تجمع حلم الأمومة لشهر جمادي الاول

عروس مغتربة عن زوجها 04-04-2011 2,691 رد 107,752 مشاهدة
ش
محبة_الرسول;14930993:
الله يخليكى شجوون

ربنا يهون عليكى

ما فيش حاجة بالسااهل :)

ربنا يكملك على خير يااااارب


امين حبيبتي
الله يرزقك بالقريب العاجل يارب:adore:
كيف ايش جديدك؟
ما في اخبار حلوة؟;)
م
لا والله ما فيش

فى انتظاار الدورة من بكرة

وبفكر هعمل المنظار ان شاء الله

ادعيييييلى
ش
محبة_الرسول;14931022:
لا والله ما فيش

فى انتظاار الدورة من بكرة

وبفكر هعمل المنظار ان شاء الله

ادعيييييلى


ان شاء الله ما تنزل وتبشرينا باحلى خبر :adore:
المنظار للانابيب؟
الله يوفقك يارب
ن
هاي شجونه
م
ياااااااااااااااااارب :)



منظار بطن

بيبين كل حاجة بقى فى الرحم والانابيب ولو فى التصاقات او اى حاجة
بتبان وبيعالجها فى نفس الوقت
ش
نجــــد;14931044:
هاي شجونه


ياهلا وغلا بحياتي انا :adore:
اشخبارك ياسكره؟
وحشتيني صارلك يومين ما دخلتي :(
ما شاء الله اشوفك دخلتي التاسع الله يسهل عليك الولاده يارب
ن
شجن الشجون;14930964:
ياحياتي انتي
زين طمنينا عليك
وحشتيني مووووووووووووت
ان شاء الله راح يطلع الفستان حلو اكيد الحلو رايح يليق عليه اي شي :adore:
استانسي وانبسطي ياقلبي


علينا وعليك


الحمد لله بخير
اشخبارك انتي؟




:lol::lol::lol::lol: انا حاسه لابسه بدله رقص هههههههههههه:lol:



شكلها عشان كذا أختفت يومين. خخخخخخ
ش
محبة_الرسول;14931045:
ياااااااااااااااااارب :)



منظار بطن

بيبين كل حاجة بقى فى الرحم والانابيب ولو فى التصاقات او اى حاجة
بتبان وبيعالجها فى نفس الوقت


اها ياحياتي انتي
ان شاء الله كل الامور سليمه يارب
ما فكرتي تعملي تلقيح صناعي او اطفال الانابيب او الحقن المجهري؟
ش
نجــــد;14931061:
شكلها عشان كذا أختفت يومين. خخخخخخ

ههههههههههه احنا صرنا محللين سياسين ههههههههه:lol:
م
شجوون

بفكر اجرب التلقيح

بس ان شاء الله بعد المنظاار

واحدة معانا فى تجمع المصريات

عملت المنظار وما شاء الله حملت فى نفس الشهر :)

لاقيت عندها كيس دم ع المبيض هو اللى كان مانع تخصيب البويضة


علشان كده بفكر اعمله الاول
ممكن يكون فى مشكلة او حاجة مش باينة بالسونار العادى


:)
ن
الحمدلله

بخير ياقلبي


اجل مريضه ياقلبي الله يعينك ويشفيك يا شين الزكام مع الحمل




إيه الايام مرت بسرعه دخلته من يومين

امس بالليل حسيت اقول اخ ياظهري قالت اختي بلا افلام نامي درينا انك دخلتي التاسع خخخخخخخ
ن
محبة الرسول ربي يرزقك ويرزق كل متاخررررررره ياكرررريم
ش
محبة_الرسول;14931083:
شجوون

بفكر اجرب التلقيح

بس ان شاء الله بعد المنظاار

واحدة معانا فى تجمع المصريات

عملت المنظار وما شاء الله حملت فى نفس الشهر :)

لاقيت عندها كيس دم ع المبيض هو اللى كان مانع تخصيب البويضة


علشان كده بفكر اعمله الاول
ممكن يكون فى مشكلة او حاجة مش باينة بالسونار العادى


:)


ما شاء الله الله يتمم عليها بالخير
انتي حبيبتي ما تسوين سونار مهبلي؟ هو اوضح من السونار البطن ويكشف كل شي
ان شاء الله من تعملي المنظار تحملي نفس الشهر :thumbs_up:
م
نجــــد;14931091:
محبة الرسول ربي يرزقك ويرزق كل متاخررررررره ياكرررريم


آمييييييييين يااااااارب

وييسرلك ولادتك ياااااارب
:adore:

شجن الشجون;14931098:
ما شاء الله الله يتمم عليها بالخير
انتي حبيبتي ما تسوين سونار مهبلي؟ هو اوضح من السونار البطن ويكشف كل شي
ان شاء الله من تعملي المنظار تحملي نفس الشهر :thumbs_up:


لا بعمل سونار مهبلى طبعا
بس بردو المنظار بيكون ادق ;)

ان شاء الله ياااارب F:
ش
نجــــد;14931085:
الحمدلله

بخير ياقلبي


اجل مريضه ياقلبي الله يعينك ويشفيك يا شين الزكام مع الحمل




إيه الايام مرت بسرعه دخلته من يومين

امس بالليل حسيت اقول اخ ياظهري قالت اختي بلا افلام نامي درينا انك دخلتي التاسع خخخخخخخ


دووووووووووم مووووووووو يوووووووووووووم
ايه والله شين مووووووووووووووت:'(
الايام بسرعه تروح سبحان الله
هههههههههههه عاد اكيد بيبدأ فلم الرعب من هذا الشهر ههههههههههههه:lol:

اقول نجوده انتي عملت لك دكتورتك اشعه للبيبي عن التشوهات؟
ش
محبة_الرسول;14931103:
آمييييييييين يااااااارب

وييسرلك ولادتك ياااااارب
:adore:



لا بعمل سونار مهبلى طبعا
بس بردو المنظار بيكون ادق ;)

ان شاء الله ياااارب F:


اها عسى خير
والله يكتب اللي فيه الخير :thumbs_up: يمكن المنظار خير لك
تعرفي انا كنت اتعالج بعياده ويقولي زوجي ايش رايك نروح للمستشفى يقولون وايد زين وانا رافضه رفض تام وبعد 4 اشهر اقتنعت بعد اصرار زوجي والحمد لله طلع المستشفى خير لي من اول شهر علاج حملت :thumbs_up:
انتي اخذي بالاسباب وان شاء الله ماراح يخيب لك تعبك:thumbs_up:
م
ان شاء الله شجوون

سبحان الله
فعلا ما حدش يعرف الخير فييين

ربنا يرزقنا يااررب الذرية الصاالحة
ن
كيف عن التشوهات ؟؟


اللي اعرفه اذا فيه تشوه لاسمح الله يبان بالسونار العادي من الاسبوع ال١٥


بس أنا مره سألتها بالسابع عن البيبي وقالت سليم اذا فيه امراض أو نشوة لاسمح الله يبان بالسونار العادي


الله يتمم لك على خير ويرزقك شوفة العروسة وهي بااتم العافية
ش
محبة_الرسول;14931129:
ان شاء الله شجوون

سبحان الله
فعلا ما حدش يعرف الخير فييين

ربنا يرزقنا يااررب الذرية الصاالحة


اكيد ياقلبي
ان شاء الله يرزقكم بالقريب العاجل يارب :thumbs_up:
م
شجن الشجون;14931139:
اكيد ياقلبي
ان شاء الله يرزقكم بالقريب العاجل يارب :thumbs_up:


يااااااااارب


قوليلى اخترتى اسم للنونة ولا لسة ؟؟ :D
X