تجمع للبنانيت اللى متخطبوش ولا اتجوزوا (تم دمج المواضيع المتشابهه)

LANY?? 24-11-2007 17,611 رد 783,812 مشاهدة
y
soso caty;5108303:
تعرفوا يابنات انا من قترة كده كنت في فرح واحده صحبتي وشافني واحد هناك من اصحاب العريس وفضل متابعني طول الفرح ومكدبش عليكو هو كمان شدني اوي لانه كان شيك جدا ووسيم ومؤدب قوي وكنت ببصله بس من تحت لتحت ( قال عمله تقيله ):B_wink: وفعلا بعد كام يوم ولقيت صحبتي اللي اتزوجت بتتصل بيه وبتقولي جالك عريس وكده وانتي عجباه وهو عايز يقعد معاكي عشان يتفق وكده وجالي الكليه وقعد معايا واتعلقت بيه جدا لان حسيت ان ده الانسان اللي بتمناه من زمااااااااااااااااااااااااااااااااان وفيه كل حاجه انا كنت عايزاها حتى تدينه واخلاقه بجد كل احلامي لقيتها في الشخص ده وشوي ولقيت امه بتتصل بيا وبتقولي عايزه اشوفك وجاتلي وقعدنا وتكلمنا بس كنت مكسوفه جدا :21_201:ومن يومها وانا ماشفتش الشخص ده تاني والغريب اني معرفش ليه ولا ايه الاسباب كل اللي اعرفه اني لقيت صحبتي بتكلمني وبتقولي اقفلي الموضوع لانه انتهى وبعدها بفتره عرفت ان امه خطبتله واحده تانيه يالا ربنا يوفقه ... بس بجد دي كانت اصعب فتره انا مريت فيها في حياتي كنت ليل نهار ابكي بحرقه فظيعه ربنا لايوريكو ابدا :down:بس الحمد لله قدرت اتغلب عليها بالصلاة والدعاء والصبر وابتديت اعيش حياتي من تاني ونسيت الموضوع من اساسه :21_95:... بس الصعب انك تلاقي احلامك قدامك وتروح منك يالا كل شئ نصيب
معلش انا رغيت كتير وطولت:Zb_sor1: عليكو بس قلت احكيلكو تجربتي يمكن تفيدكو في حاجه وكمان نفضفض مع بعض :groupwave:


حبيباي سوسو قصتك مؤثرة وخليك فاكرة ديما انو ليس كل ما يتمناه المرء يدركه
واللي جاب ده يجيب غيره ولو كان فيه خير كان ربنا كتبه لك الله يعوض عليكي بواحد احسن منه دينا وخلقا ونسبا وعلما اميــــــــــن يا رب
D
انا جيت ^_^ بشارك وياكم
الله يرزقنا جميعاً بخير الازواج من احب خلقه إليه :)
ممكن تقبلووووووووني صديقة لكم :o
/
السلام عليكم
كيفكم ياعرايس وش اخباركم ان شاء الله تماااااااااااااااااااااااااااااااااااام :wink:
ماشاء الله كنتم متجمعين امس والله فاتني نصف عمري كان ودي اكون معااااااااااكم :ss:بس الحمد لله .
انا نمت البارح بدري السااااااااعه 10وصحيت الفجر ههههههههههههههههههه ماشاء الله صرت كيس نوووووووووم

وين دوني ولانا ؟؟البارح ماكانوا موجودين في التجمع ؟؟:(

احلامي خيال , فتافيت , الجوهره السعوديه , الحياة الورديه , مهجه , بسمه امل , عشق الباديه , قشطه الفريج ,,,,ومين كماااااااااااااااااان ((((((((وكل الصبايا وحشتوني موووووووووووووووووت )))))

ياسمين ههههههه ضحكتيني بس انا قابلت واحد بهذه الموصفات وراح احجزه لكي :cool:هههههههههههههه
ح
احلامي خيال;5107182:

الحمد لله لباس
انا عايشة بمراكش




مرحبا بمدينة مراكش الحمرا وبنت بلااااادي

كدايره أختي لباس اعليك ,, كاين شي ثلج و البرد واللا شو ,,

والله ياختي:21_195: ماكنت عارفه انك مغربيه

فرصه سعيده

تحياتي ::21_209:
ق
السلاااااااااااام علييييييييييييييكم


شخبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااركم يا بناااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات

والله وحشتووووووووووووووووني .. كلكم وحشتوني .. اخاف بس اذكر الاسامي وانسى وحده ولا شئ وتزعلون مني لووول

بناااااات ادعوولي عندي امتحان فاينل اليووووم.... والله اني خاااايفه منه

واختي احلام خيااال واله ادعييييتج ترى وايد فادتني ... جزاج الله خييييير

يالله ان شاااء الله انجح واتخرج واعرس لووول

الله يرزقكم كلكم بالزوج الصالح الوسيم الي يسعدكم


هاه بنات ما في شئ يديييد ؟؟؟؟؟؟؟؟
ح
بسمة أمل212;5107288:






لا أنا بعيده عليك شويه أنا من مكناس

مرحبا بيك في أي وقت أختي




حيا الله بنت مكنااااااااس
كدايره الزين ,, لباااااس عليك كلشي بخير
اش خباركم مع شي برد

والله نهار كبير بنات بلاااادي كاينين وأنا ماعارفاش
ح
قشطة الفريج;5109639:
السلاااااااااااام علييييييييييييييكم


شخبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااركم يا بناااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات

والله وحشتووووووووووووووووني .. كلكم وحشتوني .. اخاف بس اذكر الاسامي وانسى وحده ولا شئ وتزعلون مني لووول

بناااااات ادعوولي عندي امتحان فاينل اليووووم.... والله اني خاااايفه منه

واختي احلام خيااال واله ادعييييتج ترى وايد فادتني ... جزاج الله خييييير

يالله ان شاااء الله انجح واتخرج واعرس لووول

الله يرزقكم كلكم بالزوج الصالح الوسيم الي يسعدكم




هاه بنات ما في شئ يديييد ؟؟؟؟؟؟؟؟




وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته


هلا أختي ,, صباح الخير والنور والفل والياسمين
انت أختي بعد لج وحشه الغاليه تسلمين ,,

الله يوفقج أختي وييسر أمورج ويسهل لج الامتحان

أختي ادعي بهذا الدعاء والله العظيم وايد حلو سبحان الله دعاء حق الامتحان :

" اللهم لاسهل الا ما جعلته سهلا ولا تجعل الحزن اذا شئت سهلا "

وان اشاء نسمع أخبار كويسه وزينه واتفرحينا بفرحتين

فرحة النجااااج وفرحة الخطوبه

ان شاء الله ان شاء الله ,, يااااارب ياااااارب

تحياتي ::21_209:
ق
تسلمييييييييييييييين يالغاليه على الدعااااااء

جزاج الله خييييير

اميييييييين الله يسمع منج

ونفرح فيج انتي بعد ان شااااء الله وبكل البنااااااااااااااااااااات ونسوي عرس جماعي لووول

قولي امييييييييييييييييييييييييييين
ا
فتافيت في دراسة الجينات انة اللي لون عينها بني وزوجها عينة بنية يجيبوا طفل لونة عينة خضرا
3
الجوهره حبيبتي كثري من هالمعلومات فديتج<<<<<<<<<<<اتخيل ولدي ولا بنتي عيونها خضرا واااااي اموت على هاالون
ا
يابنات ماانبي عين خضرا بس ابي عريس يدق الباب ياااي الباب يدق العريس وصل هاها احلام اليقظة
ا
صدق اللي قالوا المراءة لاتطلب في الحياة الا رجل وحينما تجدة تطلب منة كل شي


خلية بس يجي انا متعودتلة بس اما يجي وانا احكيلة علي جرا
ح
قشطة الفريج;5109816:
تسلمييييييييييييييين يالغاليه على الدعااااااء

جزاج الله خييييير

اميييييييين الله يسمع منج

ونفرح فيج انتي بعد ان شااااء الله وبكل البنااااااااااااااااااااات ونسوي عرس جماعي لووول

قولي امييييييييييييييييييييييييييين




اللهم اميييييييييييييييييييييييييييييين وياااااااااااااااج والبناااااااااااات

نبى نسمع زغرو ووووووووووووووده
O
صباح الخير عليكم يا بناااااااااااااااااااااات
O
الجوهرة السعودية;5109997:
صدق اللي قالوا المراءة لاتطلب في الحياة الا رجل وحينما تجدة تطلب منة كل شي


خلية بس يجي انا متعودتلة بس اما يجي وانا احكيلة علي جرا


تعرفي يا جوهرة فكرتيني في وحدة صاحبتي بتقولي
تعرفي لما اتزوج ليلة الدخلة هدي للعريس حتة علقة :sm2441::UP202:عمره ما خادها اقولوا كنت فين من زمان عيونك كانوا ببص فين:icon9: قالتلي افضل اضرب اضرب:sa36: لغاية ما افش غليلي ههههههههههههه :dd::dd:
قلتلها دنتي هطفشيه قالتلي هو دخول الحمام زي خروجه
/
صباح السعاااااااااااااده
وش لون الحلوين ؟؟؟
/
بنات وينكم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
/
ههههههههه
(((((((ضحكة الاشرار ))))))))

اشووووف البنات يتوعدون العريس
اما اناااااااااااا ههههههههههههههههه(6)(6)
راح اعمل فيه العجايب اول شي ؟؟ راح اعمل نفسي مستحيه :oوابكي من الخجل :confused:
وبس يقرب مني رااااااااح اقبض عليه واشبعه ضرباااااااااااااااااااااااااااااا

:confused:
:confused:
:confused:
:confused:
/
ان غدا لناظره لقريب يااااااارب سهل امري وفرج كربي واغنني بحلالك عن حرامك امين
واسعد كل البنااااااااااااااااااااات بنات عندي سؤال (ان شاء الله بعد مانتزوج راح نلتقي ؟؟؟؟؟؟؟؟
انا عن نفسي ودي نلتقي ونكون مثل الخوات ونحكي بعض :wink:
ح
هلاااااااااااااااااااا ا nana

صبااااح العسل والورد يا أموره

أشوفج بتستوي متوحشه من أول ليله يا لهوووووووووووووووي
العريس بيشرد من الدريشه ههه ههه
واذا دشيتووووووووا الغرفه بيستخبى تحت السرير
ههه هههههه ههه


ضحكتيني ,, واللا من كثر الانتظاااااااار بتضربيه ليش تأخر عنج ع شان يتزوجج

الله يستررررررررررررررر
X