تجمع للبنانيت اللى متخطبوش ولا اتجوزوا (تم دمج المواضيع المتشابهه)

LANY?? 24-11-2007 17,611 رد 783,812 مشاهدة
د
لا حول ولا قوة الا بالله العلي العظيم

ربي اشرح لي صدري ويسر لي امري واحلل عقدة من لساني يفقهوا قولي

تسلمي الغالية مسك ... ولا تنسينا من دعوة صالحة بظهر الغيب
d
فتافيت محتاجة تنزلى شوية كملى الريجيم

ميمو انتى ما شاء الله ازيد منى امال انا اعمل ايه ده انا من كتر الغم بقيت جلد على عضم
ع
أحلام خذي فيتامينات بتجوع كتيرررر
اهئ اهء انا نزلت اتنين كيلو ونفسي نزل كمان خمسة كيلو
ع
اشربوا كوكتيل الفواكة بيكون معاه حليب وقشطة
وكلوااااا شوكولا وكاتو وشيبس واشربوا كوكا كولاا كل يوم
صدقوني مجربة ليش انا زاد وزني غير من هالأكلات بس انا ما بشرب كوكتيل
د
انا ودي انزل كمان بس ما عندي ارااااااااااااااادة

اهئ اهئ اهئ
ع
أنا رح كمل الرجيم يادوني وما رح اتركه لأنزل هالكيلوات اللي لازمني نفسي يصير وزني67 يبقى تمام لاسمينة ولا نحيفة
ا
بستاذن منكم بنات حروح انام .... جمعة مباركة لا تنسونا من دعواتكم الصالحة
الله يفرجها علينا ويرزقنا من حيث لانحتسب
استودعكم الله الذي لاتضيع ودائعه
d
لاء مش شرط يافتفوتة عارفة ليه
لأنك لو بتفكرى كتير يتحرقى سعرات هائلة لأنك عارفة طبعاً ان اصعب العمليات العقلية هى التفكير احم احم انا دارسة علم نفس وبتفلسف
كمان العصبية بتحرق كتير وانا بقى مقولكيش ف العصبية اكيد ف مرة صوتى هيوصل لسوريا وهتعرفى
اذاً الموضوع مش متوقف ع الاكل بس ده غير انى اصلاً ما بكولش لأنى مبحبش الاكل
اهىء اهىء اعمل ايه حالتى مستعصية
ع
الله مععاكي يا ميمو واذكرينا في دعاءك
d
انا موزنتش نفسى اخر مرة كنت 53 وكنت فرحانة بنفسى زمانى دلوقتى وصلت 49 :sm215:
d
ميمووووووووو أحلام سعيدة
ع
لاء بقى يادوني ده مشكلة عويصة وأنا مقدرش عليها
العصبية والهم بيحرقوا كتيرر
أنا كنت كل ما عصب اكل لحد ما مرة عصبت كتير وأكلت كتير شي فوق الخيال وبعدها رجعت العفو منكم ورحت المشفى من وقتها كل ما عصب او أزعل ما عاد أطيق شوف الأكل
ع
حسبي الله ونعم الوكيل
حسبي الله ونعم الوكيل
حسبي الله ونعم الوكيل
d
بناااااااااااات باركولى مصر غلبت ف الماتش
د
انا عصبييييييييييييييية جداااااااااااا
وبفكررررررررر كتير

بس مش نحيفه هههههههههههههههههههه

انا احس بالعكس كلما عصبت وفكرت كتير بوضع حرتي بالاكل
مع اني والله مش باكل كتير بس كله اكل مش صحي خخخخخ

الله يعين بس
ع
يابنات
معليش انا تعبانة كتير وبدي انام
على أمل انه يكون بكرة أحلى ان شاء الله
اذكروني في دعائكم
وتصبحوا على الف خيرررر
د
احلام سعيدة فتفوتتنا الحلوه

ربي يجعل بكره يوم مبارك ويوم سعد عليكي
ويدقووا بابكم خطاب ويتمم لك الموضوع بسرررررررررعة وعلى خير

اهم شي يكون زوج صالح لك

ولجميع البنات يارب
d
تصبحوا على خيررررررررررررررررررر

جمعة مباركة
[BLINK]الإستغفاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار[/BLINK]
ا
هاااااي انا اول وحدة فتحت المنتدى الصباااح صباااح الخيرات صباح الامل صباحي مباركة ياااعروسة
ا
الله الله يابنااات الهمة اليوم جمعة نستغفر كثير ونقرا سورة الكهف وبعدين نستغفر لين ماتقرب الشمس تغرب وندعي ونصلي صلاة الحاااجة واهم شي ندعي من قلب وبثقة وايماااان بالله يارب تبشروني يابنات ابغى افرح فيكم يااارب يسعدكم لانكم بجد عسولات وتستاااهلون كل خير

والعرسان هذولي مااعندهم نظر طبعا لاني شخصت الحااالة وطلع عندهم مرض العشااا الليلي

وهذ يدل انكم مااراح تنخطبون الا في عز القايلة ههههههههههههههههههههه امزح
X