رابطة امهات واطفال مصر لشهر رمضان المعظم"كل عام وانتم الى الله اقرب وعلى طاعته ادوم"

"أم حمودى وفلة" 21-08-2009 1,289 رد 58,718 مشاهدة
ع
toty858;10192838:
اناااااااااااااااااااااااااااااا
عملت التحليل بتاع البيت في اليوم التانى وطلع نيجاتيف وعملت الدم في اليوم الخامس وبردو نيجاتيف :)
وعدت التحليل في اليوم 15 طلع بوزييتيف

ياربيكرمك الشهر دى يامى ان شاء الله


وعليكم السلان يانونة
مونيتا بتدخل كل فترة تسلم وتمشي علشان بيلار شغلاها اخر حاجة وهيا الحمد لله كويسة هيا وبنوتتتها



ربنا يخليكي ياتوتي انك طمنتيني عليها لو دخلت بلغيها سلااااااااااااااااااااااااااامي

وهقطعك بسبب كلمة اخر حاجة دي

مابطقهااااااااااااااااااااااااااش
أ
جزاك الله خيرا يا توتي على الرد

رفعتي من حالتي المعنوية :)

ادعي لي وإن شاء الله ربنا يكتب لي اللي فيه الخير :):)
ع
مي ان شاء الله ربنا يكتبلك اللي فيه الخير يا قمر
وفعلا التحليل مش بيبان من تاني يوم وربنا يكرمك يارب ويفرح قلبك
ع
نهي اين انتي ؟
هوبي وحشتيني
r
أمةالله;10192647:
بنات أنا عملت التحليل وطلع نيجتيف

حد حصل له كده وطلع فيه حمل بعدها؟؟

البيريود كده متأخرة يومين


ايه الشجاعة دي!! انا لحد دلوئتي مش متخيلة ابدااا اني اعاني المعاناه دي تاني!! و عموما انا مش هفكر غير لما انزل ال10 كيلو اللي انا زدتهم لان كدة هبئة دبة بعد ما التاني يشرف:)

hoba555;10194384:
نهي اين انتي ؟
هوبي وحشتيني


نحن هنا يا هبة ازيك يا جميل معلش و الله امبارح اتدبست في الفطار برة علي بيتزا لاننا اتسوحنا و كل الاماكن كانت مليانة و لازم حجز..:)
ع
بالهنا والشفا يا نهي
كنتي فين اسكندريه ولا القاهره ولافين بالظبط مش عارفالك مكان
r
ههههههه و الله يا بنتي انا نفسي مش عارفالي مكان:) لا كنت في اسكندرية فطرنا في لاجون بيتزا كوين:) لان بلبع كان مووووووووووووت طبعا مفيش مكان:( و لا اي حتة بس شيلز و مقاطعة مع اني شميت ريحة الاكل يجننننن:( الحمد لله كلنا بيتزا بس و الله القناعة حلوة طعم البيتزا كان حلو اوي و انا كان نفسي فيها و ادينا وفرنا برده
ع
بالهنا والشفا يا نهي
وسلمي عملت معاكم ايه كانت هاديه ؟
ع
ازيك يا هبة عاملة ايه ومحمد اخباره في الصيام ايه معاك
وحشتيناااااااااااااااااااااااااااااااااا
أ
محبة_الرسول;10191771:
كل عام وانتو بخيييييييييييييييييييييييييييييييييير
:D

وماتنسوش تدعوووووووووولى بالله عليكو
فى الايام دى

سلااااااااااام ليكو كلكلو
امممممممموووووووووواااااااااااه




ازيك يا علياء وحشتييييييييييينى ....؟؟؟

ربنا يرزقك بالذرية الصالحة يارب آميييييييييييييييييين


أمةالله;10192647:
بنات أنا عملت التحليل وطلع نيجتيف

حد حصل له كده وطلع فيه حمل بعدها؟؟

البيريود كده متأخرة يومين



بتحصل كتير يا مى

ان شاء الله حامل يارب لو الحمل خير ليكى آميييييييييييييين


عروس البحر;10192678:
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

كل عام وانتم بخير


رمضان كريم


انا سألت قبل كدة على مونيتا ياجماعة ومحدش رد علي حد يعرف عنها حاجة؟؟؟

نفسي اطمن عليها



مونيتا مشغووووووووووووولة مع بيلار

ربنا يهديهالها و يخليهالها يارب


عروس البحر;10193040:

ربنا يخليكي ياتوتي انك طمنتيني عليها لو دخلت بلغيها سلااااااااااااااااااااااااااامي

وهقطعك بسبب كلمة اخر حاجة دي

مابطقهااااااااااااااااااااااااااش



:D انتى لذيذة اخر حاجة :D


أمةالله;10194268:
جزاك الله خيرا يا توتي على الرد

رفعتي من حالتي المعنوية :)

ادعي لي وإن شاء الله ربنا يكتب لي اللي فيه الخير :):)



ان شاء الله يا مى حامل


hoba555;10194334:
مي ان شاء الله ربنا يكتبلك اللي فيه الخير يا قمر
وفعلا التحليل مش بيبان من تاني يوم وربنا يكرمك يارب ويفرح قلبك



انا التحليل بان معايا فى الحمل ده قبل البريود ب 6 ايام

لدرجة ان جوزى بقى يقوللى اسرع اكتشاف للحمل

حامل فى يومين و نص :D


roslish;10194466:
ههههههه و الله يا بنتي انا نفسي مش عارفالي مكان:) لا كنت في اسكندرية فطرنا في لاجون بيتزا كوين:) لان بلبع كان مووووووووووووت طبعا مفيش مكان:( و لا اي حتة بس شيلز و مقاطعة مع اني شميت ريحة الاكل يجننننن:( الحمد لله كلنا بيتزا بس و الله القناعة حلوة طعم البيتزا كان حلو اوي و انا كان نفسي فيها و ادينا وفرنا برده



بالف هنا و شفا يا قمرة بوسيلى لومى بوسة كبيييييييييييييرة


أم عمرومنة;10194791:
ازيك يا هبة عاملة ايه ومحمد اخباره في الصيام ايه معاك
وحشتيناااااااااااااااااااااااااااااااااا



ازيك يا سمسم ...؟؟؟

وازاى الولاد ..؟؟
r
hoba555;10194484:
بالهنا والشفا يا نهي
وسلمي عملت معاكم ايه كانت هاديه ؟


الله يهنيكي يا هبة اه و الله كانت هادية جدااا الحمد لله سترتنا المرة دي :)

أجمل ايام العمر;10194968:
ازيك يا علياء وحشتييييييييييينى ....؟؟؟

ربنا يرزقك بالذرية الصالحة يارب آميييييييييييييييييين





بتحصل كتير يا مى

ان شاء الله حامل يارب لو الحمل خير ليكى آميييييييييييييين





مونيتا مشغووووووووووووولة مع بيلار

ربنا يهديهالها و يخليهالها يارب





:D انتى لذيذة اخر حاجة :D





ان شاء الله يا مى حامل





انا التحليل بان معايا فى الحمل ده قبل البريود ب 6 ايام

لدرجة ان جوزى بقى يقوللى اسرع اكتشاف للحمل

حامل فى يومين و نص :D





بالف هنا و شفا يا قمرة بوسيلى لومى بوسة كبيييييييييييييرة





ازيك يا سمسم ...؟؟؟

وازاى الولاد ..؟؟


الله يسلمك يا هدي يا رب و سلمي نايمة و الله معرفش حاسة انها زعانة الايام دي مش بتضحكلي زي الاول و ساكتة و متنحة كدة...حاسة و الله ان انا مزعلاها علشان مش بلعب معاها و لا بدلعها زي الاول:(
أ
roslish;10195035:
الله يهنيكي يا هبة اه و الله كانت هادية جدااا الحمد لله سترتنا المرة دي :)



الله يسلمك يا هدي يا رب و سلمي نايمة و الله معرفش حاسة انها زعانة الايام دي مش بتضحكلي زي الاول و ساكتة و متنحة كدة...حاسة و الله ان انا مزعلاها علشان مش بلعب معاها و لا بدلعها زي الاول:(



ربنا يهديها كمان و كمان

بس هى ممكن تكون تعبانة ممكن تكون بتسنن ولا حاجة ... :)
r
و الله يا هدي مش عارفة هي فعلا انا لاحظت انها بتمسك اي حاجة و تعضها و امبارح كنت بحاول اخليها متعضش ايدها عضتني عضة ما شاء الله ربنا يستر لو دي عضتها دلوئتي امال لما الطقم يطلع هيحصلي ايه
ع
ههههههههه لما الطقم يطلع هتخدي ابر
بس في الاول بعدين مش هتعض
علي فكره ممكن يكون فعلا بتسنن
ابن اختي من العض في ايديه المكان احمر والتهب ومش راضي ياخد عضاضه
ع
ههههههه عارفه يا نهي دلوقني ندي دخلت بتشوف صوره سلمي بتقولي نونو
اقولها قولي سلمي
تروح تمد ايدها وتسلم عليا فكراني بقولي سلمي
r
هههههههههههه يا عسل و الله تحفة نودي ربنا يخليهالك...هبة الله يسامحك بجد هموووت و اشوف نودي ! و طلبت صورتها كذا مرة يا وحشة...بوسيهااالي بوسة كبييييييييييرة
أ
roslish;10195120:
و الله يا هدي مش عارفة هي فعلا انا لاحظت انها بتمسك اي حاجة و تعضها و امبارح كنت بحاول اخليها متعضش ايدها عضتني عضة ما شاء الله ربنا يستر لو دي عضتها دلوئتي امال لما الطقم يطلع هيحصلي ايه


يا حبيبتى

هتلاقيها فعلا بتسنن

طيب ما تجيبها عضاضة من اللى هى بتتحط فى الفريزر و بتسقع كدة عشان تسكن لها الالم لانها زمانها موجوعة يا حبيبتى



hoba555;10195149:
ههههههه عارفه يا نهي دلوقني ندي دخلت بتشوف صوره سلمي بتقولي نونو
اقولها قولي سلمي
تروح تمد ايدها وتسلم عليا فكراني بقولي سلمي



بنتك دىم ا شاء الله دمااااااااااااااااااااااااااااااغ
h
ازيكم يابناتييييت ..اانا لسه جايه من تطعيم محمد والى الان لسه مسخنش الحمدلله بس كان دافي شويه
ع
حاضر يا نهي يووصل
ومن ناحيه دماغ يا هدي فهي دماااااغ وعامله شغل مع اخويا الصغير هو في الثانوي سنه تانيه وعقله اصغر من عقلها
امبارح بيصقفلها يقولها هزي ياوز هزي ياوز وهي تلف حولين نفسها فكره نفسها كده بترقص هههههه
ع
هووووببي وحشتيني طيب بقا اديله سيتال عشان ميسخنش
X