الجوهرة السعودية;5140841:
يابنات ابي اسالك هل عيب الوحدة:yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo::yahoo:ترقص في زوجها احنا عندنا بعض الناس عندهم عيب ترقص بزواجها كل وحدة تقولي كيف عادتهم بهذا الموضوع
أختي الجوهرة أحنا عندنا يقوم العريس بالرقص مع عروستوا وطبعا أهل العريس والعروسه
يرقصون معاهم ويفرحوا بيهم، بس أظن كل بلد وتقاليدها
ويارب يرزقكم الزوج الصالح وإن شاء الله ترقص معاه ونفرح بيكي