soso caty;5108303:
تعرفوا يابنات انا من قترة كده كنت في فرح واحده صحبتي وشافني واحد هناك من اصحاب العريس وفضل متابعني طول الفرح ومكدبش عليكو هو كمان شدني اوي لانه كان شيك جدا ووسيم ومؤدب قوي وكنت ببصله بس من تحت لتحت ( قال عمله تقيله ):B_wink: وفعلا بعد كام يوم ولقيت صحبتي اللي اتزوجت بتتصل بيه وبتقولي جالك عريس وكده وانتي عجباه وهو عايز يقعد معاكي عشان يتفق وكده وجالي الكليه وقعد معايا واتعلقت بيه جدا لان حسيت ان ده الانسان اللي بتمناه من زمااااااااااااااااااااااااااااااااان وفيه كل حاجه انا كنت عايزاها حتى تدينه واخلاقه بجد كل احلامي لقيتها في الشخص ده وشوي ولقيت امه بتتصل بيا وبتقولي عايزه اشوفك وجاتلي وقعدنا وتكلمنا بس كنت مكسوفه جدا :21_201:ومن يومها وانا ماشفتش الشخص ده تاني والغريب اني معرفش ليه ولا ايه الاسباب كل اللي اعرفه اني لقيت صحبتي بتكلمني وبتقولي اقفلي الموضوع لانه انتهى وبعدها بفتره عرفت ان امه خطبتله واحده تانيه يالا ربنا يوفقه ... بس بجد دي كانت اصعب فتره انا مريت فيها في حياتي كنت ليل نهار ابكي بحرقه فظيعه ربنا لايوريكو ابدا :down:بس الحمد لله قدرت اتغلب عليها بالصلاة والدعاء والصبر وابتديت اعيش حياتي من تاني ونسيت الموضوع من اساسه :21_95:... بس الصعب انك تلاقي احلامك قدامك وتروح منك يالا كل شئ نصيب
معلش انا رغيت كتير وطولت:Zb_sor1: عليكو بس قلت احكيلكو تجربتي يمكن تفيدكو في حاجه وكمان نفضفض مع بعض :groupwave:
حبيباي سوسو قصتك مؤثرة وخليك فاكرة ديما انو ليس كل ما يتمناه المرء يدركه
واللي جاب ده يجيب غيره ولو كان فيه خير كان ربنا كتبه لك الله يعوض عليكي بواحد احسن منه دينا وخلقا ونسبا وعلما اميــــــــــن يا رب