شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
z
طب متخلي حد كبير من اهلك يتكلم معاه ياميرو اصل مينفعِش يفضل كده وهو حيبقى اب كمان كم شهر
أ
هههههههههههه حلوه ربنا بيهديهم بس امتى ؟؟؟ ههههههههههههههه


لا انا بصراحه مش جايبه حاجه كريازى خااااااااالص

انا اللى عندى فعلا وكان فيه عيب مش باظ بقى الغساله كان مفتاحا لبرامج مش بيلقط البرنامج علطول لازم اضغط كزا مره وجيه الراجل صلحهولى واخد 25 جنيه من الشركه نفسها مش من بره
أ
zozokah;11001038:
طب متخلي حد كبير من اهلك يتكلم معاه ياميرو اصل مينفعِش يفضل كده وهو حيبقى اب كمان كم شهر



لا لا لا لا
حد كبير ايه اللى يكلمه دا معناه انها بتفضحه وسط اهلها وكدا بجد هيصغر اوى فى نظرهم وبعد كدا هى اللى هتعانى لما يقولوا جوز مورو كويس ومش عارفه ايه بس عيبه انه كداب

لا لا ايه المنظر هى الوحيده اللى تقدر تظبط الموضوع دا بالعقل انما اهلها لا طبعا

هى هتنسى انه فى يوم كدب عليها انما اهلها عمرها ما هينسوا
s
طيب معلش ياكتكوته ينفع تبعتيلي ارقامه لان التلاجه مبهدلالي الدنيا خالص
ف
انا جيييييييييييييييييت
أ
انا عايزه اقوم اتبل الفراخ بس مكسله خالص
أ
يا جدعان هى هوبا عرفت حامل فى ولد او بنت؟؟؟؟
ف
sweetylolla85;11000891:
حد يعرف مكان بيصلح تلاجات كويس لاني بتصل بصيانه كريازي ومابيعبروش
محدش يجيب كريازي صيانتها وحشه اوي


لو هيه في الصيانه بيتهيألي مينفعش تخل حد يعملهالك علشان الضمان



مورو
انتي معاكي حق تزعلي انه خبي عليكي مش كدب متقوليلوش انت كدبت عليه وانتي بتتكلمي معاه فهميه بالراحه ان الموضوع علشان ممكن يكون البيت محتاج ترتيب او عاوزه تضايفي مامته كويس وتعملي حاجه حلوه ليها وخليه هوه يحس انه غلط
M
محدش سلم عليا يعنى اوك اوك حسباكووو بعدين

لينا تجمع يلمنااا
ف
zozokah;11001038:
طب متخلي حد كبير من اهلك يتكلم معاه ياميرو اصل مينفعِش يفضل كده وهو حيبقى اب كمان كم شهر



لااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
اوعي يابنتي متكبريش الموضوع الاهل مش بينسوا
أ
انا هقوم اتبل الفرخ واظبط الدينا واجيلكوا
ف
ازيك ياميرو عامله ايه
ف
عندي طبقين في المطبخ اغسلهم واجيلكوا
بنات حد يقولي طريقه كيكه شيكولاته حلوه لحد ما اجي بس تكونوا مجربينها
s
بنات انا عندي سجق بلدي قولولي طريقه حلوه اعمله بيها يامزز
أ
بقلكم ايه عقبال ما اجى عايزه اخد رأيكو فى حاجه

دلوقتى اخو جوزى هيرجع من السفر يوم الجمعه بليل ان شاء الله

وطبعا انا هقوم اظبط شقتى كلها عشان هو مشفهاش فا اكيد هيجى يشوفها ولازم تبقى على سنجة عشره هههههه

وانا بقول لجوزى المفروض نعزم اخوك عندنا يوم يعنى كترحيب له وهو مش متجوز يعنى هيبقى لوحده بس جوزى بيقولى لو هنعزمه يبقى هنعزم معاه امى وابويا واخويا التانى واختى وجوزها وطبعا دا هيبقى مجهود عليا لانى لما اعمل اكل ل 3 افراد غير لما اعمله ل 7 افراد ولا ايه رأيكو؟؟؟

طيب اعزمهم بقى ولا اقوله انا هبقى تعبانه وكدا؟؟؟

وخصوصا انى لو عزمتهم هيبقى كمان اسبوعين مثلا وهكون فى الشهر التاسع ايه رأيكو؟؟؟
أ
sweetylolla85;11001249:
بنات انا عندي سجق بلدي قولولي طريقه حلوه اعمله بيها يامزز



قصدك السجق المحشى لحمه؟؟


انا بعمله ازاى بقى بجيبته وبنضفه وبعدين بجيبه وبقطع عليه بصل وطماطم وفلفل اخضر وملح وفلفل اسود وبحطهم فى حله او طاسه ومعاهم شوية مايه وسيبيهم يستووا سوا بيبقوا تحفففففففففففه وبيتعمل سندوتشات ويا سلام لو حطيتى عليه بيض مقلى انا عارفه انها غريبه بس جربيها بتبقى روعه مع بعض
C
sweetylolla85;11001082:
طيب معلش ياكتكوته ينفع تبعتيلي ارقامه لان التلاجه مبهدلالي الدنيا خالص

قلت لماما والله يا ويلا وهبعتهالك حاضر

كوباية مايه;11001148:
يا جدعان هى هوبا عرفت حامل فى ولد او بنت؟؟؟؟


لا مقالتش حاجة لما دخلت وكمان بتهيألي لسه قدامها شوية عقبال ما تعرف هي لسه في البدايةبردو
s
لا طبعا ماينفعش تعزميه لوحده تعملي عزومه احتفالا برجوعه
هاتقدري تعملي عزومه ل7 افراد+ حرقه الدم
ظبطي الشقه ولما يجي يزوركم ضايفيه كويس وخلاص ده رايي لو كنت مكانك كنت عملت كده
C
كوباية مايه;11001276:
قصدك السجق المحشى لحمه؟؟


انا بعمله ازاى بقى بجيبته وبنضفه وبعدين بجيبه وبقطع عليه بصل وطماطم وفلفل اخضر وملح وفلفل اسود وبحطهم فى حله او طاسه ومعاهم شوية مايه وسيبيهم يستووا سوا بيبقوا تحفففففففففففه وبيتعمل سندوتشات ويا سلام لو حطيتى عليه بيض مقلى انا عارفه انها غريبه بس جربيها بتبقى روعه مع بعض


هو ده اللي هو اسمه اسكندراني تقريبا يا بسبس صح، طيب انا عايزة بقي انا بحبه وتصدقوا كنت نسياه بس عايزة من السيرة بقي
s
كوباية مايه;11001276:
قصدك السجق المحشى لحمه؟؟


انا بعمله ازاى بقى بجيبته وبنضفه وبعدين بجيبه وبقطع عليه بصل وطماطم وفلفل اخضر وملح وفلفل اسود وبحطهم فى حله او طاسه ومعاهم شوية مايه وسيبيهم يستووا سوا بيبقوا تحفففففففففففه وبيتعمل سندوتشات ويا سلام لو حطيتى عليه بيض مقلى انا عارفه انها غريبه بس جربيها بتبقى روعه مع بعض

تسلمي يامزتي طيب اعمل جنبه ايه لان ده هايكون الطبق الرئيسي انهارده ان شاء الله
CuTie KaTkOoTa;11001277:
قلت لماما والله يا ويلا وهبعتهالك حاضر




تسلمي ياكتكوته انتي وطنط يارب يسهل ولادتك يارب اللهم امين
كتكوت بما اننا جيران بتجيبي اللحمه منين لان الجزار بتاعنا بدا يخرف
X