رابطة امهات واطفال مصر لشهر رمضان المعظم"كل عام وانتم الى الله اقرب وعلى طاعته ادوم"
ع
02-09-2009 | 02:01 PM
السلام عليكم ازييييكم
&
02-09-2009 | 02:03 PM
ام عمر اهلا اهلا منورة
عمور راح المدرسة ؟ايه الاخبار
عمور راح المدرسة ؟ايه الاخبار
ي
02-09-2009 | 02:03 PM
أم عمرومنة;10213435:
ازيك يا ياسمينا احنا بخير الحمدلله
انت ازيك وازي الحمل معاك البرشام كويس معاك
عمر طبعا فرحان بس الصبح اجارك الله مش عايز يصحى
الحمد الله يااسماء احسن من التحاميل بالنسبة لعمر ما تحاولى تنيميه بدرى يمكن مبيحلقيش ياخد راحته فى النوم
ي
02-09-2009 | 02:05 PM
أم حموودى القمر;10213436:
لا والله يا ياسمين زى ماهو انا خلاص رميت طوبته الولد ده
ربنا يهديه والله انا يعتبر مش بنام خالص بالليل
اخبار البنات ايه وازى البامبينو؟؟
ربنا يهديه ياسالى واحنا تمام الحمد الله ياقمر ماشية على المثبت وربنا ييسر الحال
ع
02-09-2009 | 02:06 PM
انا حنضف الاوضة وان بتكلم معاكم
لحسن النمل هاااااااااااااااااايج بشكل بشع
النهاردة الصبح قمت لقيته عارفين فين ؟؟؟؟
مش حتتخيلو على السرير سرااااديب ورا بعض مش عارفة ايه ده
كل يوم كانسة ومنضفة وده طالع من الحيطة الى عند جارتي هايج عليه
لحسن النمل هاااااااااااااااااايج بشكل بشع
النهاردة الصبح قمت لقيته عارفين فين ؟؟؟؟
مش حتتخيلو على السرير سرااااديب ورا بعض مش عارفة ايه ده
كل يوم كانسة ومنضفة وده طالع من الحيطة الى عند جارتي هايج عليه
ي
02-09-2009 | 02:07 PM
فى دوا مخصوص للنمل ياسماء
ع
02-09-2009 | 02:07 PM
ربنا يثبت حملك يارب انتي وتوبي يا ياسمين ايه وشهد عاملين ايه
سمسمه عمر انتي هتجيبيه ولا في باص
سالي ربنا بهديلك حمود يوي باركلك فيه
سمسمه عمر انتي هتجيبيه ولا في باص
سالي ربنا بهديلك حمود يوي باركلك فيه
ي
02-09-2009 | 02:08 PM
الحمد الله تمام ياهوبا انتى اخبارك ايه وندى السكرة حتسافرى امتى ياهوبا اكيد بيتك وحشك جداااااا
ع
02-09-2009 | 02:09 PM
hoba555;10213441:
السلام عليكم ازييييكم
صباااااااااااااح الورد والفل على احلى هوبا واحلى ندى
ايه اخبار المزاج النهاردة يارب كله تمام
أم حموودى القمر;10213445:
ام عمر اهلا اهلا منورة
عمور راح المدرسة ؟ايه الاخبار
نورك ياقلبي افتقدتك امبارح الحمدلله راح امبارح اول يوم مبسوط والحمدلله
كله لعب لحد الان مدخلوش في الرزالة والتقيل فلسة الشكوى بدري عليها هههههه
ياسمين100 100;10213448:
الحمد الله يااسماء احسن من التحاميل بالنسبة لعمر ما تحاولى تنيميه بدرى يمكن مبيحلقيش ياخد راحته فى النوم
ربنا معاك يا ياسمينا وان شاء الله حيكمل على خير وتقومي بالسلامة
والله يابنتي بغلب انيم فيه بس هو شايفنا صاحيين فبيفضل صاحي
ع
02-09-2009 | 02:11 PM
اه والله وحشني جدا جدا بس اعمل ايه اصحاب جوزي بيمتحنو وهوشايل مكانهم وهيبات 5 ايام كده في الشغل فمش هينفع اسافر واعد افطر واسحر وحدي
صباح الفا يا سمسم الحمد لله مزاجي تمام
صباح الفا يا سمسم الحمد لله مزاجي تمام
ع
02-09-2009 | 02:12 PM
ياسمين100 100;10213458:
فى دوا مخصوص للنمل ياسماء
ما انا برش بودرة للنمل لكن الحر مهيجو اوي وكمان جرتي سابت الشقة
فمافيش نضافة فطالع عليه ربنا يرحمني بقى والاقي شقة كويسة ادعولي
hoba555;10213459:
ربنا يثبت حملك يارب انتي وتوبي يا ياسمين ايه وشهد عاملين ايه
سمسمه عمر انتي هتجيبيه ولا في باص
سالي ربنا بهديلك حمود يوي باركلك فيه
لا يا هوبا اصل انا معنديش عربية خاصة لسة في الخطة ال15 القادمه هههههه
احنا متفقين مع مستر من المدرسة بيوديه ويجيبه
لان الباص مش بيعدي على المنطقة عندنا وفي النهاية نفس التمن
ع
02-09-2009 | 02:13 PM
hoba555;10213475:
اه والله وحشني جدا جدا بس اعمل ايه اصحاب جوزي بيمتحنو وهوشايل مكانهم وهيبات 5 ايام كده في الشغل فمش هينفع اسافر واعد افطر واسحر وحدي
صباح الفا يا سمسم الحمد لله مزاجي تمام
دايما يارب يا هوبا ايامك كلها سعادة ومزاجك دايما مروق وصافي وعال
وان شاء الله مافيش حاجة تعكر صفو ضحكتك ولا مزاجك
كفاية عليك تبصي بس لندى دي بالدنيا ومافيها
&
02-09-2009 | 02:15 PM
يارب ياهوبا ربنا يهديه
انتى اخبارك ايه وازى ندى؟
ام عمر انا كمان عاوزة انضف بس مفيش وقت خالص من محمود
هابقى اجيب واحدة تنضف على العيد بقه
انتى اخبارك ايه وازى ندى؟
ام عمر انا كمان عاوزة انضف بس مفيش وقت خالص من محمود
هابقى اجيب واحدة تنضف على العيد بقه
ب
02-09-2009 | 02:16 PM
السلام عليكم
ازيكو كلكووووووووو
وازاى عياللللللللللكو
سالللللللللللللللللى انا مش عندى حماتى النهاردة انا ف شقتى
ازيكو كلكووووووووو
وازاى عياللللللللللكو
سالللللللللللللللللى انا مش عندى حماتى النهاردة انا ف شقتى
ع
02-09-2009 | 02:16 PM
يارب يا سمسمه وان شاء الله تلاقي شقه كويسه وتجيبي عربيه كمان وتشحني العيال فيها وتنطلقي ههههه
بس المدارس بدات بدي عندك السعوديه عيال اخوجوزي هبدو في 15 شوال
بس المدارس بدات بدي عندك السعوديه عيال اخوجوزي هبدو في 15 شوال
ي
02-09-2009 | 02:17 PM
ربنا يكرمكوا ياسماء بشقة عن قريب
ع
02-09-2009 | 02:17 PM
اهلا يا موها ازي توتا
ف
02-09-2009 | 02:17 PM
السلام عليكنننننننننننننننننننن
ع
02-09-2009 | 02:20 PM
الحمد لله يا سالي تمام
وعليكم السلام يا بطه
وعليكم السلام يا بطه
ب
02-09-2009 | 02:20 PM
ازيك يا هوبا وازاى ندى