تجمع للبنانيت اللى متخطبوش ولا اتجوزوا (تم دمج المواضيع المتشابهه)

LANY?? 24-11-2007 17,611 رد 783,812 مشاهدة
ع
مرحبا بنات عارفه اني تأخرت عليكم بس
[BLINK]صدقوني مشتاااااااااااااااااااااااااااقه لكم بزااااااااااااف[/BLINK]
ب




تصبحي على خير أختي الحياة الورديه



ويارب يرزقك بالزوج الصالح



O
اهلا اهلا اهلا بعشق البادية اش هاد الغبرة فينك حبيبتي عساكي بالف خير كنت لسة هنام شوفتك دخلتي والله اشتقت ليكي وكمان لنواة ابوظبي كمان بقالها يومين مادخلت ان شا الله خير
ع
موهجه يسلمو على الاستفبال الرائع
وماتتصوري فرحتي فيكم قد ايش
[GLOW="330066"]بس انشغلت بالبر[/GLOW]
ع
[GLINT]احلامي خيال فينك كي دايره انشالله ميزيان[/GLINT]
ب




أختي عشق الباديه

أهلا بك يا غاليه


ع
بسمة امل هلابك اختي منوره
بشرينا عن احوالك انشالله مخطوبه ولا في كلام مني مناك [GLINT]ياااااااااارب[/GLINT]
ب




عشق الباديه;5108092:
بسمة امل هلابك اختي منوره
بشرينا عن احوالك [SIZE="5"]انشالله مخطوبه ولا في كلام مني مناك [GLINT]ياااااااااارب[/GLINT]


أختي الغاليه كيف حالك لحد الآن ما فيه كلام جدي إن شاء الله لما يكون نصيب

أبشركم ويارب أسمع أولا خبر زواجكم وأفرح لكم أولا يارب


[/SIZE]
ع
بسمة أمل212;5108114:






أختي الغاليه كيف حالك لحد الآن ما فيه كلام جدي إن شاء الله لما يكون نصيب

أبشركم ويارب أسمع أولا خبر زواجكم وأفرح لكم أولا يارب




انشالله يابسمه اللي موجدي يصير جدي باذن الله تعالى وتدخلي بيت زوجك
وتصير سوالفنا [GLINT]ذكريااااااااااات[/GLINT]
ب




بنات أستودعكم الان وتصبح على خير يا غاليات


لو كانت عندي فرصه ساعود


ع
فمان الله يابسمه
ع
[GLOW="FF3366"]موهجااااااا ياموهجااااااااااااا فينك ضعتي لاسمح الله [/GLOW]
s
تعرفوا يابنات انا من قترة كده كنت في فرح واحده صحبتي وشافني واحد هناك من اصحاب العريس وفضل متابعني طول الفرح ومكدبش عليكو هو كمان شدني اوي لانه كان شيك جدا ووسيم ومؤدب قوي وكنت ببصله بس من تحت لتحت ( قال عمله تقيله ):B_wink: وفعلا بعد كام يوم ولقيت صحبتي اللي اتزوجت بتتصل بيه وبتقولي جالك عريس وكده وانتي عجباه وهو عايز يقعد معاكي عشان يتفق وكده وجالي الكليه وقعد معايا واتعلقت بيه جدا لان حسيت ان ده الانسان اللي بتمناه من زمااااااااااااااااااااااااااااااااان وفيه كل حاجه انا كنت عايزاها حتى تدينه واخلاقه بجد كل احلامي لقيتها في الشخص ده وشوي ولقيت امه بتتصل بيا وبتقولي عايزه اشوفك وجاتلي وقعدنا وتكلمنا بس كنت مكسوفه جدا :21_201:ومن يومها وانا ماشفتش الشخص ده تاني والغريب اني معرفش ليه ولا ايه الاسباب كل اللي اعرفه اني لقيت صحبتي بتكلمني وبتقولي اقفلي الموضوع لانه انتهى وبعدها بفتره عرفت ان امه خطبتله واحده تانيه يالا ربنا يوفقه ... بس بجد دي كانت اصعب فتره انا مريت فيها في حياتي كنت ليل نهار ابكي بحرقه فظيعه ربنا لايوريكو ابدا :down:بس الحمد لله قدرت اتغلب عليها بالصلاة والدعاء والصبر وابتديت اعيش حياتي من تاني ونسيت الموضوع من اساسه :21_95:... بس الصعب انك تلاقي احلامك قدامك وتروح منك يالا كل شئ نصيب
معلش انا رغيت كتير وطولت:Zb_sor1: عليكو بس قلت احكيلكو تجربتي يمكن تفيدكو في حاجه وكمان نفضفض مع بعض :groupwave:
ع
سوسوكاتي احزنني مامريتي به لكن تاكدي ماكان قسمتك ولو كان قسمتك كان اخذتيه وانشالله
الله يعوضك بأحسن
بس ماعرفتي ايه السبب اللي خلاهم يسيبوكي كده من غير مقدمات
s
شكر ليك ياعشق الباديه على مشاعرك الرقيقه اللي عرفته في الاخر ان امه كانت عايزه تخطبله البنت اللي خطبها دلوقتي لانها تعرفها وكده يالا كل شئ نصيب
ع
بس ياسوسو انتي قلتي انو امه قابلتك
ليه تقابلك وهيا حاطه في بالها تخطبله وحده معينه
ماتزعليش ياسوسو مني الشغله فيها غموض
والغموض كله في [SIZE="4][GLOW="33CCFF"]المقابله[/[/GLOW]SIZE]
y
mohja;5107523:
ههههههههههههههههه ضحكتني رغم اللي انا فيه نفسي نفسسسي:think: يسمعوك شباب الخليج يدوكي حتة علقة ياختي عليها يا ختي عليها :UP202::dd:


احلامي خيال;5107558:
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه قتلتيييييييييييني بالضحك ياسمينة
مهجة حرااااااااااااااااااام عليك اختي :D البنت بغات تفوج علينا وصااااااااااافي هههه وانتي بغيتي شباب الخليج يدكوها :rolleyes:



مهجة يارب يجعل ضحكتك دايمة وفرحك عن قريب
بس بدك اهل الخليج يموتوني اسكتي :21_180: ماحدا سمعنا ليش فضحتينا ولو موتوني مين يحضر عرسك ياختي :D

احلام خيالي دوووم هالضحكة يارب من غيرك انا ولا شي تعيشي يا ختي و جيتي في وقتك وانقذتني من مهجة شكلها عايزة تاكلني بدل اهل الخليج وتقطعني حتت :UP202::cry:
s
الله اعلم ياعشق الباديه بس بيتهيالي ان امه عملت كده وقابلتني بس عشان تريحه وبعد كده تطلع فيا اي عيب وتقولو ان انا مانفعش
y
fatafeat;5107570:
ههههههههههههههههههه
ضحكتيني ياسمين بس ترى صعب كتير تلاقي هيك عريس


دوووووم هالضحكة فتفوووتة بس ان شاء الله الاقي العريس في السوبر ماركت :D
y
mohja;5107607:
شوفتي شنو كاتبة والله تقتلاتني بالضحك تصوري معاي ياسمين طالعة في برنامج شاعرة المليون وتبدا انا مابيه كدا ولا كدا هههههههههههههههههههه:21_8::21_133: ماشي غيدوكوها غادي ادردكوا عليها
والله حتى فوجتيها علينا ايا سمين :clap:


ربي يخليك مهجة ويحفظك يا رب لكن حيرتيني معاك والله مرة تتكلمي المصري مرة خليجي مرة مغربي كوكتيل لهجات مشاء الله عليكي :handup: انا حسبتك خليجية :think:
X