فينك يالى عايزة تررررررررررررررغي
دخلت شعلقتيني ومشيتي
مااااااااااااااشي جوزو اخد الاب توب برضه
رابطة امهات واطفال مصر لشهر رمضان المعظم"كل عام وانتم الى الله اقرب وعلى طاعته ادوم"
ع
30-08-2009 | 12:00 AM
أ
30-08-2009 | 12:12 AM
سوري يا أسماء والله
عبدالله جاب لي تخلف من الزن بتاعه
عبدالله جاب لي تخلف من الزن بتاعه
ع
30-08-2009 | 12:15 AM
انا حروح اشوف برنامج الشيخ صفوت حجازي
أ
30-08-2009 | 12:18 AM
أم عمرومنة;10191115:
انا حروح اشوف برنامج الشيخ صفوت حجازي
ماشي يا قمر
نشوفك على خير
ع
30-08-2009 | 12:18 AM
ربنا يهديهولك يامي المهم انك كل ماتقولي عليه حاجة
ابص لصورته الاقيه برئ مش ممكن يطلع ده منه
الله يعينك ويهديه ليك
ابص لصورته الاقيه برئ مش ممكن يطلع ده منه
الله يعينك ويهديه ليك
ع
30-08-2009 | 12:19 AM
انا ااااااااااااااااااااااا هنا يا مي مش مشيت
ع
30-08-2009 | 12:24 AM
مي انا بعتلك الرقم والاميل في رسالة وصلتك
أ
30-08-2009 | 12:27 AM
أم عمرومنة;10191133:
ربنا يهديهولك يامي المهم انك كل ماتقولي عليه حاجة
ابص لصورته الاقيه برئ مش ممكن يطلع ده منه
الله يعينك ويهديه ليك
بقى زنان يا أسماء بشكل رهيب
والحركة بقت كتير بزيادة وأنا تعبت
أ
30-08-2009 | 12:28 AM
أم عمرومنة;10191149:
مي انا بعتلك الرقم والاميل في رسالة وصلتك
وصلتني يا قمر جزاك الله خيرا
أول ما الكمبيوتر يتصلح وافتح الماسنجر هضيفك إن شاء الله:D:D
ع
30-08-2009 | 12:29 AM
يمكن زهق من القعادة في البيت
انتم مش بتخروجو او تتقابلي مع حد معاه اطفال
الاطفال بيزهقو بسرعة وعايزين يجددو على طول
انتم مش بتخروجو او تتقابلي مع حد معاه اطفال
الاطفال بيزهقو بسرعة وعايزين يجددو على طول
ع
30-08-2009 | 12:29 AM
وجزاك خير يا حبيبتي
ايه الاخبار الموضوع بتاعكم اتحل ولا لسة
مافيش خبر جواز قريب حلو كده
ايه الاخبار الموضوع بتاعكم اتحل ولا لسة
مافيش خبر جواز قريب حلو كده
ع
30-08-2009 | 12:50 AM
محدش سهران من البنات ولا ايه
انا عايزة انام بس مستنية السحور خايفة انام مصحاااش
وكمان عايزة اكوي لجوزو ربنا يسهل
لو فضلتو على الحال ده حقوم اكوي
انا عايزة انام بس مستنية السحور خايفة انام مصحاااش
وكمان عايزة اكوي لجوزو ربنا يسهل
لو فضلتو على الحال ده حقوم اكوي
أ
30-08-2009 | 12:51 AM
أم عمرومنة;10191184:
يمكن زهق من القعادة في البيت
انتم مش بتخروجو او تتقابلي مع حد معاه اطفال
الاطفال بيزهقو بسرعة وعايزين يجددو على طول
هو احنا فعلا مش بنخرج كتير لأن صاحبتي الوحيدة اللي عندها أطفال من سن عبدالله على وش ولادة وكتير بتبقى تعبانة منقدرش نروح لها
هحاول أنزله الجنينة بقى كل يوم ربنا يهديه
أم عمرومنة;10191188:
وجزاك خير يا حبيبتي
ايه الاخبار الموضوع بتاعكم اتحل ولا لسة
مافيش خبر جواز قريب حلو كده
والله يا أسماء لسة مفيش أخبار ... دعواتك أحسن أخويا اليومين دول مكتئب أوي وحاسس انه مكسور من غير بابا الله يرحمه ونفسي ربنا يكرمنا كده بحاجة ترفع من حالته المعنوية
ع
30-08-2009 | 01:02 AM
يا بنتي ان شاء الله خير
وما فرجت الا بعد زنقة
بس خليه يسبها على الله والى مكتوب حيشوفه
وبعدين بيقولو ايه كل تاخيرة وفيها خيرة
وما فرجت الا بعد زنقة
بس خليه يسبها على الله والى مكتوب حيشوفه
وبعدين بيقولو ايه كل تاخيرة وفيها خيرة
ع
30-08-2009 | 01:03 AM
طب مش ممكن يكون في صرفة تانية غير الحل الى انتم بدورو عليه
حاولي فعلا تخرجيه يا مي العيال بتزهق علشان كده بيزن
والخروج بالنسبة لهم والهواء الطلق والمناظر بتفرق غير الالعاب برضه
حاولي فعلا تخرجيه يا مي العيال بتزهق علشان كده بيزن
والخروج بالنسبة لهم والهواء الطلق والمناظر بتفرق غير الالعاب برضه
ع
30-08-2009 | 01:14 AM
تصبحو على خير يا بنات علشان اشوف الى ورايا
سحور جميل للجميع ورمضان دايما كريم علينا جميعا
سحور جميل للجميع ورمضان دايما كريم علينا جميعا
م
30-08-2009 | 01:45 AM
كل عام وانتو بخيييييييييييييييييييييييييييييييييير
:D
وماتنسوش تدعوووووووووولى بالله عليكو
فى الايام دى
سلااااااااااام ليكو كلكلو
امممممممموووووووووواااااااااااه
:D
وماتنسوش تدعوووووووووولى بالله عليكو
فى الايام دى
سلااااااااااام ليكو كلكلو
امممممممموووووووووواااااااااااه
أ
30-08-2009 | 03:35 AM
بنات أنا عملت التحليل وطلع نيجتيف
حد حصل له كده وطلع فيه حمل بعدها؟؟
البيريود كده متأخرة يومين
حد حصل له كده وطلع فيه حمل بعدها؟؟
البيريود كده متأخرة يومين
ع
30-08-2009 | 03:39 AM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
كل عام وانتم بخير
رمضان كريم
انا سألت قبل كدة على مونيتا ياجماعة ومحدش رد علي حد يعرف عنها حاجة؟؟؟
نفسي اطمن عليها
كل عام وانتم بخير
رمضان كريم
انا سألت قبل كدة على مونيتا ياجماعة ومحدش رد علي حد يعرف عنها حاجة؟؟؟
نفسي اطمن عليها
ا
30-08-2009 | 04:25 AM
أمةالله;10192647:
بنات أنا عملت التحليل وطلع نيجتيف
حد حصل له كده وطلع فيه حمل بعدها؟؟
البيريود كده متأخرة يومين
اناااااااااااااااااااااااااااااا
عملت التحليل بتاع البيت في اليوم التانى وطلع نيجاتيف وعملت الدم في اليوم الخامس وبردو نيجاتيف :)
وعدت التحليل في اليوم 15 طلع بوزييتيف
ياربيكرمك الشهر دى يامى ان شاء الله
عروس البحر;10192678:
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
كل عام وانتم بخير
رمضان كريم
انا سألت قبل كدة على مونيتا ياجماعة ومحدش رد علي حد يعرف عنها حاجة؟؟؟
نفسي اطمن عليها
وعليكم السلان يانونة
مونيتا بتدخل كل فترة تسلم وتمشي علشان بيلار شغلاها اخر حاجة وهيا الحمد لله كويسة هيا وبنوتتتها