roslish;10199991:
لا يا ايماااان انا هنا اهه و الله :) سبحان الله و الله يا بنتي لسة قبل ما اصلي الفجر بقول فينها البنت دي و كنت ناوية اسال و الله بائي البنات عليكي :) ازيك يا جميل و حشتيني و الله يا ايمان معاذ عامل ايه؟
شفتي بقى انتي قمتي اول ما انا مشيت
انا قمت عملت رز بلبن وبعد كده نمت ساعة لحد معاذ ما صحي
انتي وحشتيني اكتر والله يا نهى معاذ كويس ياختي الحمدلله زي ماهو مابيبطلش شقاوة
ابن اخت اسماء اسمه بلطجي في العيلة معاذ بقى اسمه خرابة ههههههههههههههه
بجد كل لما يقعد مع حد في العيلة شوية يطلع عليه اسم خرابة ده وفعلا اسم على مسمى والله هههههههههههههه
ربنا يهديهم
roslish;10200010:
ايه ده لا يا بنتي انا لسة زي ما انا!! الحمد لله بنام علي 10 كدة و بنصحي علي 3 و نص نشرب و ناكل حاجة في السريع و نصلي الفجر و ننام تاني لحد 7 و نص كدة :) عيب عليكي ي ايمان انا اسهر انا!! لااااااااا و الف لاااااا ده انا اول واحدة في حزب النوم يا بنتي :) اديكي انضميتي اهه للحزب عقبال البائي بئة :)
ااااه بحسب غيرتي نظامك
بجد الصحيان بدري جمييييييييييييل اوي نفسي استمر على كده بعد رمضان كمان بس المشكلة بقى ان جوزي اصلا بيصحى الضهر ولما انا ومعاذ بنصحى بدري مش بيعرف ينام مننا هههههههههههههه
UMM MOAZ;10200430:
ازايكم يا حلوين وحشتوني كتير كتير.................ايمان ده السن بتاع الحدف ورمي الحاجه من البلكونه و كده يعني........المهم يكون عندك ساعات برود اعصاب و كانك مش شايفاه و ساعات تعقبيه بس بالضرب....و انا بدات اودي معاذ حضانه عشان يعرف زاي يتعامل مع الاطفال.........
ازيك يا حنان عاملة ايه وميزو العسل اخباره ايه
والله بعمل كده اوقات بضربه على ايده واقول له كده كخ واوقات ازعق له جامد واكشر بس هو مش بيتغير برضو وشوية ويعمل نفس الحركة تاني واوقات يشوط فيا زي ما بيشوط الكورة كده هههههههههه
ربنا يهديه يا رب
ما شاء الله كويس انك وديتي معاذ حضانة عشان تتفرغي للبيبي الجديد ان شاء الله
وايه اخباره بقى هناك مع الاطفال
أم عمرومنة;10200906:
انت بتتكلمي بالظبط عن ابن اختي الله يهديهم كان هاري عيالي ضرب وعض رغم
انهم اكبر منه بس ماشاء الله عليه دمه عسل
في العيلة مسمينه بلطجي هههههههههه وهى والله بتضربه لم بيعمل كده
بس الظاهر مش جايب نتيجة الضرب اطفال بقى وعايزين يثبتو شخصيتهم
اعملي بس زي هوبا مقالت وغيري نبرة صوتك وبصيلوه بحزم وعرفيه
ان كده مش حلو وغلط
ازيك يا اسماااااااااااااااء
والله بعمل كل معاه كل الطرق ومافيش حاجة جايبة نتيجة
ربنا يهديه يا رب
بقول لك ايه انتي رنيتي لي ؟
اصل لما رقم من بره رن عليا انا قلت اكيد دي اسماء ولما شحنت رنيت بس انتي مارنتيش احسن يكون مش انتي ولا حاجة
