أحلامى خيال حبيبتى
انتى اللى بينادوكى بأوصافى؟؟؟؟
أصلى بشوف البنات بيكلموا واحدة اسمها اوصافى ففكرتها انتى !!
تجمع للبنانيت اللى متخطبوش ولا اتجوزوا (تم دمج المواضيع المتشابهه)
d
08-02-2008 | 12:09 AM
ق
08-02-2008 | 12:11 AM
اوك بناااااااااات
افاااا قشطوطه هني ومحد يعبرها
واخه انا بروح انااااااااااام تعبااانه .. لازم اقوم اصبح من وقت
اجوفكم على خير ان شاااء الله
مع السلااامه
وتحملو في روحكم
افاااا قشطوطه هني ومحد يعبرها
واخه انا بروح انااااااااااام تعبااانه .. لازم اقوم اصبح من وقت
اجوفكم على خير ان شاااء الله
مع السلااامه
وتحملو في روحكم
ع
08-02-2008 | 12:14 AM
السلام عليكم يابناااات
كيفكم اليوم ان شاء الله بخير
يابنات الليلة فضيلة ليلة جمعة وحدوا الدعاء في الليل عسى ربي يفرج علينا
كيفكم اليوم ان شاء الله بخير
يابنات الليلة فضيلة ليلة جمعة وحدوا الدعاء في الليل عسى ربي يفرج علينا
ا
08-02-2008 | 12:14 AM
دوووووووني للااااااااااااااء حبوبة مو اوصافي انا احلامي خيال هههههههه
O
08-02-2008 | 12:14 AM
احلامي خيال;5143616:
اهلا اهلا بزينة البنات :D وا كيداااااااااااااااااايرة اش هاد الغبور ازين؟؟؟؟ توحشنااااااااااااااااك بزااااااااااااااااااااف
يتوحشك الخير الغزالة بارك الله فيك
O
08-02-2008 | 12:16 AM
dony???;5143626:
أهلا مهجة كونك بخير ده أحسن من أى جديد الله يديم عليكى العافية
ويديمها عليك كمان ونفرح بنفسنا عن قريييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييب وفرج كربتنا
قولوا اميييييييييييييييييييييين
ا
08-02-2008 | 12:17 AM
امييييييييييييييييييييييييييييييييييييين
ع
08-02-2008 | 12:17 AM
أحلامي كيفك يا قلبي
دوووووووني ربي يديمك
أنا الحمد لله بخير بس لسى مزعوجة وتعبانة بس الله كريم شو نساوي
دوووووووني ربي يديمك
أنا الحمد لله بخير بس لسى مزعوجة وتعبانة بس الله كريم شو نساوي
d
08-02-2008 | 12:19 AM
احلامي خيال;5143681:
دوووووووني للااااااااااااااء حبوبة مو اوصافي انا احلامي خيال هههههههه
ماشى أنا هناديكى بميمو عشان اسمك كبير وانتى عارفة طبعا اننا فى عصر السرعة
ماشى؟
د
08-02-2008 | 12:20 AM
السلاااااااااااااااااااااااااااام علييييييييييييييييييييييكم
العراااااايس كلهم موجودات يا سعدي يا هناي
كيفكم وشووووووووو اخباركم
دوني الغلا كيفك؟؟ انا ع المسنجر انتظرك خخخخخ
مهجة واحلامي خيال وبسوووومه
كيفكم يا عرايسنا المغربيات؟؟؟
وحشتووووووووووووني
العراااااايس كلهم موجودات يا سعدي يا هناي
كيفكم وشووووووووو اخباركم
دوني الغلا كيفك؟؟ انا ع المسنجر انتظرك خخخخخ
مهجة واحلامي خيال وبسوووومه
كيفكم يا عرايسنا المغربيات؟؟؟
وحشتووووووووووووني
d
08-02-2008 | 12:20 AM
ايه يافتفوتة كنتى غطسانة فين بسأل عليكى
فوقى بقى حبيبتى ولا تشيلى لها هم
كله على الله
فوقى بقى حبيبتى ولا تشيلى لها هم
كله على الله
d
08-02-2008 | 12:22 AM
[BLINK]الحياة الوردية[/BLINK] جت ايه الهنا ده
اوعى تمشى انا هاكل ورك فرخة واجى على طول
لو حد جعان يقول متتكسفوش
اغرف لحد معايا؟
اوعى تمشى انا هاكل ورك فرخة واجى على طول
لو حد جعان يقول متتكسفوش
اغرف لحد معايا؟
ع
08-02-2008 | 12:23 AM
مما كنت في البيت وأول ما وصلت قبل ما بدل ملابسي فتحت اللاب توب
وفتحت صفحة عروس وبرررريم على صفحتنا
وفتحت صفحة عروس وبرررريم على صفحتنا
ا
08-02-2008 | 12:25 AM
سلااااااااااااامتك الف سلااااااااااامة فتفوتة انا الحمد لله ماشي حالي :ss: لوين مابعرف ....الله كريم ....ولك فتافيتو الي بدو يزعجك قوليلي وانا اعملهولك طحينة :mad:خخخخخخخخخخخخخخخخ
دوني مااااااااااااااااااشي قوليلي ميمي بدلع عليكم هههههههههههههههههه
دوني مااااااااااااااااااشي قوليلي ميمي بدلع عليكم هههههههههههههههههه
ا
08-02-2008 | 12:29 AM
الحياة الوردية عندنا يامرحبا يامرحبا :21_209:
كيفك ياغالية ؟؟؟؟؟؟؟
دوووووووووني اغرفيلي معاكي ههههههههههههههههه لازمني 4 كيلو:D ....يله بركي تكون الزيادة بسبب هالغرفلة خخخخخخخ
كيفك ياغالية ؟؟؟؟؟؟؟
دوووووووووني اغرفيلي معاكي ههههههههههههههههه لازمني 4 كيلو:D ....يله بركي تكون الزيادة بسبب هالغرفلة خخخخخخخ
d
08-02-2008 | 12:33 AM
ليه ياميمو انتى نحيفة زيى ؟
د
08-02-2008 | 12:37 AM
دوووووووني
هلا فيكي والله الهنا الي انا فيه شوووفتكم والله وتجمعنا الحلووو هذا
وهنا وعافية وصحتين على قلبك الفرخة يا فرررررررررررخة انتي
احلامي خيال
هلا فيكي الغلا ومررررررررحبا
انا بخيررررررررر دامك انتي بخير وسلامه
انتوا نحيفات يا بنات
طيب خذوا مني كل وحدة 10 كيلو عشان نبقى متناسقين هههههههههههه
الله يعين بس
هلا فيكي والله الهنا الي انا فيه شوووفتكم والله وتجمعنا الحلووو هذا
وهنا وعافية وصحتين على قلبك الفرخة يا فرررررررررررخة انتي
احلامي خيال
هلا فيكي الغلا ومررررررررحبا
انا بخيررررررررر دامك انتي بخير وسلامه
انتوا نحيفات يا بنات
طيب خذوا مني كل وحدة 10 كيلو عشان نبقى متناسقين هههههههههههه
الله يعين بس
ا
08-02-2008 | 12:39 AM
ايييييييييه دوووووووووني لازمني 4 كيلو ونبقى مظبوووووووووطين هههههههههههه حاولت ياختي اجيبهم بس بدوووووون فائدة قربت اشحتهم خخخخخخخخخ
د
08-02-2008 | 12:42 AM
بنااااااااااااات
ممممممممممكن سؤال محرج خخخخخخخخخ
وخصوصا الي فوق سن الــ 25
تتوقعوا شو سبب تاخر زواجكم؟؟؟؟
انا بالنسبة لي احس انه السبب
نصيب يمكن؟؟
وغالبا المرض الوراثي الي احمله ... يعني لازم يخطبني واحد سليم ما فيه هالمرض الوراثي
واحيانا اقول يمكن بسبب سمنتي؟؟
امممممممممممم ما ادري والله
احيانا اقووول عمل خخخخخخ بس هذا مو حاطته وايد ببالي
يقولون لي محسوووووودة على شووو ما ادري .. يمكن على الرشاقه هههههههههههههه
الله يعين بس ويسهل امررررررررنا لانه تعبت نفسياتنا بجد من هالموضوع
ممممممممممكن سؤال محرج خخخخخخخخخ
وخصوصا الي فوق سن الــ 25
تتوقعوا شو سبب تاخر زواجكم؟؟؟؟
انا بالنسبة لي احس انه السبب
نصيب يمكن؟؟
وغالبا المرض الوراثي الي احمله ... يعني لازم يخطبني واحد سليم ما فيه هالمرض الوراثي
واحيانا اقول يمكن بسبب سمنتي؟؟
امممممممممممم ما ادري والله
احيانا اقووول عمل خخخخخخ بس هذا مو حاطته وايد ببالي
يقولون لي محسوووووودة على شووو ما ادري .. يمكن على الرشاقه هههههههههههههه
الله يعين بس ويسهل امررررررررنا لانه تعبت نفسياتنا بجد من هالموضوع
d
08-02-2008 | 12:46 AM
الحياة الوردية;5143875:
بنااااااااااااات
ممممممممممكن سؤال محرج خخخخخخخخخ
وخصوصا الي فوق سن الــ 25
تتوقعوا شو سبب تاخر زواجكم؟؟؟؟
أهلاً بوردة التجمع
أنا عمرى 24 وسبب قاعدتى هى رفضى المستمر للعرسان
لحد ما زهقوا منى الناس وبقو يخافوا يقربولى حتى فيه ناس طلعوا عليا انى عندى عقدة
لكن انا واثقة ان النصيب لسه ما جاش