بناتى حياتى;11000092:
انا كنت والدة قيصررررررررررررى
كمان احمد بدوى دة مش بيفهم حاجة وعامل فيها مهم
وانا قولتلك هشان شعلاااااااان شااااااااااطر
كمان الدكتور مالوش دعوة تولدى طبيعى او قيصر او الاتنين دة حسب وضع الجنين واتساع الحوض كدة يعنى
مها طيب مفيش خطوة علي الجرح القديم او القيصري لو ولدتي المرة دي طبيعي