة للصيام الدكتور بتاعى اكدلى ان الصيام اول 3 شهور و اخر 3 شهور خطر جداااااااااااااااااا على البيبى

و طالما الدكتور قال متصوميش يبقى متصوميش و ربنا يعينك باذن الله

و اول 3 شهور مفيش اى حاجة بتتاخد غير الفوليك اسيد

نورتينا يا قمرة






انا معاد ولادتى 30 \ ابريل(f)
b
صوت العيون;10189532:
لا بهرسها وهى تلت تربع سوا وملح وفلفل وبيضه عشان تتماسك
واعملها صوابع واحطها فى البقسماط وممكن فى لبن وبعجين بقسماط بس مكنش عندى لبن فحطيتها فى البقسماط على دول وفى الفريزر شويه تجمد خمس دقايق كدا ودا سر من اسرارى الحمد لله
ههههههه
وبعدين اقليها وبس وبالهنا والشفا ان شاء الله

ازيكم السلام عليكمورحمة الله وبركاتة
وصفة ايه دى ياصوت
b
اولا الف مبرووووووووووووووكمع انها جت متاجر شويتين تلاتة بس مكنتش اعرف
كمان معنديش نت فى بيتى
a
ازيكم يابنات عاملين ايه
X