تجمع للبنانيت اللى متخطبوش ولا اتجوزوا (تم دمج المواضيع المتشابهه)

LANY?? 24-11-2007 17,611 رد 783,812 مشاهدة
y
حان توقيت الغذاء حسب توقيت بيتنا يلا اشوفكم بخير واحب لما ارجع الاقي وحدة فيكم اتخطبت مش معقول اللي بيحصل انا بشك انو معمول لنا شي لا سماح الله هههههههههه
ح
نوارة أبوظبي;5111945:
حبيباتي ادعو لــي إني أتزوج رجال مقتدر وأقعد في البيت والــلــه حاسه إني تعبت من التدريس ......صح هو ممتع مرات وتغيير من قعدت البيت المملة بسسسسسسسسس تجيني لحظات أحس إني خلاص تعبت ......



الله يسر أمورج أختي ويسهلها ,, وان شاء الله ييج ابن الحلال
اللي يستر عليج ويحطج ف عيونه ويحبج حب جنوني:87457:
ويتخبل عليج:sm2441: ما يفارقج دقيقه ,, شو تبين بعد ,, قولي امين

الله يوفقج اختي ويوفقنا ويوفق جميع أخوات منتدى عروس ان شاء الله
ب



soso caty;5108303:
تعرفوا يابنات انا من قترة كده كنت في فرح واحده صحبتي وشافني واحد هناك من اصحاب العريس وفضل متابعني طول الفرح ومكدبش عليكو هو كمان شدني اوي لانه كان شيك جدا ووسيم ومؤدب قوي وكنت ببصله بس من تحت لتحت ( قال عمله تقيله ):B_wink: وفعلا بعد كام يوم ولقيت صحبتي اللي اتزوجت بتتصل بيه وبتقولي جالك عريس وكده وانتي عجباه وهو عايز يقعد معاكي عشان يتفق وكده وجالي الكليه وقعد معايا واتعلقت بيه جدا لان حسيت ان ده الانسان اللي بتمناه من زمااااااااااااااااااااااااااااااااان وفيه كل حاجه انا كنت عايزاها حتى تدينه واخلاقه بجد كل احلامي لقيتها في الشخص ده وشوي ولقيت امه بتتصل بيا وبتقولي عايزه اشوفك وجاتلي وقعدنا وتكلمنا بس كنت مكسوفه جدا :21_201:ومن يومها وانا ماشفتش الشخص ده تاني والغريب اني معرفش ليه ولا ايه الاسباب كل اللي اعرفه اني لقيت صحبتي بتكلمني وبتقولي اقفلي الموضوع لانه انتهى وبعدها بفتره عرفت ان امه خطبتله واحده تانيه يالا ربنا يوفقه ... بس بجد دي كانت اصعب فتره انا مريت فيها في حياتي كنت ليل نهار ابكي بحرقه فظيعه ربنا لايوريكو ابدا :down:بس الحمد لله قدرت اتغلب عليها بالصلاة والدعاء والصبر وابتديت اعيش حياتي من تاني ونسيت الموضوع من اساسه :21_95:... بس الصعب انك تلاقي احلامك قدامك وتروح منك يالا كل شئ نصيب
معلش انا رغيت كتير وطولت:Zb_sor1: عليكو بس قلت احكيلكو تجربتي يمكن تفيدكو في حاجه وكمان نفضفض مع بعض :groupwave:



ولا يهمك أختي الله سيعوض عنك بالزوج الصالح

ويارب ييسر أمورك يا أختي


ا
يابنات ايش الجفاف هذا معقولة الدار تشكي من جفا العرسان مافي وحدة انخطبت ليكون تزوجتوا ولاتخبون خايفين من العين ترا نبيلكم الخير
ح
yasimine_2007;5112037:
حان توقيت الغذاء حسب توقيت بيتنا يلا اشوفكم بخير واحب لما ارجع الاقي وحدة فيكم اتخطبت مش معقول اللي بيحصل انا بشك انو معمول لنا شي لا سماح الله هههههههههه



بالصحه والرااحه الزين
مطرح ما يسري يمري
وحقي انا وينه ,, شهيتيني أختي ,,
قولي شو بتتغذين ,,,:21_91:
ب


.¤MARIA¤.;5109231:
انا جيت ^_^ بشارك وياكم
الله يرزقنا جميعاً بخير الازواج من احب خلقه إليه :)
ممكن تقبلووووووووني صديقة لكم :o



أهلا بك أختي معنا

وإن شاء الله نستفيد كلنا من بعض


ن
صح أنا من أبوظبي...............ياسمين 2007 شكرا على الدعوه الحلوة حبيبتي ...........قشطة الفريج كيفك؟؟؟....................
ب


حلمي اكون عروسه;5109697:
حيا الله بنت مكنااااااااس
كدايره الزين ,, لباااااس عليك كلشي بخير
اش خباركم مع شي برد

والله نهار كبير بنات بلاااادي كاينين وأنا ماعارفاش



أهلا بحلمي كي دايره لباس عليك من أي مدينه أنتي


ن
هـــلا بـــــــــغـــــــــــــــــــلاي جـــــــــــــــــــوهــــــــــــــرتــــــــــــــــــــي ........وحشتينـــــــــــي .....طمنيني عنك؟ وايش حكاية الدوام؟................نسيت أقولك مبروووووووووووووووووووووووووووووووووووك على الوظيفة مقدما....................وعقبال ماتبشرينـــــــا بالــــــــــــ.................................................!!!!
ب



الجوهرة السعودية;5112035:
يابنات انا لقيت وظيفة بس دوامين ايش رايكم



أهلا أختي الجوهره أنا من رأي لو كانت الوضيفه جيده ومحترمه توكلي على الله

والله أحسن من البقاء في المنزل وفي نفس الوقت تشغلي نفسك ووقتك

ويارب يسهل لك يا أختي


ب



mohja;5111938:
انا مغربية



أهلا ببنات المغرب

كي دايره أختي لباس عليك


ح
الجوهرة السعودية;5112035:
يابنات انا لقيت وظيفة بس دوامين ايش رايكم


هلاااااااااااااا الجوهره ,, اشحالج اختي
عساج ابخير ,,
انزين وانت شورايج أختي موافقه عليها يعني عجباج ,,
اتوكلي على الله ,, مامشكله دوامين الصبح والعصر
والله زينه ,, الواحد يكسر الروتين ويغيره ويتعرف على ناس ثانيه
ويكسب خبره ف الحياة ,,

وشو نوع الوظيفه " فضوليه صححححححححح "


امزح وياج ,, بالتوفيق اختي والله ييسر أمورج
ب



بنات أنا أحب أن أطلب منكم الكل يدعي الأخت دوني


بأن ييسير أمورها ويرزقها بالزوج الصالح ويفرج همها وكربها


والله هيا في أمس الحاجه لدعواتكم


ن
على فكرة ...............أنا تقدملي عريسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس:1_3:؟
ب



نوارة أبوظبي;5112168:
على فكرة ...............أنا تقدملي عريسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس:1_3:؟



ألف مبروك يا أختي

ويارب يتمم لك على خير


O
نوارة أبوظبي;5112168:
على فكرة ...............أنا تقدملي عريسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس:1_3:؟


:con1::wavetowel2::wavetowel2:
O
احلامي خيال;5111887:
نوراة ابوظبي شلونك ياقمر ؟؟؟ نورتي التجمع :D
مهجةايه الي بسمعه ده يابت (6) قلبت مصري هههههههه......... هو انتي عايشة بمصر وانا مااعرفشي ............بصي سلميلي على ابو الهول وبالمرة نفرتيتي هههههههه :cool2:


لالاانا مغربية وافتخر (y)تعرفي لهجتنا شوية صعبة الفهم فانا عاملة كوكتيل لهجات:wink:
ن
لحظة .... بس أنا فركشت الموضوع ...............................
ن
وبـــعـــديــــــــن الـــــــجــــــــوهــــــرة وينهـــا؟ أشـــوف اسمها تحت بسسسسسسسسسسسسسس هي ساكته ليه؟.........................ردي علي لأني بطلع بعد شوي وراي شغل كثيييييييييييييير..........
O
نوارة أبوظبي;5112023:
صديقاتي في المدرسة وبالذات المتزوجات يضحكون علي لما أقول إني نفسي أتزوج وأقعد في البيت يقولوا أنت ما عندك طموووووح!...................يعني أنتو ايش رايكم صار لي 5 سنوات في التدريس وأحس إني تعبت .......الحمدلــلـــه انا اجتماعية وحبوبة ومرحــه جدا _بشهادة الجميع ...احم احم يعني ما أمدح نفسي_...بسسسسسسسسسسسسس أحـــس إن حلمي وطموحــي الأكبر إني أكون أسرة وأربي أطفالي تربية اسلامية صحيحة_يــاسلااااام الحلم حلوووووو....والفضفضه رووووووعه_ ..............؟؟؟.............


ماتخليهم يضحكوا عليكي وماتبني انك مقهورة خليك عادي وكل شي قسمة ونصيب ولي يضحك على نوارة ابو ضبي اضربها مش عارفة حبيتك كتيير ربنا يدومها معرفة بينا وبين كل البنات
X