CuTie KaTkOoTa;11001277:
قلت لماما والله يا ويلا وهبعتهالك حاضر
لا مقالتش حاجة لما دخلت وكمان بتهيألي لسه قدامها شوية عقبال ما تعرف هي لسه في البدايةبردو
لا دى ماشاء الله فى الاسبوع ال 14 فا افتكرتها قالتلكوا
sweetylolla85;11001283:
لا طبعا ماينفعش تعزميه لوحده تعملي عزومه احتفالا برجوعه
هاتقدري تعملي عزومه ل7 افراد+ حرقه الدم
ظبطي الشقه ولما يجي يزوركم ضايفيه كويس وخلاص ده رايي لو كنت مكانك كنت عملت كده
والله عندك حق مليون الميه
CuTie KaTkOoTa;11001291:
هو ده اللي هو اسمه اسكندراني تقريبا يا بسبس صح، طيب انا عايزة بقي انا بحبه وتصدقوا كنت نسياه بس عايزة من السيرة بقي
تعالى اعملهولك
sweetylolla85;11001306:
تسلمي يامزتي طيب اعمل جنبه ايه لان ده هايكون الطبق الرئيسي انهارده ان شاء الله
تسلمي ياكتكوته انتي وطنط يارب يسهل ولادتك يارب اللهم امين
كتكوت بما اننا جيران بتجيبي اللحمه منين لان الجزار بتاعنا بدا يخرف
بصى احنا لما بنعمله هنا او عند بابا بنعمل جمبه بيض مقلى كتير ومعاه بطاطس مقليه وفينو لانه احلى حاجه لما يبقى سندوتشات انما لما تغمزى مش هتحسى بطاعمته لما يبقى سندوتشات كل واحد يعمل لنفسه السندوتش زى ما يعجبه بقى
والله انا بموت فيه بس مع الاسف مش موجود هنا انا هجيبه من كايرو اوعمله ان شاء الله