شات بنات مصر لشهر محرم1431
ف
06-01-2010 | 01:21 PM
هقوم اعمل شويه حاجات في الشقه واجيلكم يابنات
*
06-01-2010 | 01:23 PM
كوباية مايه;11000772:
والله يا بيبو انا شايفه حاجه تانيه كمان
هو بيكذب عشان هى شكلها من الشخصيات اللى بتحاسبه على كل حاجه ومش بتفوت فا بقى يريح دماغه
هو من وجهه نظره مش بيكدب وهو بيريح دماغه منها بس مش اكتر عشان كدا لسه كنت بقولها تشوف هو ليه بيكذب
ايوة احتمال طبعا
غلط ان الواحدة تفضل تحاسب الراجل على كل حاجة فى حاجات لازم تعديها والحاجة اللى تعاتبيه فيها يبقى بالراحة
فتافييت السكر;11000777:
ازيك ياولاء وازي النونو
امبارح رحت عملت التحاليل اللي الدكتوره طلبتها مني ولما روحت نمت وحلمت حلم وحش قوي وجوزي صحاني كان بيرن علي الباب صحاني من الحلم واول ماشفته قعدت اعيط جامد قوي وفضلت مخنوقه قوي طول اليوم ولحد دلوقتي وخايفه قوي علي البيبي يابنات ادعولي
معلش يا جميل
الكوابيس دى من الحمل ماتخافيش
ص
06-01-2010 | 01:26 PM
يا جماعه دا بيتى لازم اعرف فى ايه
مش اتفجأ
مش اتفجأ
أ
06-01-2010 | 01:29 PM
لا يا مورو انا مش بتكلم على انه جاب مامته من غير ما يقولك انتى عندك حق فى دى انا بقولك على مبدأ الكدب فهمانى انما انتى ليكى كل الحق انك تزعلى انه دخل ماماته من غير مايقولك
بس انتى لما تتكلمى معاه متقوليش انت كنت المفروض تستأذنى لا
قوليله انت كنت المفروض تقولى انكم هتباتوا عندى فى البيت لانى ممكن مثلا ميكونش البيت نضيف او مترتب او كدا دا يحرجنى ودا ميرضكش
عشان ميقلبش عليكى الموضوع ويقولك انا مش هستأذن انتى قوليله انت بس بتدينى علم عشان ابقى مجهزه نفسى
عشان تشيليه هو كل الغلط
بس انتى لما تتكلمى معاه متقوليش انت كنت المفروض تستأذنى لا
قوليله انت كنت المفروض تقولى انكم هتباتوا عندى فى البيت لانى ممكن مثلا ميكونش البيت نضيف او مترتب او كدا دا يحرجنى ودا ميرضكش
عشان ميقلبش عليكى الموضوع ويقولك انا مش هستأذن انتى قوليله انت بس بتدينى علم عشان ابقى مجهزه نفسى
عشان تشيليه هو كل الغلط
s
06-01-2010 | 01:32 PM
فتافييت السكر;11000777:
ازيك ياولاء وازي النونو
امبارح رحت عملت التحاليل اللي الدكتوره طلبتها مني ولما روحت نمت وحلمت حلم وحش قوي وجوزي صحاني كان بيرن علي الباب صحاني من الحلم واول ماشفته قعدت اعيط جامد قوي وفضلت مخنوقه قوي طول اليوم ولحد دلوقتي وخايفه قوي علي البيبي يابنات ادعولي
خير يادودو ان شاء الله انا برده بحلم احلام وحشه اوي ربنا يستر علينا يارب
ص
06-01-2010 | 01:32 PM
والله اتكلمت بكل الطرق
الحمد لله
الحمد لله
أ
06-01-2010 | 01:33 PM
يا بنات متقلقوش الاحلام دى حاجه عاديه جدا فى الحمل
انا كنت زيكو كدا والله فى اول الحمل
ودلوقتى من نص السابع بقيت كل يوم احلم بردو
فا عادى جداااااااااااااا
انا كنت زيكو كدا والله فى اول الحمل
ودلوقتى من نص السابع بقيت كل يوم احلم بردو
فا عادى جداااااااااااااا
s
06-01-2010 | 01:37 PM
حد يعرف مكان بيصلح تلاجات كويس لاني بتصل بصيانه كريازي ومابيعبروش
محدش يجيب كريازي صيانتها وحشه اوي
محدش يجيب كريازي صيانتها وحشه اوي
أ
06-01-2010 | 01:37 PM
طيب يا مورو هو بيكددب عليكى كتير؟؟
بيكدب يعنى فى حاجات مصيريه؟؟
اللى هى كبيره يعنى ولا فى حاجات عبيطه كدا؟؟
بيكدب يعنى فى حاجات مصيريه؟؟
اللى هى كبيره يعنى ولا فى حاجات عبيطه كدا؟؟
ص
06-01-2010 | 01:40 PM
لا كتيرررررررررررررر
حاجات كتير الحمد لله
ومصيريه
حاجات كتير الحمد لله
ومصيريه
أ
06-01-2010 | 01:41 PM
sweetylolla85;11000891:
حد يعرف مكان بيصلح تلاجات كويس لاني بتصل بصيانه كريازي ومابيعبروش
محدش يجيب كريازي صيانتها وحشه اوي
يالهوى انتى عايزه صيانه بعد شهرين جواز؟؟؟
ايه داااا
التلاجه دى هتتعبك بعد كدا خدى بالك وبعدين لو صلحتيها بره الضمان خدى بالك هيضيع عليكى انتى احسنلك تتصلى بيهم وتعملى شكوه عشان يجيولك وتبقى فى الضمان
d
06-01-2010 | 01:41 PM
طيب و انتي مكتشفتيش العيب ده ايام الخطوبة يا مورو خالص
ص
06-01-2010 | 01:42 PM
اكتشفت وقالى عشان مخسركيش
d
06-01-2010 | 01:43 PM
ازاي يعني ميخسركيش بس كان واضح ادامك انه بيكذب
ص
06-01-2010 | 01:45 PM
واضح جداااااااااااااااااااااااااااااااااا
ب
06-01-2010 | 01:49 PM
دعاء جميل للحوائج
اقرأ 3 مرات
والله يستجيب بإذن
الله
فهو السميع المجيب
وأرسل لمن تحب
خلال ساعة (يدعو به الاف وربما ملاين :)
بسم
الله
الرحمن
الرحيم
الرحيم
يا ودود يا ودود ، ياذا
العرش
المجيد ، يا مبدئ يا معيد، يا فعالا لما يريد،
أسألك بنور وجهك الذي ملئ أركان عرشك
وأسألك بقدرتك التي قدرت بها على جميع خلقك
و أسألك برحمتك التي و سعت كل شيء
(تسمي حاجتك)
لا إله إلا أنت
' يا مغيث أغثني
'
' يا مغيث أغثني
'
' يا مغيث أغثني
'
و نصلي على الحبيب محمد واَل محمد 10 مرات
ونرسل ل أصدقائك جميعا
خلال ساعة بإذن الله تكون الاف وربما ملاين الصلوات على الحبيب محمد واَل محمد في صحيفتك
إلا إذا وقفت عندك.. فانتبه ..إلا رسول الله
أ
06-01-2010 | 01:49 PM
صوت العيون;11000908:
لا كتيرررررررررررررر
حاجات كتير الحمد لله
ومصيريه
دى شكلها عاده بقى يا مورو
طيب دا انسان متعب وممكن بجد يتعبك اوى بعدين لازم تلاقى حل للموضوع دا
وبعدين ايه ميخسركيش دى؟؟؟
قوليله بكدبك دا هتخسرنى وهتخسرنى اسرع كمان
C
06-01-2010 | 01:51 PM
sweetylolla85;11000891:
حد يعرف مكان بيصلح تلاجات كويس لاني بتصل بصيانه كريازي ومابيعبروش
محدش يجيب كريازي صيانتها وحشه اوي
كوباية مايه;11000912:
يالهوى انتى عايزه صيانه بعد شهرين جواز؟؟؟
ايه داااا
التلاجه دى هتتعبك بعد كدا خدى بالك وبعدين لو صلحتيها بره الضمان خدى بالك هيضيع عليكى انتى احسنلك تتصلى بيهم وتعملى شكوه عشان يجيولك وتبقى فى الضمان
فعلا مجربينهم في التلاجتين اللي عند ماما كريازي، بيتأخروا وحتي لما بيجا بيبقوا حمير او بيبقوا عايزين يدفعوكي وخلاص ، وكل مرة يحصل نفس المشكلة تاني ونطلب تاني في دوامة معاهم، وكل مرة يا اما اصلا يقول علي العيب حاجة تانية خالص ويغرمك كشف وصيانة وترجع زي ما هي او يقولك محتاجة قطعة كذا ودي بكذا وتطلع اصلا مكنش فيها مشكلة، المهم في الاخر جابوا بقي واحد صلحها من بره هنا جنبنا يا لولا وكويس ومتدين كده، هو شغال في محل اسمه العربي معرفش انا هو فين لأني بابا اللي بيطلبه بس عارفة انه في المنطقة وهو بقي بيجي يشوف ويصلح
ب
06-01-2010 | 01:53 PM
C
06-01-2010 | 01:53 PM
بصي يا مورو في ناس كده عن تجربة معايا واحترت فيهم وغلبت بردو وحصلت مشاكل كتير واقول واعيد واكتشف بالصدفة او حد يقولي وكده، بس بجد فيه منهم بيتغيروا فعلا وبيعقلوا ومتبقاش مقصودة منهم بحاجة وحشة بس بتيجي معاهم كده ساعات وساعات تانية فعلا عشان اللي قدامه ميزعلش او يحاكمه، بس انتي ادعيله دايما ربنا يهديه وبجد ان شاء الله لما يجي البيبي يعقل ويبطل ويتغير خالص هو الجواز عامة بيهدي وبيعقل الرجالة بجد اغلبهم يعني، بس امتي بقي دي تختلف