رابطة امهات واطفال مصر لشهر رمضان المعظم"كل عام وانتم الى الله اقرب وعلى طاعته ادوم"

"أم حمودى وفلة" 21-08-2009 1,289 رد 58,718 مشاهدة
h
ازيك ياهوبا وازاي نودي العسل وحشتيني والله ..مانا اديتله بس تفها كلها كل ماديله ميرضاش يبلعها
ع
الحمدلله يا هبه لييييه بس عشان ميسخنش
كنتي بتقوليلي علي لابوار اولا لابوم في حاجات عيد الميلاد مش فاكره انهي واحد في الهرم
طيب ينفع جوزي يشتريها من هناك من غير تورته ولا حاجه هخليه يشتري شكولاته بس مش عارفه الحاجه بتاعتهم حلوه ولا لا
h
بصي ياهوبا انا كنت بقول على لابوار بس بصراحه مش متأكده اوي ان فيحاجات العيدميلاد ..بس عموما حاجات لابوار تحفه جميله جدا ..وبالنسبه لحاجة العيدميلاد موجوده في مترو اكيييييد
ع
اوكي يا هبه
هخليه يشوف توينكي وبالمره يجيب شكولاته من هناك بحها اوي بتتنسف لما بنجبها
وبرده هجرب لابور ان شاء الله لمااسافر
h
الله فتحتي نفسي على اعياد الميلاد يابت ياهوبا نفسي اعمل عيدميلاد لمحمد اوييي ..بس جوزي بقى شكله هيزمزأ اما اشووووف
ع
والله يابنتي اناعملاه عشان كلنا هنا مع بابا وماما وحماتي
وكمان اخو ياسر جاي من السعوديه ومش بينزل كتيير فكده اجتماع عائلي مش بيتكررخالص
وكمان عشان ندي تلعب مع حد عشان مش بتشوف اي حد لما اكون في مصر
ع
ماشاء الله مجتمعين خير يعني مش بتحصل كتير اليومين دول
ولا علشان انا مش موجدة فبترغو ولما ابقى موجودة بتهربووووووووو
على العموم انا ماليش مزاج اكتب اتسدت نفسي
حبيت اسلم بس عليكم
ع
سمسمه ازيك ليه بقا نفسك مسدوده ملناش دعوه ارغي معانا ده نادرا لما بنشوف بعض الايام دي
ع
هدهد ازيك ياحبيبتي وبلبلة عاملة ايه
سالت عليك النهاردة في تجمع الحوامل
الحمدلله انك بخير واحنا كمان كويسين الحمدلله
ع
حعمل ايه بس يا هوبا ماهو كل لما ادخل مافيش حد يا امه يكون في اسم تاني
وياخد بعضه ويطلع فبصراحة اتسدت نفسي
انت عاملة ايه المهم وندى ازيها شكل الكلام كده بيقول ان عيد ميلادها قرب
كل سنة وانت طيبة يا ندى وعقبال 100 سنة بصحة وسعادة وفي ظل بابا وماما
h
ازيك ياساالي وازاي الكتاكيت بتوعك..بيصوموا وللالسه :D
ع
ازيك يا هبة وانا مافيش ازيك ام عمر ولا مش باينة عندك
كل تطعيم ومحمد بخير وعقبال السنة ونص
وكمان نحضر عيد ميلاده
ع
ايه المقاطعة دي يا سالي انت مقطعاني ولا ايه
ازيك وازي حمودي ايه اخباره واخبار النوم معاه
لسة بيعمل الحركة الحوة بتاعته
h
ام عمرو يادي الكسوووف والله انا كل ده فاكره ان اسمك سالي معلش بس اصل ام عمرو وام حمودي وام حدتاني برضه قكله دخل في بعضه ..ده انا حتى بتكلم عن الكتاكيت بتوعك
ع
hoobie;10195509:
ام عمرو يادي الكسوووف والله انا كل ده فاكره ان اسمك سالي معلش بس اصل ام عمرو وام حمودي وام حدتاني برضه قكله دخل في بعضه ..ده انا حتى بتكلم عن الكتاكيت بتوعك

ولا يهمك الاسامي تتشابه وكلنا واحد في النهاية
وكتاكيتي ربنا يهديهم قالبين الدنيا عندي
وهى اصلا مش ناقصة قلبان انا اعدل من هنا وهم يبهدلو من هنا لم الواحد خلاااااااااااص ربنا المعين بقى
ع
ازيك يا نهى عاملة ايه وسلمى القمراية ايه اخبارها
مالها زعلانة منك ليه كله الا زعل القمر دي ربنا يحفظها
ع
انتم محسسني ان انا زي الخفير كله بيدخل ويطلع وانا الى موجودة
بكلم نفسي انتم اختفيتو روحتو فين
ياااااااااااااااا صبر طيب
r
أم عمرومنة;10195545:
ازيك يا نهى عاملة ايه وسلمى القمراية ايه اخبارها
مالها زعلانة منك ليه كله الا زعل القمر دي ربنا يحفظها

اسمااااء اخيرا يا بنتي لئيتك!! ازيك انتي عاملة ايه؟ لومي تمام الحمد لله هي بس متنحة اليومين دول مش عارفة ليه..

هدي ايه العضاضة اللي بتتحط في الفريزر دي!! اجيبها منين دي يا بنتي
&
roslish;10195120:
و الله يا هدي مش عارفة هي فعلا انا لاحظت انها بتمسك اي حاجة و تعضها و امبارح كنت بحاول اخليها متعضش ايدها عضتني عضة ما شاء الله ربنا يستر لو دي عضتها دلوئتي امال لما الطقم يطلع هيحصلي ايه


اسألينى انا يا بنتى على العض محمود لما بتجيله الحاله بيعض كل اللى يقابله ايد رجل مناخير كلو شغال مفيش عنده مشاكل خالص..:)

محبة_الرسول;10191771:
كل عام وانتو بخيييييييييييييييييييييييييييييييييير
:D

وماتنسوش تدعوووووووووولى بالله عليكو
فى الايام دى

سلااااااااااام ليكو كلكلو
امممممممموووووووووواااااااااااه


والله دايما بدعيلك يا لولا ربنا يرضى عنك ويرزقك الذرية الصالحة قريبا بإذن الله

أمةالله;10192647:
بنات أنا عملت التحليل وطلع نيجتيف

حد حصل له كده وطلع فيه حمل بعدها؟؟

البيريود كده متأخرة يومين


ساعات بتحصل يامى استنى شوية وحللى تانى وربنا يكرمك ونسمع خبر حلو قريب ان شاء الله ويكون رمضان وشه حلو عليكى ان شاء الله
h
ام عمرو انا كل شويه بعمل ريفريش للصفحه وملاقيش ردود جديده وبعدين كل الردود الجديده بتظهر مره واحده مش فاهمه ليه

نهى ازيك ياقمروحشاني وازاي اللومي العسل ..انا كمان جبت عضاضه لمحمد امبارح جبتها شيكو ب25 بس حلوة اوي نفس اللي بتوصفهاهدى بس مش بتتحط في الفريزر لا في التلاجه عادي
X