تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
د
رشا غيابك ده مقلق جدا يارب يكون خير حد معاه رقم رشا يا بنات
m
ميرفى ازيك ياحبيبتى
m
سويت توتا

المختبر احسن مكان والنتيجه بتاخديها بعد نص ساعه يعنى بتقعدى شويه كده عندهم وبعدين يقولولك النتيجه وان شاء الله حااااااااااااااااااااااااااامل
J
ميرسى ليكو كلكوا
انا خلاص اقتنعت باسم بلال
يارب جوزى يرضى به
J
حد يعرف اشترى الكريمه اللبانى منين؟
وهل ممكن اعملها فى البيت
l
انا جيت

صباح الخير
ق
سويت توتا.. المختبر لو عملتى التحليل اللى بيقولك فى حمل ولا لأ ده بيظهر بعدها فى نص ساعة. لكن التحليل اللى بيطلعلك نسبة الهرمون كام ده هتاخديه تانى يوم.

ازيكم كلكم عاملين ايه؟
ق
الكريمة اللبانى جهينة من أى سوبرماركت
ع
جمانه ممكت تجيبيها من محل بتاع البان زي المالكي
m
اهلا لوف وحشاااااااااااانى
د
مارى ازيك يا قمر عامله ايه
د
حان وقت الانصراف من العمل اشوفكم بكره على خير ويا رب اللى مادخلش النهارده يدخل بكره علشان انا خلاص ادمنت الكلام معاكم بحبكم فى الله اوى جدا خالص
أ
السلام عليكم يا بنات

ايه أخبار الجميع؟؟
b
:Dمساء الخير يا احلى ماميهات في مصر كلها
أ
ميرفي ربنا ييسر لك الخير يا رب ويصلح لك حال جوزك

ونصيحة ليكي لما الموضوع ده يتحل إن شاء الله مفيش حاجة اسمها بنات اصحابك أنا عارفاهم ممكن تكلمهم وبنات تانيين لأ لأن كده دايما المشاكل هتفضل تطلع تاني

انتي مش بتتعاملي مع رجال غير جوزك وهو كمان مش المفروض يبقى ليه تعامل مع نساء غيرك غير طبعا في الإطار اللي الشغل بيفرضه بس صداقات ورغي وكلام من ده لأ ... وسبحان الله دي الحكمة اللي ربنا فرض علينا غض البصر بسببها وبالتالي إن مفيش حاجة اسمها صداقة بين ولد وبنت أو راجل وست علشان محدش يتعلق بحد غير زوجته أو زوجها

ربنا ييسر لك الخير يا رب ويصلح لك الحال عاجلا غير آجل
ف
اهلا مى ايه اخبارك

عملتى ايه امبارح
s
وعليكم السلام ازيك يا امة الله
أ
فراشه فى بيتها;10189385:
اهلا مى ايه اخبارك

عملتى ايه امبارح


الحمد لله اليوم عدى على خير ومكنش فيه عياط كتير بس كان لازم شوية كده على الجنب :)

انتي أخبارك ايه انتي وريم؟؟

sosiii;10189396:
وعليكم السلام ازيك يا امة الله


إزيك يا سوسي عاملة ايه؟؟ عرفتي نوع البيبي ولا لسة؟؟
أ
:confused::confused::confused::confused::confused:جوزي طلع من الصلاة وهياخد اللابتوب تانييييييييييييي
ف
أمةالله;10189408:
الحمد لله اليوم عدى على خير ومكنش فيه عياط كتير بس كان لازم شوية كده على الجنب :)

انتي أخبارك ايه انتي وريم؟؟



إزيك يا سوسي عاملة ايه؟؟ عرفتي نوع البيبي ولا لسة؟؟


الحمد لله انه عدى على خير

ريم بقت بايخه بشكل مملللللللللللل :eek: ربنا يهديها
X