رابطة امهات واطفال مصر لشهر رمضان المعظم"كل عام وانتم الى الله اقرب وعلى طاعته ادوم"

"أم حمودى وفلة" 21-08-2009 1,289 رد 58,718 مشاهدة
ب
ازيكو ياللى موجودين كلكوووووووو
ب
اة ياتوبى الحمد لله

بس كنت لسة بقول ف تجمع الحوامل ان ولا باين عليا حمل ف الخامس ولا حركة جنين ولا حاجة
وخايفة يكون من الصيام ربنا يستر
ب
ايماااااااااان سلمى ع علياء اللى مش عايزة تشوفنى
ب
يتصفح الموضوع حالياً: 4 (4 عضو و 0 ضيف) ‏om_tota, ‏tobe, ‏*Om Mo3az*+, ‏roslish
منورين
E
خلاص يا مها تعالي ننزل يوم مع بعض


ربنا يكرمك يا توبي يا رب انا جوزي وافق اني اشيل اللولب بعد طلوع الروح والله وبصراحة ما صدقت ومستعجلة
ربنا ييسر يارب
E
هههههههههههههههههه الله يسلمك يا مها
علياء دي تحفة والله يا مها تلاقيها كل يوم بره وبتخرج وفي نفس الوقت كل يوم تقول انا عاوزة اخرج عشان اجيب مش عارف ايه وهي اصلا كل يوم بره ومابتعملش حاجة ههههههههههههههه
r
*Om Mo3az*;10207515:
هههههههههههههههههههههه نهىىىىىىىىىىىىى انا فعلا كنت هقوم والله لولا ان مها دخلت هي وهوبا

ازيك يا بنتي اخبارك ايه واللومي العسل عاملة ايه
جبتي لها لبس العيد ولا لسة
انا عاوزة انزل بس مش عارفة انزل امتى بتخنق من اللف بتاع الشرا ده
ربنا ييسر عاوزة الحق التخفيضات


و الله يا بنتي انا كنت جايبالها فستانين كدة مقاس 6 شهور و لبستهملها من كام يوم طلعوا كويسين...المشكلة بئة انا عايزة اجيبلها طقم كمان محترم كدة ...ربنا يستر بئة انا عايزة انزل اتفرج و كدة و ربنا يسهل ان شاء الله
E
اناكمان كنت جيبة لمعاذ طقم حلو في اول الصيف وكان كبير شوية ومش لبسه ولا مرة لسة حتى عليه التكت بتاعه والله هلبسه له في العيد وعاوزة اجيب له كمان تيشيرت لانه عنده شورتات وبناطيل كتير وهجيب له كوتشي حلو كده وشاربات
وبس كده
وانا عاوزة شوز وشنطة
أ
توبي

ألف مبروك على الحمل يا قمر

ربنا يتمم لك بخير وعقبالي أنا وسالي وإيمان وشهيدة :)
أ
tobe;10207086:
ظبط نفسها على الوقفة بالظبط ايه عاوزة تلحق خروف العيد قبل ماتخلصوه منها



فعلا عايزة تلحق الخروف

يارب تيجى فى اول التاسع يارب عشان اخلص من التقل و كمان ان شاء الله اعرف اعيد بمزاج :D


tobe;10207406:
فعلا همر بكل مراحل الحمل تانى الحمد لله انا فرحانه ان ربنا هيرزقنى بطفل تانى بجد احلى حاجه فى الدنيا



ربنا يكملك حملك على خير و يفرحك بيه يارب


*Om Mo3az*;10207505:
يتصفح الموضوع حالياً: 3 (3 عضو و 0 ضيف) ‏*Om Mo3az*, ‏om_tota+, ‏hoba555

ازيكوووووووووووووووو
ازيك يا مها وبتول عاملة ايه وحشاني يا بنتي والله وانتي وحشة مابتساليييييييييييييش

هوبا ازيك وازي ندى عاملة ايييييييييه

انتو جيتو وانا هقوم
انا عند علياء اختي عازمانا على الفطار عندها
هقوم اشوفها بتعمل ايه في المطبخ وراجعة لكو



سلمى على علياء كتير يا ايمان ...؟؟

هى بتعرف تطبخ اصلا ...؟؟؟


أمةالله;10207957:
توبي

ألف مبروك على الحمل يا قمر

ربنا يتمم لك بخير وعقبالي أنا وسالي وإيمان وشهيدة :)



آميييييييييييييييين :)
r
أمةالله;10207957:
توبي

ألف مبروك على الحمل يا قمر

ربنا يتمم لك بخير وعقبالي أنا وسالي وإيمان وشهيدة :)


ايه ده فيها لخفيها...قصدك ايه و انا فين!!
ع
انا مخنوقه بجد
أ
roslish;10208232:
ايه ده فيها لخفيها...قصدك ايه و انا فين!!


ما انتي قلبتيها فيلم وقعدتي تقولي مش هقدر وبعد مش عارفة بعد كام سنة

بس ولا يهمك

وعقبالك يا نهى الشهر ده :tongue:
ش
ازيكم


انا نفسي اجى وارغي معاكم زى الاول
واحشنى جدا


توبي
الف مبروك يا قمر ربنا يتم لك على خير
وعقبالى وامة الله وايمان وسالي وهوبا وكل اللى نفسه يااااااااااااااارب


ايمان
الفترة دى طبعا رمضان مع ان مودى مش متظبط خالص للاسف ونفسي اسنغل رمضان احسن من كده
ربنا يعينا على ذكره وشكرة وحسن عبادتة
عمر كمان مخلص عليا رضاعه وقرف
عايز يرضع طول الوقت وكمان بقا بيتحرك معايا اصحى من النوم يصحى انام ينام معايا نفسي احس بشوية حرية
بالاضافه طبعا للحبسة يعنى لا ينفع انزل اصلى وبروح عند ماما بالعافيه فمبشفش حد وجوزى حتى مشغول جدا في الشغل وتقريبا مبشفهوش حتى لو بيشتغل من البيت لانى لازم افصل عمر عنه

معلش دوشتك بس فعلا اعصابي مش مظبوطة خالص مع اننا في ايام مفترجه والموضوع كل مدى للاسوء

دعواتك




هدى
ازيك يا قمر ؟ وازى نبيله؟ بتلعب كورة كويس ولا لا

الحمد لله يا قمر ماما احسن هيا بس الحساسية قالبه معاها والجرح لسه ملمش




باقي البنات
والله واحشنى جدا
بالله عليكم متنسونيش من دعائكم
ع
hoba555;10204034:
يا حبيبي اول يوم مبرووووك يا سمسم والله يكون في عونك برده مش عارفه ازي ممكن اليوم ده يعدي عليا

الله يبارك فيك وعقبال ندى ده بيبقى يوم حلووو قوي واحساس راااااااائع
بحس اني عروسة زي ما هو عريس في اليوم ده يارب الايام تجري وتجربيه ان شاء الله
أجمل ايام العمر;10204040:
كل سنة و انتوا طيبين يا سمسم ...

عقبال ما توديه الجامعة ان شاء الله

ازيك يا هوبا و ازاى ندى ..؟؟

وانت طيبة ياقلبي وعقبال ما نفرح بقمتك بالسلامة ووصول بلبلة على خير
وتكون زي البدر منور وبصحة وعافية انتم الاتنين
*Om Mo3az*;10205804:
ههههههههه ايه يا بنتي ده انتي بتدخلي اول ما انا بقوم ولا ايه
انا مابقتش بعرف اقعد خالص لان معاذ باشا مابقاش بينام بالنهار خاااااااااااااااااالص ولو نام بصحيه بعد نص ساعة بالكتير عشان ننام بالليل بدري
ومش بلاقي نفسي بقى غير في الوقت ده بتاع الصبح وهو وابوه نايمين
دمااااااااااااغ

يا عسل ما شاء الله ربنا يحميه يارب ويحفظه ويهديه
انا برضو اختي عندها حضانة بس بعيييييييييدة اوي عننا وماينفعش ابدا اودي معاذ فيها الطريق هيبقى بعيد اوي وصعب
بس فيه حضانة قريبة مننا بقى جميلة اوي واسلامية هو عمي المسئول عنها ان شاء الله هودي معاذ فيها بس المشكلة بقى مش بياخدو اقل من 4 سنين وانا بفكر اني اودي معاذ ان شاء الله لو حملت دلوقتي او على السنة الجاية
ربنا يسر الخير ان شاء الله

يا كميلة
مبروك عليها الطقم عقبال ما تلبسه وتدوبه يااااااااااااااااااارب


ام عمر كل سنة وانتي طيبة
ربنا يعينك على الصحيان بدري والمذاكرة
رجعت ريما لعادتها القديمة وهترجعي زي الاول وتنامي وتصحي بدري ههههههههههههههههه

وانت طيبة يا قمر وحشاااااااااااااني ومعاذ ازيه ويسمع منك ربنا
دي وجع قفلب النهاردة اخدته كله يوم من بعد ما وصلته
عقبال معاذ
r
hoba555;10208303:
انا مخنوقه بجد


خير يا هبة! في ايه يا بنتي؟! ربنا يفك كربك و خنئتك

أمةالله;10208443:
ما انتي قلبتيها فيلم وقعدتي تقولي مش هقدر وبعد مش عارفة بعد كام سنة

بس ولا يهمك

وعقبالك يا نهى الشهر ده :tongue:


اخخخخخ ليه بس كدة يا مي ده انا لسة بقول لجوزي قالي لاااااااااااا كفااااية قلتله يعني ايه بئة و ليه لا..قالي انتي فرفرتي في سلمي اخفا عليكي و الله و مصمم انه لا!! مع انه بيموت في الاطفال و بيحبهم و كان نفسه في عيلة كبيرة و قالي يعني نجيب علي قد م نقدر! دلوئتي الراجل مرعوب من اللي شافه في تجربتي الاولي و بيحلف انه مش عايز تاني
r
سمسم ازيك يا قمر
ع
الحمدلله تمام يا نهى سلمى ازيها
ع
مبروووووووووك يا توبي على الحمل
وعقبال كل البنات الى نفسهم في الحمل
مي انت محملتيش تحليل تاني
ع
هوبا مالك ياقلبي ايه الى خانق بس
ربنا يفك كربك ويزيج همك ويسر حالك ويسعد ايامك
ومايكتب عليك حاجة وحشة ابداا ويبارك في صحة اهل بيتك وبنتك وزوجك
ويجعل النجاح والتوفيق حليفكم ويبعد عنكم كل شر وكل عين وكل نفس ضعيفة
ويطمن قلبك ويهدي حالك ...ابقى طمنيني عليك
X