رابطة امهات واطفال مصر لشهر رمضان المعظم"كل عام وانتم الى الله اقرب وعلى طاعته ادوم"

"أم حمودى وفلة" 21-08-2009 1,289 رد 58,718 مشاهدة
t
هدى ازيك وازى بنوتك اخبارها ايه قربت توصل ان شاء الله
أ
ازيك يا توبى

؟؟؟

ومحمد عامل ايه ..؟؟

انا تمام الحمد لله و البنوتة بخير الحمد لله

وهى ان شاء الله معادها وقفة العيد الكبير باذن الله
t
ظبط نفسها على الوقفة بالظبط ايه عاوزة تلحق خروف العيد قبل ماتخلصوه منها
t
بنات انا حامل عقبالكم كلكم تااااااااااااانى هههههههه
r
tobe;10207207:
بنات انا حامل عقبالكم كلكم تااااااااااااانى هههههههه


يا حبيبتي الف الف مبروووووووووووووك ربنا يكملك حملك علي خير يا قمر
t
نهى فينك من بدرى
الله يبارك فيكى عقبالك ياقمر ههههه
r
انا موجودة و الله بس كنت بتفرج كدة علي حاجات علي النت...:) انا تمام يا قمر و الله :) مش مصدئة و الله تخيلي هتمري بكل الحاجات دي تاني بتاعت الحمل و كدة! ربنا معاكي و يعينك يا بنتي يا رب و يرجعله من الصالحين ان شاء الله...:) خبر حلو اوي يا توبي و الله
t
فعلا همر بكل مراحل الحمل تانى الحمد لله انا فرحانه ان ربنا هيرزقنى بطفل تانى بجد احلى حاجه فى الدنيا
r
يا حبيبتي ربنا يتمم حملك علي خير يا رب و يفرح قلبك يا جميل كمان و كمان و يكون قرة عين ليكي انتي و باباه و يدخل كدة الفرحة لقلوبكم علي طوووول
E
تووووووووووووووووووووووووووووووووبي
بجد فرحت لك اوي والله الف مبروووووووووووووووووووك وربنا يكمل لك حملك على خير يارب وعقبالي وعقبال كل البنات اللي عاوزة ان شاء الله

حمادة اخباره ايه
E
شهيدة;10206020:
السلام عليكم
ازيكم يا قمرات؟
وحشتووووونى جداااااااااا

عاملين ايه في رمضان؟

شهيدة ازيك عاملة ايه واخبار عمر ايه
انتي مختفية فين من زمان بتوحشينا
tobe;10206415:
ازيكم يا امهات ياريت الاقى حد اقاعد كل ما اجى الاقيكم مشيتوا
ايمان
ازيك وازى معاذ الشقى انا محمد بيضرب ابوه بالعصايه عارفه الريشة بتاعت التراب ديه محمد عارف مكانها يجيبها ويضرب بيه ابوه انا مش مهم اللى يلاقيه ادامه بحس انه بيفرغ طاقته ههههههههه
شوشو
عاملة ايه وعمر اخباره ايه بقالى كتييييييير مشفتوش وحشنى جددددددددا

الحمدلله يا توبي
انا عندي معاذ برضو بيجيب الريشة دي ويمسح بيها التراب من على الترابيزة هههههههههههه هو عارف هي بتعمل ايه بس ساعات لما الجنونة تيجي بيضرب بيها برضو
ربنا يهديهم
أجمل ايام العمر;10206835:
سلامتك يا ايمان الف سلامة

لما تجيلك حموضة اشربى لبن ساقع او كلى خيار و زبادى هتخف كتير ان شاء الله






آميييييييييييييييييييييين





ههههههههههههه

انتى عارفة صاحبتى لسه مخلفة من ايام عندها اختها عندها ول وبنت توأم فى سن معاذ بتقوللى من ساعة ما رجعت ببنتى بيت ماما و هم مش سامعينلهم حس

متنحين للبنوتة الغصيرة و ملهييين فيها و عمالين يفعصوا فيها

و البنت من يوم ما اتولدت مش عايزة تصحى ولا حتى بعد تفعيص العيال فيها

يادوب تصحى ترضع و تنام

وصاخبتى بتقوللى انا قلقانة من كتر النوم

قلتلها احمدى ربنا :D





و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته

ازيك يا شهيدة ...؟؟

و ازاى عمورة ..؟؟؟

يارب تكون والدتك احسن دلوقتى ... طمنينى عليها ...





انا هناااااااااااااااااااااا :D


المشكلة ان الحموضة ماظهرتش غير لما الفجر اذن بس الحمدلله دلوقتي خلاص راحت نمت شوية وصحيت وبقيت كويسة الحمد لله

هههههههههههههههههههههههههههه ضحكتيني اوي على ولاد صاحبتك دول بجد عسل ما شاء الله
انا فعلا حاسة اني لما اجيب بيبي تاني معاذ هيتلبخ فيه شوية وهيبعد عن اللزقة اللي لازقهالي 24 ساعة دي
بجد الموضوع ده قالقني جداااااااااااااااا وان شاء الله هروح للدكتورة بعد العيد حتى لو اخدت منشطات بس طبعا من غير ما اقول لجوزي بس انا عاوزة احمل بسسسسسسسسسسسسسسسرعة بقى


وكتر النوم عااااادي جدا عشان تعيش لها يومين من قبل البيبي ما ياخد على الصحيان والسهر زي الباشا بتاعي كده بقى بيصحى بال12 ساعة متواصل
عااااااااااااااااااااااااااا
ب
السلام عليكم

انا جيت تانى

مبرروك ياتوبى الحمل
وعقبال كل البنات
ب
ايماااان ازيك

الله يعينك ع زيزو
E
يتصفح الموضوع حالياً: 3 (3 عضو و 0 ضيف) ‏*Om Mo3az*, ‏om_tota+, ‏hoba555

ازيكوووووووووووووووو
ازيك يا مها وبتول عاملة ايه وحشاني يا بنتي والله وانتي وحشة مابتساليييييييييييييش

هوبا ازيك وازي ندى عاملة ايييييييييه

انتو جيتو وانا هقوم
انا عند علياء اختي عازمانا على الفطار عندها
هقوم اشوفها بتعمل ايه في المطبخ وراجعة لكو
r
ايمان اممممممممممممممسك بئة متوهيش مني تاني
E
الحمدلله يا مها تمام

ياااااااااااااارب يا بنتي اصلي بجد خلاااااااااااااااص اتخنقت منه عالاخر ومن شقاوته دي والله
بس احلى حاجة فيه اني لما بروح عند اي حد بيبقى مكسوف وقاعد جنبي هادي خالص وبيبقى عسل اوي
ههههههههههههههههههه
r
ازيك يا قمر ؟انا هقوم الحق الضهر لحسن تهت كدة في شغل البيت و النت و نسيت اني مصلتوش :( راجعالك اياكي تمشي
E
هههههههههههههههههههههه نهىىىىىىىىىىىىى انا فعلا كنت هقوم والله لولا ان مها دخلت هي وهوبا

ازيك يا بنتي اخبارك ايه واللومي العسل عاملة ايه
جبتي لها لبس العيد ولا لسة
انا عاوزة انزل بس مش عارفة انزل امتى بتخنق من اللف بتاع الشرا ده
ربنا ييسر عاوزة الحق التخفيضات
ب
ايمان والله بسال على طول

سالى نزلت امبارح ومعرفش عملت اية

بصى لما تيجى تنزلى قوليلى انا باردو نفسى اخرج اوى
t
الله يبارك فيكى يا ايمان وعقبالك انا عارفه انك مستنيه ربنا يرزقك يارب على فكرة جوزك زى جوزى قالى لسه بدرى علشان محمد وصحتك وكلام الدكاترة ده
الله يكرمك ياام توتا انتى حامل تانى صح
X