فين فتافيت ؟
والحياة الوردية كمان قالت هدخل بالليل فينها ؟
انتوا فين يابنااااااااااااااات ؟
أختي
خيال
دوني
الراجية الفرج القريب
يارب يسهل لكم كل ما فيه خير ويسعدكم بأقرب وقت وييسر أموركم
ويرزقكم بالزوج الصالح عاجل غير آجل
اسمحوا لي أن استأذن منكم وان شاء الله أشوفكم على خير
وليله سعيده
(f)
الراجية الفرج القريب اقتراحك رااااااااااائع ربنا يكرمك بس مابقدر اقوم معاكم الليلة لاني باجازة :o
بنننناااااااااااااااااااااااات بلاش حد يخرج بقى وخلينا مع بعض شوية
دوووووووووني احنا موجودين معااااااااااااااااااااكي
بسمة تصبحى على خير ياغالية وياااااااااارب يحقق لك كل ماتتمناي فخاطرك ويفرشلك طريقك بالورود والحب والصحة والسعادة
بكرة اجازة خلينا سهرانين شوية انا من يوم السبت مش هقدر اسهر عشان هرجع الشغل وانتظم وهتوحشوووووووووووووونى جدا
وانا زيك دووووووووووني الاسبوع الجاي ان شاء الله مارح ادخل كثير للنت فخلينا ندردش هلق :D وان شاء الله البنات بيبنوا
:think::think::think: أنا هكلم نفسى كده كتييير ؟:think::think::think:
السلاااااااااااااااااام عليييييييييييكم
شخبااااااااااااار كل البناااااااااااااااااااات المتواجدين حاليا
شخباركم
شو مسوويييييين
والله فيني رقااااااد عيوني ما تتبطل
بس مب قادره امشي لين الفراش لوووووووول
فتفوووووووووووووووووووووووووووووووتة جاااااااااااااااات يا بنااااااااااااااااااات :Y_hi_3: شو اخبار القمر الغايب ؟؟؟؟؟؟؟؟
لسه بدرى هى الساعة كم عندكم ع الوخم ده
لسه بدرى بقى ده انا حتى بعمل بطاطا عشان القاعدة تحلو:wink:
:groupwave:فتفووووووووووووووووووتة:groupwave:
واخيرا قريت الصفحات اللي فاتتني اوففففففففففففففففففففففففففف
انا جيت يا بنات بس من غير جديد:no:
وحشتوني كتتتتتير :8875:
كيف اخباركم ما شاء الله وصلنا 252صفحة :wavetowel2:الله يدوم هالصداقة ويفرح قلوبنا يارب
احلامي خيال;5143585:
ايه بس حغير الشغل ادعييلي دوني الله ييسر لي الامور
أحلامى خيال حبيبتى
انتى اللى بينادوكى بأوصافى؟؟؟؟
mohja;5143604:
واخيرا قريت الصفحات اللي فاتتني اوففففففففففففففففففففففففففف
انا جيت يا بنات بس من غير جديد:no:
وحشتوني كتتتتتير :8875:
كيف اخباركم ما شاء الله وصلنا 252صفحة :wavetowel2:الله يدوم هالصداقة ويفرح قلوبنا يارب
أهلا مهجة كونك بخير ده أحسن من أى جديد الله يديم عليكى العافية