رابطة امهات واطفال مصر لشهر رمضان المعظم"كل عام وانتم الى الله اقرب وعلى طاعته ادوم"

"أم حمودى وفلة" 21-08-2009 1,289 رد 58,718 مشاهدة
ع
شهوووووووووودة وحشتيني جداااااااااااااااا
مش قادرة اقولك قد ايه وصوتك وحشني
شكرااا على المسج الجميل بتاعك
عورة عامل ايه وايه اخبار الشقاوة ربنا يهديهولك
شايفة مغامرات له لازق فيك ليه كده من ساعة ما ماما كانت تعبانة
وانت بتشتكي منه نفس الشكوى ربنا يهديه
ع
مين الى مختفي
ش
ام عمر
ازيك يا قمر واحشانى جدا
وازى الكتاكيت عمر ومنة؟
أ
roslish;10208232:
ايه ده فيها لخفيها...قصدك ايه و انا فين!!


عايزة تحملى ...؟؟؟ غرييييييييييييبة :eek:



hoba555;10208303:
انا مخنوقه بجد



سلامتك يا هوبا خير مالك يا قمرة ...؟؟


شهيدة;10208738:
ازيكم


انا نفسي اجى وارغي معاكم زى الاول
واحشنى جدا


توبي
الف مبروك يا قمر ربنا يتم لك على خير
وعقبالى وامة الله وايمان وسالي وهوبا وكل اللى نفسه يااااااااااااااارب


ايمان
الفترة دى طبعا رمضان مع ان مودى مش متظبط خالص للاسف ونفسي اسنغل رمضان احسن من كده
ربنا يعينا على ذكره وشكرة وحسن عبادتة
عمر كمان مخلص عليا رضاعه وقرف
عايز يرضع طول الوقت وكمان بقا بيتحرك معايا اصحى من النوم يصحى انام ينام معايا نفسي احس بشوية حرية
بالاضافه طبعا للحبسة يعنى لا ينفع انزل اصلى وبروح عند ماما بالعافيه فمبشفش حد وجوزى حتى مشغول جدا في الشغل وتقريبا مبشفهوش حتى لو بيشتغل من البيت لانى لازم افصل عمر عنه

معلش دوشتك بس فعلا اعصابي مش مظبوطة خالص مع اننا في ايام مفترجه والموضوع كل مدى للاسوء

دعواتك




هدى
ازيك يا قمر ؟ وازى نبيله؟ بتلعب كورة كويس ولا لا

الحمد لله يا قمر ماما احسن هيا بس الحساسية قالبه معاها والجرح لسه ملمش




باقي البنات
والله واحشنى جدا
بالله عليكم متنسونيش من دعائكم



انا الحمد لله يا شهيدة و لولى بخير الحمد لله و بتلعب كورة و ماتشات بس يا حبيبتى حاسة المكان ضاق عليها و بقت مزنوقة و مضايقة عشانها قوى :ss:


أم عمرومنة;10209061:
الله يبارك فيك وعقبال ندى ده بيبقى يوم حلووو قوي واحساس راااااااائع
بحس اني عروسة زي ما هو عريس في اليوم ده يارب الايام تجري وتجربيه ان شاء الله

وانت طيبة ياقلبي وعقبال ما نفرح بقمتك بالسلامة ووصول بلبلة على خير
وتكون زي البدر منور وبصحة وعافية انتم الاتنين

وانت طيبة يا قمر وحشاااااااااااااني ومعاذ ازيه ويسمع منك ربنا
دي وجع قفلب النهاردة اخدته كله يوم من بعد ما وصلته
عقبال معاذ



آميييييييييييييييييين يا سمسم


roslish;10209104:
خير يا هبة! في ايه يا بنتي؟! ربنا يفك كربك و خنئتك



اخخخخخ ليه بس كدة يا مي ده انا لسة بقول لجوزي قالي لاااااااااااا كفااااية قلتله يعني ايه بئة و ليه لا..قالي انتي فرفرتي في سلمي اخفا عليكي و الله و مصمم انه لا!! مع انه بيموت في الاطفال و بيحبهم و كان نفسه في عيلة كبيرة و قالي يعني نجيب علي قد م نقدر! دلوئتي الراجل مرعوب من اللي شافه في تجربتي الاولي و بيحلف انه مش عايز تاني



هههههههههههه

وانتى بجد نفسك تخلفى تانى ...؟؟:)
ر
مساء الخير ياجماعه عاملين ايه
أ
ازيك يا رشروش ..؟؟ اخبار البناتيت ايه ...؟؟؟
ع
رشروش ازيك وازي البنات عاملين ايه
رمضان السعودية عامل فيها ايه
ر
تحفه ياختى ماتيجى ههههههههههههههههههههههههههههه
ع
هدهد ازيك وبلبة عاملة ايه
ايه اخبار الحر معاك
ر
من من اول رمظان مخرجتش غير يوم الجمعه اشتريت جزء من العيد ولسه شويه بس
ع
زي عندي يا رشروش لا حياة عندنا
الصبح زي الليل مش زي مصر خااااااااااالص
ر
ايوة ياختى حطى خيبتك على خيبتى ده والله العظيم مابسمعش ادن بفطر على النتيجه ههههههههههههه
ر
ايه روووووووووووووحتى فين عقدك ولاايه
ر
طب سلاموعليكو انا حقوم باين مفيش حد باااااااااى
ع
معلش يا رشروش كنت بكلم مامتي واختي على الماسنجر
وودلوقتي ححضر سحور لجوزي
أ
أم عمرومنة;10209120:
مبروووووووووك يا توبي على الحمل
وعقبال كل البنات الى نفسهم في الحمل
مي انت محملتيش تحليل تاني


لسة والله يا أسماء

قررت أحلل دم علطول بس مستنية شوية وإن شاء الله خير
s
السلام عليكم
ازايكم يا امهات عملين ايه
انتم فيييييين وحشنى جدا جدا
أ
أم عمرومنة;10209312:
هدهد ازيك وبلبة عاملة ايه
ايه اخبار الحر معاك


انا تمام يا سمسم و بلبل بخير الحمد لله وا لحر مش حاسة بيه الحمد لله عايشة فى التكييييييييييييف

بس اللى تاعبنى بجد حاجة محجرة تحت صدرى و احساسى انها البوبو بتاعة البت لولى بس واجعانى قووووووووووووووووووووووووووووووووووى



أمةالله;10209834:
لسة والله يا أسماء

قررت أحلل دم علطول بس مستنية شوية وإن شاء الله خير



هى كان معادها امتى يا مى ...؟؟؟


smamedo;10209908:
السلام عليكم
ازايكم يا امهات عملين ايه
انتم فيييييين وحشنى جدا جدا



و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته

ازيك يا شدى ..؟؟

اخبار آدم و رمضان معاكى ايه ....؟؟؟
أ
أجمل ايام العمر;10210044:


هى كان معادها امتى يا مى ...؟؟؟



يوم 27 يا دودو

خايفة أجيب تحليل تاني واتكبس فقلت استنى ليوم السبت ولا حاجة وأحلل دم علطول
أ
طيب يا مى من يوم ما خلفتى اللولى هى عمرها اتاخرت ...؟؟؟
X