roslish;10201874:
افشتك !! ازيك يا ايمان عاملة ايه
ههههههههه ايه يا بنتي ده انتي بتدخلي اول ما انا بقوم ولا ايه
انا مابقتش بعرف اقعد خالص لان معاذ باشا مابقاش بينام بالنهار خاااااااااااااااااالص ولو نام بصحيه بعد نص ساعة بالكتير عشان ننام بالليل بدري
ومش بلاقي نفسي بقى غير في الوقت ده بتاع الصبح وهو وابوه نايمين
دمااااااااااااغ
UMM MOAZ;10203345:
هوبا ..........و الله انا الشجعني ان ماما هي صاحبت الحضانه و اخواتي بيساعدوها........بس معاذ كانه مش معاهم يعني هو في الكلاس بتاعه و مع التيتشر بتاعته .......اول شهر طبعا معاذ كان بيعيط طول الوقت.كانت اوصله الحضانهو ماما تقولي اتفضلي امشي عشان متضعفيش ادامه و تعالي بعد ساعه خديه و بعد كده بعد سعتين و بعد كده تلاته.الحمد لله دلوقتي بيبقي مبسوط و هو رايح و لله الحمد و بيعد من الساعه 9 الي الساعه 1 .......الحمد لله.........عقبال معاذ و ندي و باقي الاطفال
يا عسل ما شاء الله ربنا يحميه يارب ويحفظه ويهديه
انا برضو اختي عندها حضانة بس بعيييييييييدة اوي عننا وماينفعش ابدا اودي معاذ فيها الطريق هيبقى بعيد اوي وصعب
بس فيه حضانة قريبة مننا بقى جميلة اوي واسلامية هو عمي المسئول عنها ان شاء الله هودي معاذ فيها بس المشكلة بقى مش بياخدو اقل من 4 سنين وانا بفكر اني اودي معاذ ان شاء الله لو حملت دلوقتي او على السنة الجاية
ربنا يسر الخير ان شاء الله
أجمل ايام العمر;10202941:
انا جبت للولى حبيبتى طقم حلو قووووووووووووى ما شاء الله كان نازل من 380 ل 190 بس حلو قوى و يستاهل بجد من لفلى :)
يا كميلة
مبروك عليها الطقم عقبال ما تلبسه وتدوبه يااااااااااااااااااارب
أم عمرومنة;10204008:
السلام عليكم يا حلووووين ايه الاخبار
قلت امسي قبل ما انشغل ورايا مكوة كتير
بكرة اول يوم لعمر في المدرسة وشغالة تحضير
في حاجته وعلشان انا كمان حوديه اول يوم
ربنا يقويني واصحى بدرررررررررري
ام عمر كل سنة وانتي طيبة
ربنا يعينك على الصحيان بدري والمذاكرة
رجعت ريما لعادتها القديمة وهترجعي زي الاول وتنامي وتصحي بدري ههههههههههههههههه