شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
ط

لا يا كتكتوة هوا قالي انه الخامس بالظبط او الخامس او يومين يعني مش مخلصاه فهمتي انا هوا ده اللي قلقاني خايفة يكون نموه مش ماشي و مش بيكبر


ازيك يا دندونه عامله ايه وازى البيبى مالك فى ايه مش فاهمه؟؟؟
C
قطة اخر الليل;10999423:
الحمد الله يارب تقومي بكل سلامه وتكون ولاده سهله اللهم امين

امين يارب كلنا ياررررررررررررررررب

mashimaro16;10999424:
صباح الخير على احلى بنات فى مصر

ازيكم عاملين ايه

كتكوته عامله ايه يا جميله ؟
دندونه مالك يابنتى فى ايه ايه التوتر ده :)
زوزو ازيك يا جميله عامله ايه

بنات ادعو لماما واختى هناك فى السعوديه ربنا يسهلهم الامور لان لحد دلوقتى الاقامه مطلعتش ومعملوش العمره ومش عارفه حيرجعو امتى :( كان المفروض يرجعو يوم السبت اللى جى بس لحد دلوقتى لسه ولا حاجه حصلت لا الاقامه طلعت علشان يقدرو يروحو مكه ولا حتى عارفين ياخدو خروج ويرجعو :(



مين يعرف مكان شعبان بتاع بواقى التصدير بتاع الهرم بس فرع مدينه نصر والدقى؟؟؟


ازيك يا منورة، طيب ليه كده ايه المشكلة اللي واقفة اصلا.

بصي شعبان كانت دودي قالت عليه مرة بس انا مفهمتش الوصف بردو، اهو:
شعبان بتاع بواقى التصدير فتح فى مدينة نصر اخر شمال فى مكرم عبيد
الشارع اللى على نصيته ماكدونالد فى مصطفى النحاس قدام بنينو
d
انا مش متوترة و اللهبس قلقانة من كلام الدكتور مش اكتر و الله بس ماشي يا كتكتوتة انتي و زينة و ماشيمارو كمان حتى انتي
s
الحمدلله الحمدلله الحمدلله يا ايمى ربنا يتمملك على خير و يرزقك ولادة سهلة طبيعية يارب..حسيتى بأية لما شوفتيها كدة انا جسمى قشعر وانتى بتحكى ربنا يحفظهالك يارب ... حسيتيها شبه مين بقى؟
ط
كتكوته انتى شوفتى جوجو دوبلر ولا ايه؟؟؟؟؟؟؟؟
C
طماطمايه;10999432:
ازيكم يا بنااااااات وحشتونى هو انتو مش فى التجمع التانى ليه هااااااااا خلاص نقلتو

البنات مستنيين بس الشهر الجديد عشان الصفحات كتيرة هناك بس انا عن نفسي مش حاسة بفرق .
انتي عاملة ايه يا بطة

dandona we bas;10999441:
لا يا كتكتوة هوا قالي انه الخامس بالظبط او الخامس او يومين يعني مش مخلصاه فهمتي انا هوا ده اللي قلقاني خايفة يكون نموه مش ماشي و مش بيكبر

متقلقيش مادام فيه نبض الحمدلله وشيفاه قامك يبقي خلاص، الوقت بس هيمر ويبقي كويس عادي.

mashimaro16;10999450:
اه يا كوتى شوفتهم ماشااءالله حلوه الكوفرته اوى
جبتيها منين وبكام؟؟

انا مش لاقيه لبس سبوع حلو كل الى الاقيه الاقيه قطن كده وخفيف مش ينفع خالص
انا مش حعمل سبوع خالص بس ان شاءالله حعمل عقيقه بس على الصيف كده ان شاءالله لان جوزى يكون رجع تانى ويبقى فى وقت ان شاااءالله واعمل عقيقه
فعايزه البس النونو ان شاءالله اول يوم حاجه تبقى مميزه كده ومش لاقيه
:( حد يقولى الاقى ايه فين :(

انا بردو كل ما ادخل محل اقوله عايزة كوفرتة لذيذة كده تنفع للسبوع وتبقي فيها دانتيل او ستان، يقولي فيه طقم سبوع مع بعضه، بيبقي سالوبيت وكوفرتة ويوريهولي، الاقيه حلو اه بس الكوفرتة عادية حلوة بس تبقي للخروج العادي، بس انا قلت مش هجيب طقم سبوع اصلا مش لازم يعني حاجة مخصوصة ومش عايزاه ابيض خالص، الاغلبية ابيض ولو لقيتي لونتاني بيبقي اوف ويات مثلا وفيه روز بس قليل اوي.
الكوفرتة من بيبي لاند ب 48
وانا كمان مش هعمل سبوع بس حتي في العقيقة او لما الناس تيجي تزورنا يعني لازم تبقي لابسة حلو كده ومميزة لأول مرة.

dandona we bas;10999459:
انا مش متوترة و اللهبس قلقانة من كلام الدكتور مش اكتر و الله بس ماشي يا كتكتوتة انتي و زينة و ماشيمارو كمان حتى انتي


:085::085::085::085::085::085:
ط

البنات مستنيين بس الشهر الجديد عشان الصفحات كتيرة هناك بس انا عن نفسي مش حاسة بفرق .
انتي عاملة ايه يا بطة

اةةة يا كتكوتى بس انا كنت بفهم بس انا كويسة الحمدلله بس ضغطى بقى عالى مش عارفه ليه وعندى مغص رهيييييييييييب من تحت مش عارفه من ايه رخر يلا الحمدلله
d
مفيش نبض يا كتكوتة لسه بيحاول
C
sweet_toota;10999479:
الحمدلله الحمدلله الحمدلله يا ايمى ربنا يتمملك على خير و يرزقك ولادة سهلة طبيعية يارب..حسيتى بأية لما شوفتيها كدة انا جسمى قشعر وانتى بتحكى ربنا يحفظهالك يارب ... حسيتيها شبه مين بقى؟


طماطمايه;10999483:
كتكوته انتى شوفتى جوجو دوبلر ولا ايه؟؟؟؟؟؟؟؟


وانا كمان خارجة مقشعرة اوي انا وهو عشان واضح معالمها اوي عن المرة اللي قبلها مع انها بردو كانت كبيرة ومتكونة، بس دلوقتي بقي في فرق طبعا، لا انا عملت العادي بس وانا بسأل الدكتور بالمرة علي ال3d اذا كان كتره خطر او غلط وكده زي ما الناس فاكرة وبيخافوا منه، قاللي لا خالص مين قال كده لو حبيتي تعمليه كل يوم مفيش مشكلة وقاللي هوريكي صورتها بتبقي عاملة ازاي به، هو فاكرني مجربتوش يعني، فقلتله اه ما انا جيت مرة عملته، ووراني صورتها وهي نايمة كده وكان وشها بس اللي باين وجزء من ايديها كانت مشبكة دراعها او كده او مربعة عشان نايمة.


مش عارفة الشبه ده صعب اوي وهي بالشكل ده :085::085::085::085: بس حسيت ان مناخيرها زي مناخير جوزي تيبيكال :085::085::085::085::085:
C
dandona we bas;10999497:
مفيش نبض يا كتكوتة لسه بيحاول


ايمي كانت بتقولي تقريبا ان النبض كان في التاسع عندها وفيه ناس بيظهر في السادس، يعني انتي لسه مش خطر في فرصة كويسة قدامك لسه، وكويس بردو انك هتاخدي رأي حد تاني عشان يخفف شوية قلقك ده.
z
mashimaro16;10999424:
صباح الخير على احلى بنات فى مصر

ازيكم عاملين ايه

كتكوته عامله ايه يا جميله ؟
دندونه مالك يابنتى فى ايه ايه التوتر ده :)
زوزو ازيك يا جميله عامله ايه

بنات ادعو لماما واختى هناك فى السعوديه ربنا يسهلهم الامور لان لحد دلوقتى الاقامه مطلعتش ومعملوش العمره ومش عارفه حيرجعو امتى :( كان المفروض يرجعو يوم السبت اللى جى بس لحد دلوقتى لسه ولا حاجه حصلت لا الاقامه طلعت علشان يقدرو يروحو مكه ولا حتى عارفين ياخدو خروج ويرجعو :(



مين يعرف مكان شعبان بتاع بواقى التصدير بتاع الهرم بس فرع مدينه نصر والدقى؟؟؟


صباح النور ياجميل
ازيك انتي وازاي النونو

انشاء الله تطلع الاقامه متقلقيِش انِشاء الله كل حاجه تكون زي منتي عايزه بس هي فعلا شغلت الاقامه مزعجه وبتطلع الروح ده غير الناس اللي شغالين بالاقايم مبيخافوش ربنا وبيركنو الطلبات اسئلي مجرب هههههههههههههه
ط

مفيش نبض يا كتكوتة لسه بيحاول

مفيش نبض فى البيبى هو انتى مش دخلتى التانى يا دندون ولا ايه؟
C
بصوا بقي امبارح بردو كنا بنتكلم في الاسامي واحنا مروحين، فبيقولي بصي خلاص عندي فكرة احنا نعمل زي سحب كده ونشوف هايطلع ايه، يعني قصده نكتب الاسامي اللي عجبانا في ورق صغير ويايت ميكونوش كتار عشان لو كده هتتلخبط العملية، ونقلبهم ونختار بقي كذا مرة والاسم اللي يتكرر 3 مرات يبقي هو التالتة تابتة زي ما بيقول :085::085::085::085:
شوفتوا اخرتها، فبقوله طيب وعمو قاللي ملكيش دعوة بعمو ولا بحد منهم، المهم احنا.


فانا دلوقتي بين جودي وجني وهانيا وحبيبة وتمارة وكارما ، بس بصوا اخر تلاتة هو مش هيوافق عليهم غالبا، بس انا حاسة ان فيه حاجات تانية عجباني وهو من كتر ما كان ماسك في جودي نساهملي :085::085::085:

بس طبعا استبعد زمزم وربي خالص من الحسبة، تمارة لسه مقولتش عليه بس انا فاكرة انه من فترة مكنش عاجبه، وحبيبة بردو تقريبا اتريق عليه، وكارما عاجبني اوي بس انا اللي مش محبزة اسميه عشان اعرف اتنين مسمينه صحيح مش قريبيين مني يعني اوي بس بردو عايزة تميز
z
يخرب عقلك ياكتكوته لحقتي تميزي ملامح بنتك وتشبهيها :085::085::085:
ق
عارفين يا بنوتات انا كمان حاسه انها هتطلع ولا شبهي ولا شبه ابوها لاقيت مناخيرها كبيييييييييييره ههههههههههه وزعلت اوي فالدكتور بيقولي بنت زي القمر اهي روحت من غير ما حس قلتله اه اوي يا خويه حلوه اوي الدكتور جاله زهوول قالي للدرجه دي مفيش امل نهاتطلع حلو ه قلتله نووووووووووو never
C
zozokah;10999537:
يخرب عقلك ياكتكوته لحقتي تميزي ملامح بنتك وتشبهيها :085::085::085:


:040::040::040::040: والله خارجة عمالة اقوله مناخيرك بالظبط ربنا يسترها معانا تفتكر هاتبقي حلوة، ولو مش حلوة هنعمل ايه وبضحك :085::085::085::085:
d
ماشي يا كتوتة مش هتكلم معاكو تاني
m
zozokah;10999509:
صباح النور ياجميل
ازيك انتي وازاي النونو

انشاء الله تطلع الاقامه متقلقيِش انِشاء الله كل حاجه تكون زي منتي عايزه بس هي فعلا شغلت الاقامه مزعجه وبتطلع الروح ده غير الناس اللي شغالين بالاقايم مبيخافوش ربنا وبيركنو الطلبات اسئلي مجرب هههههههههههههه


انا الحمدلله تمام
النونو بقى طالع قاعد فووووووووق القفص الصدرى وخانقنى من اول امبارح وكل شويه ينزل ويرجع تانى
عماله ازعق ومفيش سماع للكلام خالص :039::039::039::039::039:

:( هما اصلا فى المدينه بس الاقامه لسه
هيا حتاخد كتير؟
انا عايزه ماما تيجى بقى وقالتلى لو مطلعتش حاجى من غير مااعمل العمره بس هيا صعبانه عليا علشان نفسها فيها :(
C
بصوا احنا عاجبنا اوي جني وهانيا، واحتمال تبقي جني بقي لأنها قريبة من جوجو بردو ومفيش حد مسميها حوالينا رغم انه انتشر بره عامة، وخفيف وسهل.

محدش يعرف بقي معني هانيا ايه بالمرة
ط
ما جودى حلوووووو يا كتكوته انتو محيرين نفسكم ليييييييييييه
X