معلش يا دندن امال ف التقل هتعملى اية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بس عارفين انا الحمد لله فرحانة من التعب اللى احنا فية بدام حاجة بتشيل عننا زنوبنا وهتدخلنا الجنة الحمد لله
شات بنات مصر لشهر محرم1431
ب
06-01-2010 | 11:20 AM
C
06-01-2010 | 11:20 AM
لقيت السايت بتاع محل شارمين
ب
06-01-2010 | 11:21 AM
لالالالالالالالالالا الاجابة غلللط يا طمطم هههههههههههههه
انا بتابع مع محمد السعيد الغريب ف توريل
السمتشفى بتاعتة اسمها حواااااااااء
لدعيللللللى اولد خلال 10 ايام لو مولدتش
هيولدنى قيصرىىىىىى يوم 16|1
انا بتابع مع محمد السعيد الغريب ف توريل
السمتشفى بتاعتة اسمها حواااااااااء
لدعيللللللى اولد خلال 10 ايام لو مولدتش
هيولدنى قيصرىىىىىى يوم 16|1
z
06-01-2010 | 11:23 AM
اهلا ياطماطمايه
لا انا بمصر
لا انا بمصر
ب
06-01-2010 | 11:23 AM
هقوم اكلم ماما
ط
06-01-2010 | 11:24 AM
لالالالالالالالالالا الاجابة غلللط يا طمطم هههههههههههههه
انا بتابع مع محمد السعيد الغريب ف توريل
السمتشفى بتاعتة اسمها حواااااااااء
لدعيللللللى اولد خلال 10 ايام لو مولدتش
هيولدنى قيصرىىىىىى يوم 16|1
يبقى انا فهمت غللللللط بقى انا اصلا كنت حاجزة عند احمد بدوى بس كذا حد قالى متروحيش وزحمه ومبتوصلهوش بسرعه ومبيردش على موبيلاته ومبيريحش فى الكلام وكرهونى فيييييييييه قومت روحت للسعيد دة كذا حد قالى عليه ان شاءالله تولدى طبيعى يا مهموهتى ان شاء الله انتى كنتى طبيعى فى بتول؟؟لسه مخترتيش الاسمممممممممم بردو؟
C
06-01-2010 | 11:25 AM
zozokah;10999816:
والله انا مِش عارفه يامنار بس يمكن هي طولت عِشان بتاخد اقامه فتره طويله مش مؤقته او فتره قصيره
لا يامنار مش شرط خالص الطفل الاول يِشبه بباه
انا بشبه ماما بالظبط حت كل الللي يِشوفني يقولي انتي الاء الصغيره وكمان كذا حاله شفت مثلي
هو بيقولو لو الزوجه تحب الزوج كتير فيطلع الطفل الاول شبه الاب
يا دي الوكسة طيب دي مشكلة بقي دلوقتي ربنا يستر بجد، بس لا هو بردو وسيم وامور بس كولد يعني لكن لما تطلع بنوتة شبهه يبقي لا والف لا :085::085::085::085:
طماطمايه;10999822:
عاوزة اقولكم ان اغلب البيبهات بيبانو مناخيرهم كبيرة فى السونار والدوبلر واول مبينزلو كمان وبعدين بتصغرررررر عن تجربه صدكونىىىىىىىىى
ايوة فعلا اصل السونار بيكبر حجم الحاجة اصلا جامد عشان بيقربها اوي.
sweetylolla85;10999831:
CuTie KaTkOoTa+, mashimaro16+, قطة اخر الليل, طماطمايه, dandona we bas, zozokah,
صباح الخير
miobello
ازيك يا لولا عاملة ايه
ر
06-01-2010 | 11:26 AM
مين هنا يا شباب
C
06-01-2010 | 11:26 AM
طماطمايه;10999887:
يبقى انا فهمت غللللللط بقى انا اصلا كنت حاجزة عند احمد بدوى بس كذا حد قالى متروحيش وزحمه ومبتوصلهوش بسرعه ومبيردش على موبيلاته ومبيريحش فى الكلام وكرهونى فيييييييييه قومت روحت للسعيد دة كذا حد قالى عليه ان شاءالله تولدى طبيعى يا مهموهتى ان شاء الله انتى كنتى طبيعى فى بتول؟؟لسه مخترتيش الاسمممممممممم بردو؟
تقريبا انتي لخبطتي ، والدكتور ده اظن دندن اللي قالتلك عليه باين
ط
06-01-2010 | 11:26 AM
اهلا ياطماطمايه
لا انا بمصر
اهلا بيكى يا زوزو بس حاسه من اسلوب كلامك انك كنتى بره صح
ط
06-01-2010 | 11:27 AM
تقريبا نتي لخبطتي ، والدكتور ده اظن دندن اللي قالتلك عليه باين
يالهوى عليا وعلى ذكاااااااااااااائى يعنى انتى مكنتيش قايله على دة كمان ؟؟؟؟؟؟؟
C
06-01-2010 | 11:29 AM
طماطمايه;10999914:
يالهوى عليا وعلى ذكاااااااااااااائى يعنى انتى مكنتيش قايله على دة كمان ؟؟؟؟؟؟؟
:085::085::085::085: اذا كنت انا كمان ناسية اصلا اسم اللي قلتلك عليه بردو، يمكن يطلع هو ده بقي، انا كنت جبتلك واحد من بنات المنصورة اللي ولدوا قبل كده.
ط
06-01-2010 | 11:29 AM
مين هنا يا شباب
روفه ازيك عامله اييييييه بقالى كتير مشوفتكييييييييييييش سنه ولا حاجه قوليلى اخبارك ايه اتجوزتى ولا لسه وخلصتى الكليه ولا لسه؟
ح
06-01-2010 | 11:31 AM
سلاااام ياحلووواااااااااات
ط
06-01-2010 | 11:31 AM
:085::085::085::085: اذا كنت انا كمان ناسية اصلا اسم اللي قلتلك عليه بردو، يمكن يطلع هو ده بقي، انا كنت جبتلك واحد من بنات المنصورة اللي ولدوا قبل كده.
ايوة يابنتى منا قولت هو دة الى انتى قولتلى عليه والى مها تقريبا بتابع عندة وعشان كدة روحتله واستغربت لما لقيت اليافته مكتوب عليها السعيد عبد الهادى مش محمد السعيد عبد الهادى يعنى انا روحت غلط ولا اييييييييييييه ايه اللبخه دى
ر
06-01-2010 | 11:32 AM
طماطمايه;10999935:
روفه ازيك عامله اييييييه بقالى كتير مشوفتكييييييييييييش سنه ولا حاجه قوليلى اخبارك ايه اتجوزتى ولا لسه وخلصتى الكليه ولا لسه؟
ههههههههههههه
حلوة خلصتي كلية دي لا ونتي الصادقة انا بدأت كلية
تووتي انا مش مصدقة ان انتي والله
انا قولت واحدة تانية
انتي كنت مختفية فين
انا كويسة الحمد لله ااهه
فسخت خطوبتي عاشن ماتسأليش ع الجواز
انتي اخبارك احوالك
d
06-01-2010 | 11:32 AM
لا يا كتكتوتة انا قلتلها على يسري البدوي اللي في شارع حسين بيه
C
06-01-2010 | 11:34 AM
dandona we bas;10999951:
لا يا كتكتوتة انا قلتلها على يسري البدوي اللي في شارع حسين بيه
اها معلش الزهايمر شوفتي :040::040::040:
z
06-01-2010 | 11:36 AM
طماطمايه;10999904:
اهلا بيكى يا زوزو بس حاسه من اسلوب كلامك انك كنتى بره صح
صحححححح انا بقالي اصلا 5 شهور ناقص شهرين بس عايِشه بمصر
اه والله ياكتكوته انا بتكلم عن تجربه عارفه انا بالظبط شكل ماما يعني اللي يشوف صور ماما وهي بعمري دلوقتي بيقول ان ديه صوري مش صور ماما حتى جوزي قال كده
ونفس الحاله مع صحبات ماما وقرايبنا اللي متجوزين جوازه تقليديه
*
06-01-2010 | 11:37 AM
صباح الخير ازيكم؟