sweet_toota;10999164:
كتكت عملتى اية طمنينى ؟؟؟؟؟؟
دودو تسلمي علي سؤالك يارب،
الحمدلله الحمدلله الحمدلله انا مبسوطة اوي بس يارب متعملش معايا حركة دنيئة البنت دي وترجع تاني، هي دلوقتي راسها تحت زي ما انا كنت حاسة قبل ما اروح، وقلت للدكتور هي ممكن ترجع تاني، قاللي لا مظنش بيبقي احتمال ضعيف شوية دلوقتي.
ووزنها كويس الحمدلله واكدلي بردو انها بنوتة، انا عملته العادي بس سألته وهو بيشوف بقوله هو ال 3d كتره غلط لو من غير يعني لزمة قوية، يعني المفروض يتعمل مرة واحدة بس، قاللي لا ليه لو عاوزة تعمليه كل يوم مفيش اي مشكلة ولا خطورة، قلتله اصل الناس كلها بتقول كده وفاكرة كده، قاللي ده الاحسن طبعا انك تعمليه كمان قاللي لا لا خالص مفهوش مشكلة، وقاللي استني هوريكي صورتها به دلوقتي، وفعلا وراهالي كبرت يا لولو ووشها كان ملامحه واضحة اوي ما شاء الله غير المرة اللي فاتت كمان بس كانت مغمضة ونايمة، وقفله بعدها ، ده ودي كده يعني، ومحركهاش بقي هي مجرد صورة علي وشها وبس.