محبة_الرسول;14930993:
الله يخليكى شجوون
ربنا يهون عليكى
ما فيش حاجة بالسااهل :)
ربنا يكملك على خير يااااارب
امين حبيبتي
الله يرزقك بالقريب العاجل يارب:adore:
كيف ايش جديدك؟
ما في اخبار حلوة؟;)
محبة_الرسول;14930993:
الله يخليكى شجوون
ربنا يهون عليكى
ما فيش حاجة بالسااهل :)
ربنا يكملك على خير يااااارب
محبة_الرسول;14931022:
لا والله ما فيش
فى انتظاار الدورة من بكرة
وبفكر هعمل المنظار ان شاء الله
ادعيييييلى
نجــــد;14931044:
هاي شجونه
شجن الشجون;14930964:
ياحياتي انتي
زين طمنينا عليك
وحشتيني مووووووووووووت
ان شاء الله راح يطلع الفستان حلو اكيد الحلو رايح يليق عليه اي شي :adore:
استانسي وانبسطي ياقلبي
علينا وعليك
الحمد لله بخير
اشخبارك انتي؟
:lol::lol::lol::lol: انا حاسه لابسه بدله رقص هههههههههههه:lol:
محبة_الرسول;14931045:
ياااااااااااااااااارب :)
منظار بطن
بيبين كل حاجة بقى فى الرحم والانابيب ولو فى التصاقات او اى حاجة
بتبان وبيعالجها فى نفس الوقت
نجــــد;14931061:
شكلها عشان كذا أختفت يومين. خخخخخخ
محبة_الرسول;14931083:
شجوون
بفكر اجرب التلقيح
بس ان شاء الله بعد المنظاار
واحدة معانا فى تجمع المصريات
عملت المنظار وما شاء الله حملت فى نفس الشهر :)
لاقيت عندها كيس دم ع المبيض هو اللى كان مانع تخصيب البويضة
علشان كده بفكر اعمله الاول
ممكن يكون فى مشكلة او حاجة مش باينة بالسونار العادى
:)
نجــــد;14931091:
محبة الرسول ربي يرزقك ويرزق كل متاخررررررره ياكرررريم
شجن الشجون;14931098:
ما شاء الله الله يتمم عليها بالخير
انتي حبيبتي ما تسوين سونار مهبلي؟ هو اوضح من السونار البطن ويكشف كل شي
ان شاء الله من تعملي المنظار تحملي نفس الشهر :thumbs_up:
نجــــد;14931085:
الحمدلله
بخير ياقلبي
اجل مريضه ياقلبي الله يعينك ويشفيك يا شين الزكام مع الحمل
إيه الايام مرت بسرعه دخلته من يومين
امس بالليل حسيت اقول اخ ياظهري قالت اختي بلا افلام نامي درينا انك دخلتي التاسع خخخخخخخ
محبة_الرسول;14931103:
آمييييييييين يااااااارب
وييسرلك ولادتك ياااااارب
:adore:
لا بعمل سونار مهبلى طبعا
بس بردو المنظار بيكون ادق ;)
ان شاء الله ياااارب F:
محبة_الرسول;14931129:
ان شاء الله شجوون
سبحان الله
فعلا ما حدش يعرف الخير فييين
ربنا يرزقنا يااررب الذرية الصاالحة
شجن الشجون;14931139:
اكيد ياقلبي
ان شاء الله يرزقكم بالقريب العاجل يارب :thumbs_up: