تجمع للبنانيت اللى متخطبوش ولا اتجوزوا (تم دمج المواضيع المتشابهه)

LANY?? 24-11-2007 17,611 رد 783,812 مشاهدة
d
علوية الحلوه;4843563:
هلا حبيبتي انا انشالله ببشركم بخبر حلو انخطبت هالفتره بس الخبر اللي مفرحني اكثر اني حصلت وظيفه واداوم السبت انشالله:wavetowel2:

لان موضوع الخطبه يمكن ما يتم لان في اللي معارض واللي موافق وانا راضيه باللي الله كاتبه:wavetowel2::wavetowel2:

:21_182:
:wavetowel2:
:clap::87457::clap:
الف الف الف الف الللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللف مبروك:whistling:

وان شاء الله الخطوبة تتم من غير معارضة ويجعله ربنا خير عليكى ويتم الزفاف بسرعة كمان
كلنا هندعيلك بس على شرط ههههههههههههه تعزمينا كلنا ولا إيه يابنات الف مبروك بجد علوية الحلوه
:BOUNCE8::21_112::con1::groupwave:
d
كمنانا;4849664:
الموضوع ده جميل جدا ممكن تقبلونى معاكم انا عندى حاجات كثيرة جدا نفسى افضفض بيها معاكم
ممكن:21_95:


اهلا بكمنانا اهلا

فى انتظارك
d
:.:حوريه:.:;4848108:
مشاء الله في اخبار حلووه

عسى دووووم

والله انا ضايق خلقي حيييل


ليه يارورو ياحبيبتى سيبيها على الله بكره تفرج

ربك كريم

متضايقيش نفسك ابدا
d
الحياة الوردية;4846684:
كيفكم يا احلى عرايس

انا الحمدلله الله رزقني الحج

ودعيت لكم من كل قلبي يا بنات منتدى عروس بالزوج الصالح الي تقر عينه بكن وتقر عينكن به

والله يسمعنا الاخبار الحلووووووووووه قررررررررريب يارب

دعواتي القلبية لكم بكل خيررررر وسعادة


تقبل الله حجك

مشكورة على الدعوة الحلوة
بارك الله فيك وجعله فى ميزان حسناتك
d
موني العمر;4843721:
كيفكم بنااااااااااات

انا بعد احب انظم معاكم والله يرزقني وياكم بالازواج الصالحين

ماتتخيلون كيف حااااااااالتي النفسية مررررررررررة سيئة

الله يكون في عوني وعونكم ان شاء الله

ومالنا الى رب العالمين نكثر من الاستغفار والدعاء والنوافل .

وشكرا لصاحبة الموضوع ماتتخيلين قد ايش جيتي على الجرح خاصة ان مافيه احد اقدر افضفض معاها في هذا الموضوع الله يعطيك العافية .


ربنا يفك كربك ويجعل حالتك النفسية فى قمة السعادة عن قريب

فى انتظارك
ن
انا مشكلتى اكبر من ذلك ماما دايما هى اللى تقوللى انتى هتفضلى قاعدة كدة مع ان عمرى 22وجميلة جدا ومتدينة واخصائية تحاليل لكن ماشتغلتش.اعمل ايه معاها انا ليل نهار بكاء من كلامها
d
انا ايضا تعبت من كلام الناس
حتى ماما بدات تكلمني في موضوع الزواج
والله تعبت اعمل اييييييييييييييييييييييييه
لا شغل لا زواج لا حياه عايشه بالهامش
n
hata ana zidoni ma3akom allah ikhalikom
d
nissrin2008;4854429:
hata ana zidoni ma3akom allah ikhalikom



nissrin enty fe3lan m3ana ahlan beky
d
نورمصر;4852554:
انا مشكلتى اكبر من ذلك ماما دايما هى اللى تقوللى انتى هتفضلى قاعدة كدة مع ان عمرى 22وجميلة جدا ومتدينة واخصائية تحاليل لكن ماشتغلتش.اعمل ايه معاها انا ليل نهار بكاء من كلامها



iهلا بنور مصر بنت بلدى نورتى الموضوع

بخصوص مشكلتك فأنا شايفة انها عايزة تفرح بيك حتى لو كلامها جارح خصوصا وإن كنتى بنتها الكبيرة أوا اللى عليكى الدور

واللى بيخليها تتكلم معاكى بالطريقة دى ف ده على اعتبار ان عندك ثقة ف نفسك نابعة من جمالك وتدينك وتعليمك

لكن ربما لو شخصية بها أى عيب هتلاقى الناس والأهل بتتعامل معاها بالشفقة او الححقد

لكن مامتك اكيد كلامها نابع من خوفها عليكى وتمنيها بفرحتها بيكى

متضايقيش نفسك

الفرج قريب
d
dr_na;4853901:
انا ايضا تعبت من كلام الناس
حتى ماما بدات تكلمني في موضوع الزواج
والله تعبت اعمل اييييييييييييييييييييييييه
لا شغل لا زواج لا حياه عايشه بالهامش


حبيبة قلبى حتى اذا لسه مجاش آوان الزواج والشغل

فنحمد ربنا على نعمة البصر والسمع والصحة والأهل وراحة البال

صدقينى غيرنا عنده نفس مشاكلنا وزيادة عليها مشــــــــــــــــــــــــــــاكل لو اطلعتى على همومهم

هتحمدى ربنا من كل قلبك

سيبيها على الله ربك كريم اوى اوى

وهنفرح بيك قريب ان شاء الله
ا
وانا معاكم
م
كيفكم يابنااااااااات هاه مافيه اخبار جديدة انا كل يوم ادخل الموضوع اقرأ اخباركم ياليت يكون بينا تواصل أكثر .

محبتكم موني
ن
جزاك الله خيرا يا dony على كلامك الجميل ويارب يرزقك الله بكل ما تتمنين
d
موني العمر;4856407:
كيفكم يابنااااااااات هاه مافيه اخبار جديدة انا كل يوم ادخل الموضوع اقرأ اخباركم ياليت يكون بينا تواصل أكثر .

محبتكم موني


الحمد لله

اختنا علوية الحلوه هتتخطب العيد كان وشه حلو عليها ربنا يارب ييسرلها ويبارك ف موضوعها ونفرح بيها وعقبال كل البنات
d
نورمصر;4860594:
جزاك الله خيرا يا dony على كلامك الجميل ويارب يرزقك الله بكل ما تتمنين


جزاك الله خير نور على الدعوة الحلوة
l
الله يوفقنا يابنات أجمعين كلنا

بالدراسة والشغل والزواج وذرية المستقبل الصالحة يارب

ويوفق من يعز علينا

ويسهل أمورنا

ويوفق صاحبة الموضوع يارب

أجمعين يارب

آمين
م
الله يوفق اختنا علوية الحلوة ويجعلها فاتحة خير علينا إن شاء الله .
ع
lulu-b777r;4860817:
الله يوفقنا يابنات أجمعين كلنا

بالدراسة والشغل والزواج وذرية المستقبل الصالحة يارب

ويوفق من يعز علينا

ويسهل أمورنا

ويوفق صاحبة الموضوع يارب

أجمعين يارب

آمين



اميييييييييييييين يارب
d
lulu-b777r;4860817:
الله يوفقنا يابنات أجمعين كلنا

بالدراسة والشغل والزواج وذرية المستقبل الصالحة يارب

ويوفق من يعز علينا

ويسهل أمورنا

ويوفق صاحبة الموضوع يارب

أجمعين يارب

آمين



[BLINK]آمين آمين آمين[/BLINK]
X