لا يا كتكتوة هوا قالي انه الخامس بالظبط او الخامس او يومين يعني مش مخلصاه فهمتي انا هوا ده اللي قلقاني خايفة يكون نموه مش ماشي و مش بيكبر
ازيك يا دندونه عامله ايه وازى البيبى مالك فى ايه مش فاهمه؟؟؟
لا يا كتكتوة هوا قالي انه الخامس بالظبط او الخامس او يومين يعني مش مخلصاه فهمتي انا هوا ده اللي قلقاني خايفة يكون نموه مش ماشي و مش بيكبر
قطة اخر الليل;10999423:
الحمد الله يارب تقومي بكل سلامه وتكون ولاده سهله اللهم امين
mashimaro16;10999424:
صباح الخير على احلى بنات فى مصر
ازيكم عاملين ايه
كتكوته عامله ايه يا جميله ؟
دندونه مالك يابنتى فى ايه ايه التوتر ده :)
زوزو ازيك يا جميله عامله ايه
بنات ادعو لماما واختى هناك فى السعوديه ربنا يسهلهم الامور لان لحد دلوقتى الاقامه مطلعتش ومعملوش العمره ومش عارفه حيرجعو امتى :( كان المفروض يرجعو يوم السبت اللى جى بس لحد دلوقتى لسه ولا حاجه حصلت لا الاقامه طلعت علشان يقدرو يروحو مكه ولا حتى عارفين ياخدو خروج ويرجعو :(
مين يعرف مكان شعبان بتاع بواقى التصدير بتاع الهرم بس فرع مدينه نصر والدقى؟؟؟
طماطمايه;10999432:
ازيكم يا بنااااااات وحشتونى هو انتو مش فى التجمع التانى ليه هااااااااا خلاص نقلتو
dandona we bas;10999441:
لا يا كتكتوة هوا قالي انه الخامس بالظبط او الخامس او يومين يعني مش مخلصاه فهمتي انا هوا ده اللي قلقاني خايفة يكون نموه مش ماشي و مش بيكبر
mashimaro16;10999450:
اه يا كوتى شوفتهم ماشااءالله حلوه الكوفرته اوى
جبتيها منين وبكام؟؟
انا مش لاقيه لبس سبوع حلو كل الى الاقيه الاقيه قطن كده وخفيف مش ينفع خالص
انا مش حعمل سبوع خالص بس ان شاءالله حعمل عقيقه بس على الصيف كده ان شاءالله لان جوزى يكون رجع تانى ويبقى فى وقت ان شاااءالله واعمل عقيقه
فعايزه البس النونو ان شاءالله اول يوم حاجه تبقى مميزه كده ومش لاقيه
:( حد يقولى الاقى ايه فين :(
dandona we bas;10999459:
انا مش متوترة و اللهبس قلقانة من كلام الدكتور مش اكتر و الله بس ماشي يا كتكتوتة انتي و زينة و ماشيمارو كمان حتى انتي
البنات مستنيين بس الشهر الجديد عشان الصفحات كتيرة هناك بس انا عن نفسي مش حاسة بفرق .
انتي عاملة ايه يا بطة
sweet_toota;10999479:
الحمدلله الحمدلله الحمدلله يا ايمى ربنا يتمملك على خير و يرزقك ولادة سهلة طبيعية يارب..حسيتى بأية لما شوفتيها كدة انا جسمى قشعر وانتى بتحكى ربنا يحفظهالك يارب ... حسيتيها شبه مين بقى؟
طماطمايه;10999483:
كتكوته انتى شوفتى جوجو دوبلر ولا ايه؟؟؟؟؟؟؟؟
dandona we bas;10999497:
مفيش نبض يا كتكوتة لسه بيحاول
mashimaro16;10999424:
صباح الخير على احلى بنات فى مصر
ازيكم عاملين ايه
كتكوته عامله ايه يا جميله ؟
دندونه مالك يابنتى فى ايه ايه التوتر ده :)
زوزو ازيك يا جميله عامله ايه
بنات ادعو لماما واختى هناك فى السعوديه ربنا يسهلهم الامور لان لحد دلوقتى الاقامه مطلعتش ومعملوش العمره ومش عارفه حيرجعو امتى :( كان المفروض يرجعو يوم السبت اللى جى بس لحد دلوقتى لسه ولا حاجه حصلت لا الاقامه طلعت علشان يقدرو يروحو مكه ولا حتى عارفين ياخدو خروج ويرجعو :(
مين يعرف مكان شعبان بتاع بواقى التصدير بتاع الهرم بس فرع مدينه نصر والدقى؟؟؟
مفيش نبض يا كتكوتة لسه بيحاول
zozokah;10999537:
يخرب عقلك ياكتكوته لحقتي تميزي ملامح بنتك وتشبهيها :085::085::085:
zozokah;10999509:
صباح النور ياجميل
ازيك انتي وازاي النونو
انشاء الله تطلع الاقامه متقلقيِش انِشاء الله كل حاجه تكون زي منتي عايزه بس هي فعلا شغلت الاقامه مزعجه وبتطلع الروح ده غير الناس اللي شغالين بالاقايم مبيخافوش ربنا وبيركنو الطلبات اسئلي مجرب هههههههههههههه