شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
ط
طمطماطم انا رتبة كبيرة اوى ف البلد وزنى 85 تقريبا ههههههههههه



ههههههههههههههه تيجى فين جمبى انا انا وصلت ل 115 يا ابله انا لولا طولى كان زمان شكلى عااااااااااار اععععععععععععععععع لا بس بجد انا ينفع اقيم حد؟؟؟؟؟وانا عضوة عاديه يعنى
z
طب هو متعود يكدب عليكي دايما ولا دي اول مره انتي خدي موقف منه عِشان كدب عليكي وفهمي ان انتي متقدريِش تعيشي مع حد بيكدب مش حتحسي بامان معاه اكيد هو حيحس انه بيعمل حاجه غلط
s
115 ماشاء الله انتي طولك كام يابطه
ط
مش عارفه يامورو بس جوزك غريب فعلا المفروض يواجهك يعنى مش يكدب عليكى بس انتى متشديش معاه هو عرف انك عرفتى؟
أ
انا جيييييييت صباح الخير يا قمرات
d
يا مورو اتكلمي عشان ترتاحي و الله طول ما انتي شايلة في قلبك هتفضلي تعبانة و انتي حامل مش كويس كده
z
اه طبعا ياطماطمايه انتي عضوه عاديه امال جنيه يعني ههههههههههه

في ميزان ضاهر اسفل المشاركه عل اليمين دوسيه وحيتم التقيم
d
نورتي يا بسبس يا قمراية
ط
انا 173 يا لولا بس كتير اوى عليا المشكله انى كنت زدت اول الجواز وجه الحمل زدت اكتر والغريبه ان بطنى صغيره مش قادره افهم الزياده دى فين بالظبط ومش باينه اوى الدكتور اتصدم لما وزنى:040:
z
صباح النور بسبس ازيك
ص
هقول ايه بس
حسبى الله ونعم الوكيل
s
مممممممممم انا 169 سم ووزني اول الحمل كان 75 كجم ومش عاوزه اتوزن تاني خايفه من الصدمه
ط
صباح النووور يابسبس عامله ايه


اه طبعا ياطماطمايه انتي عضوه عاديه امال جنيه يعني ههههههههههه

في ميزان ضاهر اسفل المشاركه عل اليمين دوسيه وحيتم التقيم


ههههههههههههه مش مركز يعنى ههههههههههههه اخيرا لقيته مرسيه يا زوزووووووو
s
طيب ماتروحيش تباتي عند مامتك تاني يامورو الزقي في البيت عشان مايجوش تاني من وراكي ولو اضطرو لازم هايستاذنوكي
ص
ربنا يسهل ان شاء الله
ادعولى
لان والله امبارح جالى احساس انى هولد
شد فى بطنى لتحت جامد جدا
سبحان الله
وكنت خايفه اوى الحمد لله
ب
http://forums.3roos.com/showthread.php?t=503724


شوفوا دة يابنااااااااااات
ط

مممممممممم انا 169 سم ووزني اول الحمل كان 75 كجم ومش عاوزه اتوزن تاني خايفه من الصدمه

قولى ممكن توصلى ل 90 مثلا فى الحمل هو الطبيعى بتزيد 12 او 15 كيلو انا الى شطحتتتتت اووووووووووووووى بس الحمدلله ثابته على كدة من اول السابع ربنا يستر وحاسه انى بخس كمان انا هولد من هنا وهولع فى نفسى
أ
صباح الخير يا بنات انا تمام انهارده الحمدلله بس روحت للدكتور بليل عشان الموضوع كان بشع بشع وجوزى قالى لازم نروح لا يكون النونو فيه حاجه ودا اللى تاعبك

وروحت للدكتور شاف النونو تمام الحمدلله بس قالى عايزنى تانى بعد اسبوع مش عارفه ليه

وادانى 3 ادويه واحد ملين وواحد عشان البواسير وواحد عشان البواسير بردو بس سريع بيتاخد عند اللزوم يعنى

والحمدلله احسن دلوقتى
s
لا احنا بعد الولاده نحاول نظبط بالدايت وهحاول اشترك في جيم او اجهزه تخسيس عند الدكتور يارب بس نخس
ص
طيب منا طولى 165
وكنت 75 وزنت من فتره شويه كنت 92 الحمد لله
ومفكرش اوزن الحمد لله
X